שיחת משתמש:פרוש 24-7: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 7: שורה 7:
:אנכי חושש ללשון הרע, [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 00:52, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג 00:52, 24 במאי 2023 (UTC)
:אנכי חושש ללשון הרע, [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 00:52, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג 00:52, 24 במאי 2023 (UTC)
::זה לא לשון הרע, כפי שכל בן אדם - ובינהם גם אתה - מתנגד לעניינים מסויימים כך הסבא משפולי התנגד לעניינים מסויימים, אין כאן עניין של פוליטיקה ח"ו. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(01:07, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.
::זה לא לשון הרע, כפי שכל בן אדם - ובינהם גם אתה - מתנגד לעניינים מסויימים כך הסבא משפולי התנגד לעניינים מסויימים, אין כאן עניין של פוליטיקה ח"ו. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(01:07, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.
:::ב״ה ג׳ סיוון תשפ״ג פוצטוויל אייה.
{{ש}}
{{ש}}
:::א. ב״ה ג׳ סיוון תשפ״ג פוצטוויל אייה.
{{ש}}
{{ש}}
:::הוו״ח אי״א נו״נ עוסק בצ״צ מו״ה יוסף בן מלמד שי׳
:::הוו״ח אי״א נו״נ עוסק בצ״צ מו״ה יוסף בן מלמד שי׳
שורה 23: שורה 25:
:::[[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 01:56, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג 01:56, 24 במאי 2023 (UTC)
:::[[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 01:56, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג 01:56, 24 במאי 2023 (UTC)
{{ש}}
{{ש}}
::::ב"ה אור לד' סיוון תשפ"ד, חצי כדור התחתון
{{ש}}
::::ב. ב"ה אור לד' סיוון תשפ"ד, חצי כדור התחתון
{{ש}}
{{ש}}
::::אל כ"ק פרוש עשרים וארבע-שבע הנעלה  
::::אל כ"ק פרוש עשרים וארבע-שבע הנעלה  
שורה 36: שורה 39:
{{ש}}
{{ש}}
::::. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(03:13, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.
::::. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]]  ~ <font size="3"><span style="color:#0000FF;"> [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</span></font>  ~ <font size="2">(03:13, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג)</font>.
 
{{ש}}
 
{{ש}}
:::::ב"ה ד' סיוון תשפ״גימ״ל, חצי כדור התחתון פוצטוויל אייה
:::::ג. ב"ה ד' סיוון תשפ״גימ״ל, חצי כדור התחתון פוצטוויל אייה
{{ש}}
{{ש}}
:::::אל ידיד נפשי הוו״ח אי״א נו״נ עוסק בצ״צ יוסף בן מלמד שי׳
:::::אל ידיד נפשי הוו״ח אי״א נו״נ עוסק בצ״צ יוסף בן מלמד שי׳
שורה 52: שורה 55:
:::::בברכה לבשו״ט בכל האמור, [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 18:50, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג 18:50, 24 במאי 2023 (UTC)
:::::בברכה לבשו״ט בכל האמור, [[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 18:50, ד' בסיוון, ה'תשפ"ג 18:50, 24 במאי 2023 (UTC)
{{ש}}
{{ש}}
::::::ב"ה, ד' סיוון ה'תשפ"ג לבריאת העולם. ברוקלין ניורק
{{ש}}
::::::ד. ב"ה, ד' סיוון ה'תשפ"ג לבריאת העולם. ברוקלין ניורק
{{ש}}
{{ש}}
::::::אל אהובי הנכבד הכי נעלה אוהב מישרים בעל מידות טובות מו"ה פרוש נ"י
::::::אל אהובי הנכבד הכי נעלה אוהב מישרים בעל מידות טובות מו"ה פרוש נ"י
שורה 67: שורה 71:
{{ש}}
{{ש}}
::::::והנני דו"ש ומברכו. יוסף בן מלמד, מזכיר.
::::::והנני דו"ש ומברכו. יוסף בן מלמד, מזכיר.
 
{{ש}}
 
{{ש}}
ב"ה אור לה' סיוון תשפ"ג לפ״ק, פוצטוויל הייאה
:::::::ה. ב"ה אור לה' סיוון תשפ"ג לפ״ק, פוצטוויל הייאה
 
{{ש}}
 
:::::::רב שלומים אל כ״ק האברך היקר ידיד נפשי ולבבי אוהב ישראל איש אשכולות הקשה כברזל אשלי רברבי מאיר עינים מורה לנבוכים פלפלתא חריפתא פאר העתים חמדת הימים גאון הגאונים הרה״צ הוו״ח אמיתי עוסק בצ״צ וכו׳ וכו׳ וד״ל יוסף בן מלמד שיל״ו,
רב שלומים אל כ״ק האברך היקר ידיד נפשי ולבבי אוהב ישראל איש אשקולות הקשה כברזל אשלי רברבי מאיר עינים מורה לנבוכים פלפלתא חריפתא פאר העתים חמדת הימים גאון הגאונים הרה״צ הוו״ח אמיתי עוסק בצ״צ וכו׳ וכו׳ וד״ל יוסף בן מלמד שיל״ו,
{{ש}}
 
:::::::שלום וברכה בכל האמור!
 
{{ש}}
שלום וברכה בכל האמור!
:::::::יקרת מכתבך הגיעני, וצריך אני להודות לכבוד תורותו, טעיתי (בענין הסבא) ואתה נצחתני, והנני מודה לך על תמיכתך וכמו שלא עזבתני עתה, כן לא ימיש ה׳ חסדו מאתך מעתה ועד עולם
 
{{ש}}
 
:::::::ולגבי זה שכתבת על אלו האנשים שאין ראוי לעשות עליהם ערך, נראה לי לגדולת דעתי שלא כדברך האמת, משום שהרי בעצמך אמרת שסיבת הדבר הוא משום שאינם שוים פרוטה ולא כקליפת השום, וזלה״ק ״אשר הם הם השטן בכבודו ובעצמו״ עכ״ל, ו(אולי) הייתי מקבל דברך אם לא היה ערך על השטן בכבודו ובעצמו, אבל אכן כן נודע שקיים ערך שכזה אשר בשם [[יצר הרע]] יכונה, ועוד קיים ערך על ה[[ציונות]] אשר הם מורדים לא רק ברוח אפינו משיח ה׳ כ״ק מה״מ שיל״ו, אלא בקב״ה בכבודו ובעצמו,
יקרת מכתבך הגיעני, וצריך אני לעודות לכבוד תורותו, טעיתי (בענין הסבא)ואתה נצחתני,
{{ש}}
והנני מודה לך על תמיכתך וכמו שלא הזבתני עתה, כן לא ימיש ה׳ חסדו מאתך מעתה ועד עולם
:::::::ואם יאמר לך אדם שערכים אילו קיימים משום שצריכים אנשים (אשר לא ידעו) לדעת כנגד מי הם נלחמים, יצדק כמובן, ואותה סברא צודקת קיימת על הערכים של האנשים הנ״ל, שהרי צריך אדם לדעת מי בעדו ומי נגדו בקרב המלחמה נגד היצר הנ״ל וד״ל,
 
{{ש}}
 
:::::::ואסיים בדבר מלכות יה״ר שנזכה להתגלות כ״ק אדמו״ר מה״מ שיל״ו, וליעוד הפסוק ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ והם (האנשים שראוי לעשות עליהם ערך והם הם השטן בכבודו ובעצמו) בתוכם תומ״י ממש
ולגבי זה שכתבתה על אלו האנשים שאין ראוי לעשות עליהם ערך, נראה לי לגדולת דעתי שלא כדברך האמת, משום שהרי בעצמך אמרת שסיבת הדבר הוא משום שאינם שוים פרוטה ולא כקליפת השום, וזלה״ק ״אשר הם הם השטן בכבודו ובעצמו״ עכ״ל, ו(אולי)האיתי מקבל דברך אם לא היה ערך על השטן בכבודו ובעצמו, אבל אכן כן נודע שקיים ערך שכזה אשר בשם [[יצר הרע]] יכונה, ועוד קיים ערך על ה[[ציונות]] אשר הם מורדים לא רק ברוח אפינו משיח ה׳ כ״ק מה״מ שיל״ו, אלא בקב״ה בכבודו ובעצמו,
{{ש}}
 
:::::::בברכה הדו״ש וטובתך והצלחתך בלב ונפש חפיצה בכל האמור בגשמיות וברוחנית
 
{{ש}}
ואם יאמר לך אדם שערכים אילו קיימים משום שצריכים אנשים (אשר לא ידעו) לדעת כנגד מי הם נלחמים, יצדק כמובן, ואותה סברא צודקת קיימת על הערכים של האנשים הנ״ל, שהרי צריך אדם לדעת מי בעדו ומי נגדו בקרב המלחמה נגד היצר הנ״ל וד״ל,
:::::::[[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 05:00, ה' בסיוון, ה'תשפ"ג 05:00, 25 במאי 2023 (UTC)
 
{{ש}}
 
{{ש}}
והסים בדבר מלכות יה״ר שנזכה להתגלות כ״ק אדמו״ר מה״מ שיל״ו, וליעוד הפסוק ואת רוח הטומא העביר מן הארץ והם (האנשים שראוי לעשות עליהם ערך והם הם השטן בכבודו ובעצמו) בתוכם תומ״י ממש
::::::::ו. ב"ה, י"ב סיוון תשפ"ג, ירושלים של אמריקה
 
{{ש}}
בברכה הדו״ש וטובתך והצלחתך בלב ונפש חפיצה בכל האמור בגשמיות וברוחנית
::::::::אל בעל מדות תרומיות רודף צדקה וחסד עבד מלך אוהב ישראל פאר מקדושים עוקר הרים שובר סלעים מגלה רזים פטיש החזק מאור עינים ומשמח לב הלא הוא הרה"ח פרוש ה' יגן עליו
 
{{ש}}
[[משתמש:פרוש 24-7|כ״ק הרשנ״פ שיל״ו]] - [[שיחת משתמש:פרוש 24-7|שיחה]], 05:00, ה' בסיוון, ה'תשפ"ג 05:00, 25 במאי 2023 (UTC)
::::::::אחר דרישת שלום!
{{ש}}
::::::::קיבלתי הטלגרמה לפני מספר ימים אך טרם הצלחתי לענות לכבודו וכעת עלה בידי הזמן והכח.
{{ש}}
::::::::מה יגל ליבי לראות על אשר הודית לי על תמיכתי ועל אשר לא עזבתיך. שכן לא יעזוב אותנו ה' יתברך שמו.
{{ש}}
::::::::את האמת מוכרח אני לומר, אשר שאלתך גרמה לי לחשוב רבות אודות הנושא ואשר תשובה מספקת אינני מוצא. אך בטוחני שישנה סיבה אמיתית וחשובה על אשר אין ערך על אילו האנשים ואנסה להגיע אל חקר האמת ואל התשובה המוכרחת להיות.
{{ש}}
::::::::לפני כן ארחיב את שאלתך ואחר מכן אגש אל ניסיון התשובה. הרי ידוע הפתגם 'דע את האויב' ואשר כדי לדעת במי להלחם צריכה להיות ההבנה מיהו הלוחם, למשל 'יצר הרע' כפי שהבאת - אשר צריך אדם לידע מהם תחבולותיו כדי להצליח להתגבר עליו. כמו כן הדבר ב'ג' קליפות הטמאות' אשר צריך אדם לידע מדוע אסור להתקרב לקליפות אלו כלל ועיקר.
{{ש}}
::::::::אך בזאת טמונה התשובה, אנשים אלו אינם דומים ליצר הרע או לג' קליפות הטמאות, כיוון שאין אנו נלחמים נגדם, אמנם חלוקים אנו מדעותיהם, אך לא עליהם נאמר 'דע את האוייב', כיוון שכלל זה חל רק בנוגע לאלו שיש להלחם איתם. ועם אנשים אלו אין לנו אף שיג ושיח.
{{ש}}
::::::::אמנם, עדיין יש לשאול, והלא הרבי נשא שיחה נגד דבריו של אותו איש. ועוד, שהרי עיתון כפר חב"ד החל לצאת לאור כנגד מתקפתו של אותו איש מול חסידות חב"ד ובראשם הרבי שליט"א! אך כפי שאמרתי, תשובה ברורה אין בידי.
{{ש}}
::::::::אך בכל זאת, משום מה אין ליבי נותן להסכים עם טענותיך, אף שהן מעולות. ועלה בדעתי הרעיון שתפרוס שאלה זו באולם הדיונים של חב"דפדיה.
{{ש}}
::::::::ונסיים בטוב. אשר נראה את הרבי פוסע לעברנו ואנו נוכל לומר כי חיכינו לו ביתר שאת וביתר עוז. ואשר פעלנו הכל כדי לזכות לראותו.
{{ש}}
::::::::משתוקק אני לשמוע תשובתו המופלאה. בברכה, יוסף בן מלמד.

תפריט ניווט