נטע גרליצקי: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 2 בתים ,  4 באפריל 2021
שורה 45: שורה 45:
ע'פ משנתו של [[הרבי]] ב[[חינוך]] ובפרט בהשפעה בגיל הנוער, בענין המעלה הנחיצות והאופן הנדרש בקשר האישי והשיחות אישיות עם התלמיד.
ע'פ משנתו של [[הרבי]] ב[[חינוך]] ובפרט בהשפעה בגיל הנוער, בענין המעלה הנחיצות והאופן הנדרש בקשר האישי והשיחות אישיות עם התלמיד.


ולדוגמא במכתב{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fbVTmckQKOupOrp8KWYGGNQHQWMtEtCg/view?usp=drivesdk מכתב לישיבת תומכי תמימים לוד בצורך ובנחיצות שבשיחות אישיות]}} לישיבת [[תומכי תמימים לוד]] (אגרת ה'רל): "והעיקר הדיבור עמהם בפרטיות... תועלת לא בערך יותר... שיחה באופן בלתי רשמי מזה הקרוב לתלמיד יותר ואשר לפניו יכול לגלות כל לבו, וק"ל".
ולדוגמא במכתב{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fbVTmckQKOupOrp8KWYGGNQHQWMtEtCg/view?usp=drivesdk מכתב לישיבת תומכי תמימים לוד בצורך ובנחיצות שבשיחות אישיות.]}} לישיבת [[תומכי תמימים לוד]] (אגרת ה'רל): "והעיקר הדיבור עמהם בפרטיות... תועלת לא בערך יותר... שיחה באופן בלתי רשמי מזה הקרוב לתלמיד יותר ואשר לפניו יכול לגלות כל לבו, וק"ל".


וכן במענה ב[[גוף כתב יד קודש]] בנושא{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fOVTk7IwHm8DNzyQoX1tGDcLZ0pV93H_/view?usp=drivesdk מענה בגוף כתב יד קודש בצורך במעלה ובאופן הנדרש לשיחות אישיות]}}: "בכדי להשפיע על מי שהוא ובפרט על הנוער בתקופתנו - צריך להיות הדבור עמו כמה פעמים ובפרטיות הדרושה ובאופן שהזקוק להשפעה ירגיש עצמו חפשי '''להתוכח ולענות'''... אין כל אפשריות הנ"ל - עלול גם, חס ושלום להזיק..." וכן בעוד ריבוי מקומות.
וכן במענה ב[[גוף כתב יד קודש]] בנושא{{הערה|[https://drive.google.com/file/d/1fOVTk7IwHm8DNzyQoX1tGDcLZ0pV93H_/view?usp=drivesdk מענה בגוף כתב יד קודש בצורך במעלה ובאופן הנדרש לשיחות אישיות.]}}: "בכדי להשפיע על מי שהוא ובפרט על הנוער בתקופתנו - צריך להיות הדבור עמו כמה פעמים ובפרטיות הדרושה ובאופן שהזקוק להשפעה ירגיש עצמו חפשי '''להתוכח ולענות'''... אין כל אפשריות הנ"ל - עלול גם, חס ושלום להזיק..." וכן בעוד ריבוי מקומות.


רואה ערך עליון (ב[[חינוך]] בכלל ובעולם ההשפעה בפרט) ביצירת קשר האישי עם התלמיד ולא ח"ו כטפל או כענין משני. וסבור שההצלחה האמיתית לטווח ארוך בבחינת "חנוך לנער ע"פ דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה" היא רק ע"י הסתכלות והתייחסות על כל תלמיד כאינדיבידואל הן בשיחה אחד על אחד והן בלימוד בהישגים וכל המסתעף.
רואה ערך עליון (ב[[חינוך]] בכלל ובעולם ההשפעה בפרט) ביצירת קשר האישי עם התלמיד ולא ח"ו כטפל או כענין משני. וסבור שההצלחה האמיתית לטווח ארוך בבחינת "חנוך לנער ע"פ דרכו גם כי יזקין לא יסור ממנה" היא רק ע"י הסתכלות והתייחסות על כל תלמיד כאינדיבידואל הן בשיחה אחד על אחד והן בלימוד בהישגים וכל המסתעף.
משתמש אלמוני