37,397
עריכות
אין תקציר עריכה |
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
||
שורה 5: | שורה 5: | ||
רעיון הקמת התלמוד תורה עלה ב[[ד' ניסן]] [[תשכ"א]] ונכתב על כך ל{{ה|רבי}}, הרבי ענה ב[[ט' ניסן]] שישתדלו לפעול בדרכי נועם ומצד שני בתקיפות. לאחר חיפושים ארוכים אחר מקום הושג בסוף שנת [[תשכ"ד]] בנין בשכונת נווה זית ואושר כי הרב אברהם הרשקוביץ ינהל אותו. | רעיון הקמת התלמוד תורה עלה ב[[ד' ניסן]] [[תשכ"א]] ונכתב על כך ל{{ה|רבי}}, הרבי ענה ב[[ט' ניסן]] שישתדלו לפעול בדרכי נועם ומצד שני בתקיפות. לאחר חיפושים ארוכים אחר מקום הושג בסוף שנת [[תשכ"ד]] בנין בשכונת נווה זית ואושר כי הרב אברהם הרשקוביץ ינהל אותו. | ||
בשנות המ"מים עבר בית הספר לרחבת [[תומכי תמימים לוד]] בקראוונים, ובשנת תשנ"א | בשנות המ"מים עבר בית הספר לרחבת [[תומכי תמימים לוד]] בקראוונים, ובשנת תשנ"א נכנס לתוך מבנה רחב ידיים המאכלס כ-230 תלמידים. במבנה זה שימש הרב [[מנשה חדד]] כמנהל מטעם הישיבה ונתנה אפשרות לתלמידים מהכיתות הגבוהות לישון בפנימיית הישיבה. | ||
לשנת הלימודים [[תש"ע]] נבנה מבנה נוסף ששימש לבית הכנסת עבור הכיתות הגבוהות, כאשר ב[[שבת|שבתות]] ו[[יום טוב|ימים טובים]] המבנה שימש כבית כנסת נוסף לקהילה וכונה בשם 'בית הכנסת לצעירים'. באותה שנה אף הוחלף מנהל ה[[תלמוד תורה]] כשבמקומו הובא הרב ברק כוכבי ששימש כסגן מנהל ב[[תלמוד תורה לוי יצחק רחובות]] וכמנהל בתלמוד תורה בנתניה{{הערה|1=[http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=47818 מנהל חדש לת"ת בלוד: הרב ברק כוכבי] {{אינפו}}}}. מאז כניסתו החל התלמוד תורה לפרוח ולשגשג. | לשנת הלימודים [[תש"ע]] נבנה מבנה נוסף ששימש לבית הכנסת עבור הכיתות הגבוהות, כאשר ב[[שבת|שבתות]] ו[[יום טוב|ימים טובים]] המבנה שימש כבית כנסת נוסף לקהילה וכונה בשם 'בית הכנסת לצעירים'. באותה שנה אף הוחלף מנהל ה[[תלמוד תורה]] כשבמקומו הובא הרב ברק כוכבי ששימש כסגן מנהל ב[[תלמוד תורה לוי יצחק רחובות]] וכמנהל בתלמוד תורה בנתניה{{הערה|1=[http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=47818 מנהל חדש לת"ת בלוד: הרב ברק כוכבי] {{אינפו}}}}. מאז כניסתו החל התלמוד תורה לפרוח ולשגשג. | ||
שורה 57: | שורה 57: | ||
*הרב [[חיים אשכנזי]] - מורה | *הרב [[חיים אשכנזי]] - מורה | ||
*הרב בועז אהרון - מורה | *הרב בועז אהרון - מורה | ||
}} | }} | ||