שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 24 בתים ,  13:03, 19 בדצמבר 2021
אין תקציר עריכה
'''אגו"ח''' - במשך שנים היה ל'יד ימינו' של יו"ר אגו"ח באה"ק, ר' [[שלמה מיידנצ'יק]] ועזר לו בכל המצטרך, לאחר פטירתו של הרב מיידנצ'יק עמד לימין משפחתו ולימין הרב [[משה אשכנזי]] לשלימות אגו"ח באה"ק במשך מספר שנים. בהמשך התבקש ע"י הנהלת אגו"ח להפיק את "[[כנס המנהלים השנתי]]" בו כל שנה מתאספים מנהלי מוסדות חב"ד באה"ק ואף שימש כחבר הועד המתכנן את תוכניות הכינוס.
'''הפצת משיח באה"ק''' - במשך שנים רבות עסק - ועדיין עוסק - בהפצת ענייני גאולה ומשיח ברחבי אה"ק ועסק בזאת יחד עם יו"ר [[האגודה למען הגאולה האמתית והשלימה]] באה"ק הרב [[זמרוני ציק]] ואירגן עימו כינוסי משיח ופעולות רבות וחשובות בפירסום בשורת הגאולה כמו"כ התבקש ע"י ועה"פ [[מטה משיח]] באה"ק להפיק את כינוסי "מפגן ענק" שנערכו לרגל י"א ניסן בכל שנה אשר בכינוסי אלו השתתפו עשרות אלפי אנשים, נשים וטף מכלל המגזרים וכן הפיק וניהל במשך מספר שנים את "שבתות שכולה משיח" אשר מתקיימות מספר פעמים בשנה ומחזקות את אנ"ש באה"ק בכל ענייני משיח וגאולה, היה שותף בהקמת "המטה המשותף" אירגון שאיחד סביבו את כלל האירוגנים החב"דים להפצת פירסום בשורת הגאולה.
'''דאגה לפרט''' - בזכות קשריו הרבים עם ראשי הממשל בארץ ועם ראשי עיירית באר שבע, דואג באופן אישי לסידור מקומות עבודה לציבור החרדי בכלל ולציבור אנ"ש חסידי חב"ד בפרט, בכל רחבי הדרום, בעבר בשיתוף פעולה עם שר העבודה והכלכלה דאז - ר' [[אלי ישי]] וכיום עם סגן רה"ע בב"ש ר' [[עופר כרדי]]. כמו"כ הודות לקשריו עם רב העיר באר שבע הרה"ג הרב [[יהודה דרעי]] שליט"א דואג לאברכים החב"דים בבאר שבע למקום לימודים מסודר בכולל וכן פועל יחד עם רב העיר למלחמה במיסיון בבאר שבע ולהציל משפחות רבות מרדת שחת.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט