ניגון כאיל תערוג (אדמו"ר הזקן): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוספתי שאלה אך יש רבים וטובים ממני שיכתבו את הביאור בצורה מתומצתת חושבני שהביאור בין תחילת מילות השיר לסופן הוא מהותו של הניגון
מ (החלפת טקסט – "[[תמונה:" ב־"[[קובץ:")
(הוספתי שאלה אך יש רבים וטובים ממני שיכתבו את הביאור בצורה מתומצתת חושבני שהביאור בין תחילת מילות השיר לסופן הוא מהותו של הניגון)
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 10: שורה 10:


אותו זקן היה עיור בנערותו ואביו הביאו ל[[אדמו"ר הזקן]] שירפאהו. פתח [[אדמו"ר הזקן]] את [[ספר הזוהר]] וציווה לילד לקרוא מתוכו. בתחילה ראה הילד רק אותיות מטושטשות ואז גער בו [[אדמו"ר הזקן]] "קרא בקול רם!" ונפקחו עיניו והתחיל לקרוא כאחד האדם. אביו השאיר את ילדו ב[[ליאזנא]] אצל [[אדמו"ר הזקן]] ולהיות הילד בעל כשרון בשירה וזמרה הוספח הילד לקבוצת המנגנים של אדמו"ר הזקן.
אותו זקן היה עיור בנערותו ואביו הביאו ל[[אדמו"ר הזקן]] שירפאהו. פתח [[אדמו"ר הזקן]] את [[ספר הזוהר]] וציווה לילד לקרוא מתוכו. בתחילה ראה הילד רק אותיות מטושטשות ואז גער בו [[אדמו"ר הזקן]] "קרא בקול רם!" ונפקחו עיניו והתחיל לקרוא כאחד האדם. אביו השאיר את ילדו ב[[ליאזנא]] אצל [[אדמו"ר הזקן]] ולהיות הילד בעל כשרון בשירה וזמרה הוספח הילד לקבוצת המנגנים של אדמו"ר הזקן.
'''הקשר בין תחילת מילות השיר לסופן'''


==מילות הניגון ומשמעותם==
==מילות הניגון ומשמעותם==
משתמש אלמוני

תפריט ניווט