הוספתי שאלה אך יש רבים וטובים ממני שיכתבו את הביאור בצורה מתומצתת חושבני שהביאור בין תחילת מילות השיר לסופן הוא מהותו של הניגון
מ (החלפת טקסט – "[[תמונה:" ב־"[[קובץ:") |
(הוספתי שאלה אך יש רבים וטובים ממני שיכתבו את הביאור בצורה מתומצתת חושבני שהביאור בין תחילת מילות השיר לסופן הוא מהותו של הניגון) תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד |
||
שורה 10: | שורה 10: | ||
אותו זקן היה עיור בנערותו ואביו הביאו ל[[אדמו"ר הזקן]] שירפאהו. פתח [[אדמו"ר הזקן]] את [[ספר הזוהר]] וציווה לילד לקרוא מתוכו. בתחילה ראה הילד רק אותיות מטושטשות ואז גער בו [[אדמו"ר הזקן]] "קרא בקול רם!" ונפקחו עיניו והתחיל לקרוא כאחד האדם. אביו השאיר את ילדו ב[[ליאזנא]] אצל [[אדמו"ר הזקן]] ולהיות הילד בעל כשרון בשירה וזמרה הוספח הילד לקבוצת המנגנים של אדמו"ר הזקן. | אותו זקן היה עיור בנערותו ואביו הביאו ל[[אדמו"ר הזקן]] שירפאהו. פתח [[אדמו"ר הזקן]] את [[ספר הזוהר]] וציווה לילד לקרוא מתוכו. בתחילה ראה הילד רק אותיות מטושטשות ואז גער בו [[אדמו"ר הזקן]] "קרא בקול רם!" ונפקחו עיניו והתחיל לקרוא כאחד האדם. אביו השאיר את ילדו ב[[ליאזנא]] אצל [[אדמו"ר הזקן]] ולהיות הילד בעל כשרון בשירה וזמרה הוספח הילד לקבוצת המנגנים של אדמו"ר הזקן. | ||
'''הקשר בין תחילת מילות השיר לסופן''' | |||
==מילות הניגון ומשמעותם== | ==מילות הניגון ומשמעותם== |