משתמש:דידן נצח/עדכוני חב"ד: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
{{חשיבות}}
{{חשיבות}}
'''עדכוני חב"ד;''' היא רשת תקשורת ממסרים חב"דית מהירה, מיסודו וביוזמתו של ר<nowiki>' '''חיים שאול נוישטט'''</nowiki> מכפר חב"ד.
'''עדכוני חב"ד;''' היא רשת תקשורת ממסרים חב"דית מהירה, מיסודו וביוזמתו של ר '''חיים שאול נוישטט'''מכפר חב"ד.


=='''היסטוריה'''==
=='''היסטוריה'''==
שורה 26: שורה 26:
=='''חשיפות ופרויקטים'''==
=='''חשיפות ופרויקטים'''==


בכינוס השלוחים של שנת ה'תשפ"ב (2021) הגיע רבה של איראן, הרב יהודה גראמי להשתתף בפסגה השנתית הבינלאומית של שלוחי הרבי. רשת התקשרות 'עדכוני חב"ד' חשפה את הגעתו, ואף קיבלה ריאיון ראשון ובלעדי שעורר הדים בתקשורת הבינלאומית, כולל בערוצים של משמרות המהפיכה והשלטן האיראני.
[[בכינוס השלוחים]] של שנת [[תשפ"ב]] (2021) הגיע רבה של איראן, הרב [[יהודה גראמי]] להשתתף בפסגה השנתית הבינלאומית של שלוחי הרבי. רשת התקשרות 'עדכוני חב"ד' חשפה את הגעתו, ואף קיבלה ריאיון ראשון ובלעדי שעורר הדים בתקשורת הבינלאומית, כולל בערוצים של משמרות המהפיכה והשלטן האיראני.


לאחר אסיפה בה הורחבו חברי ההנהלה של אגודת חסידי חב"ד העולמית, נחשף הדבר לראשונה בעדכוני חב"ד.
לאחר אסיפה בה הורחבו חברי ההנהלה של [[אגודת חסידי חב"ד העולמית]], נחשף הדבר לראשונה ב[[עדכוני חב"ד]].


כך גם, כאשר בחודש תמוז ה'תשפ"ד, הורחבה ההנהגה הרוחנית של חסידי חב"ד בארץ הקודש, במסגרת ועד רבני אנ"ש – בית הדין, ל-16 חברים מכהנים, נחשף הדבר לראשונה בעדכוני חב"ד.
כך גם, כאשר בחודש [[תמוז]] [[תשפ"ד]], הורחבה ההנהגה הרוחנית של חסידי חב"ד בארץ הקודש, במסגרת [[בית דין רבני חב"ד]], ל-16 חברים מכהנים, נחשף הדבר לראשונה בעדכוני חב"ד.


לקראת י"א ניסן ה'תשפ"ב, מלאות 120 שנה להולדתו של הרבי, יצא ר' חיים שאול נוישטט למסע בינלאומי, וראיין 120 שלוחים שונים לפרויקט תיעודי בוידאו, שעלה מידי יום ברשת התקשורת, סגנון ההגשה הייחודי שלו, הכולל שאלות קצרות וממוקדות, בא לידי ביטוי בפרויקט זה.
לקראת [[י"א ניסן]] [[תשפ"ב]], מלאות 120 שנה להולדתו של [[הרבי]], יצא ר' [[חיים שאול נוישטט]] למסע בינלאומי, וראיין 120 [[שלוחים]] שונים לפרויקט תיעודי בוידאו, שעלה מידי יום ברשת התקשורת, סגנון ההגשה הייחודי שלו, הכולל שאלות קצרות וממוקדות, בא לידי ביטוי בפרויקט זה.


לקראת ג' תמוז ה'תשפ"ד, וציון שלושים שנה, יצא שוב למסע דומה, וראיין 30 חסידים ותיקים, על זכרונות ורגעים שנחקקו במוחם ובליבם.
לקראת [[ג' תמוז]] [[תשפ"ד]], וציון שלושים שנה, יצא שוב למסע דומה, וראיין 30 [[חסידים]] ותיקים, על זכרונות ורגעים שנחקקו במוחם ובליבם.
עריכה אחת

תפריט ניווט