27,062
עריכות
מ (החלפת טקסט – "{{הערת שוליים|" ב־"{{הערה|") |
מ (החלפת טקסט – ",([א-ת])" ב־", $1") |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
ה[[בעל שם טוב]]{{הערה|ה[[בעל שם טוב]], [[כתר שם טוב]] חלק ראשון מא.}} פירש את הפסוק {{ציטוטון|[[סור מרע ועשה טוב]]}}, שבניגוד לירמיה הנביא נענש מה שהושלך לבור וכיוצא לפי שלא התפלל על ישראל כששמע הנבואה לרעה על ישראל, אך [[ישעיה]] הוא לשון ישועה, שכן הוא התפלל על ישראל. | ה[[בעל שם טוב]]{{הערה|ה[[בעל שם טוב]], [[כתר שם טוב]] חלק ראשון מא.}} פירש את הפסוק {{ציטוטון|[[סור מרע ועשה טוב]]}}, שבניגוד לירמיה הנביא נענש מה שהושלך לבור וכיוצא לפי שלא התפלל על ישראל כששמע הנבואה לרעה על ישראל, אך [[ישעיה]] הוא לשון ישועה, שכן הוא התפלל על ישראל. | ||
ירמיה היה מעורר את האמונה בה' על ידי ה[[התבוננות]] בצבא השמים, ה[[כוכבים]] המסודרים בסדר מסוים שניכר כי יש בורא שבראם, ואמר: {{ציטוטון|עושה השמים}}{{הערה|[[אדמו"ר הצמח צדק]] [[ספר החקירה]] דרך אמונה חקירה ל' רס"ג כ"א פרקים,יד, א.}}. | ירמיה היה מעורר את האמונה בה' על ידי ה[[התבוננות]] בצבא השמים, ה[[כוכבים]] המסודרים בסדר מסוים שניכר כי יש בורא שבראם, ואמר: {{ציטוטון|עושה השמים}}{{הערה|[[אדמו"ר הצמח צדק]] [[ספר החקירה]] דרך אמונה חקירה ל' רס"ג כ"א פרקים, יד, א.}}. | ||
{{הערות שוליים}} | {{הערות שוליים}} | ||
[[קטגוריה:נביאים]] | [[קטגוריה:נביאים]] |