שיחה:אגרות קודש (אדמו"ר שליט"א): הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 117: שורה 117:
::::::ל[[משתמש:חלוקת קונטרסים|חלקן העובדות היקר]]! טעות בידך: א. כפי שכתב [[משתמש:א.ב. קיסר|המלך הלועזי]] (שאגב, מרומז בו מלך המשיח - ראה שיחת אחש"פ תשמ"ח המוגהת), יש וויכוח מי מונה ע"י הרבי לעריכה (ולא משנה שיכול להיות שאנו חולקים בנידון, חב"דפדיה לא הולכת רק לפי דעתך ולא רק לפי דעתי, אלא לפי דעת שנינו, ולכן צריך להביא את שניהם). ב. יתירה מזו: כפי שכבר כתבתי, את כרכים א-כ"א ערך לוין, (לפי דעת חזן, הוא העביר כעת את תפקיד העריכה לחזן, ולכן -) את כרכים כ"ב-ג ערך חזן, ואת כרך כ"ד ערך לוין ולא חזן, מכרך כ"ה ואילך נוצרה מחלוקת ביניהם. וקשה: מדוע את כרך כ"ד לא ערך חזן, הרי לוין העביר לו את התפקיד (כמדומני שלוין לא יודע מכך)? ג. וודאי שיש סדרה אחת עיקרית, השאלה מה היא, וזו בדיוק נקודת המחלוקת בינינו, וא"כ צריך להביא את שניהם. ד. הדבר היחיד בו אתה צודק, הוא זה שבמקום לכתוב את שניהם אנו מבזבזים את זמננו להבל ולריק... --[[משתמש:חב"דניק|חב"דניק]] - [[שיחת משתמש:חב"דניק|שיחה]], 10:17, ט' באייר, ה'תש"ף 10:17, 3 במאי 2020 (IST)
::::::ל[[משתמש:חלוקת קונטרסים|חלקן העובדות היקר]]! טעות בידך: א. כפי שכתב [[משתמש:א.ב. קיסר|המלך הלועזי]] (שאגב, מרומז בו מלך המשיח - ראה שיחת אחש"פ תשמ"ח המוגהת), יש וויכוח מי מונה ע"י הרבי לעריכה (ולא משנה שיכול להיות שאנו חולקים בנידון, חב"דפדיה לא הולכת רק לפי דעתך ולא רק לפי דעתי, אלא לפי דעת שנינו, ולכן צריך להביא את שניהם). ב. יתירה מזו: כפי שכבר כתבתי, את כרכים א-כ"א ערך לוין, (לפי דעת חזן, הוא העביר כעת את תפקיד העריכה לחזן, ולכן -) את כרכים כ"ב-ג ערך חזן, ואת כרך כ"ד ערך לוין ולא חזן, מכרך כ"ה ואילך נוצרה מחלוקת ביניהם. וקשה: מדוע את כרך כ"ד לא ערך חזן, הרי לוין העביר לו את התפקיד (כמדומני שלוין לא יודע מכך)? ג. וודאי שיש סדרה אחת עיקרית, השאלה מה היא, וזו בדיוק נקודת המחלוקת בינינו, וא"כ צריך להביא את שניהם. ד. הדבר היחיד בו אתה צודק, הוא זה שבמקום לכתוב את שניהם אנו מבזבזים את זמננו להבל ולריק... --[[משתמש:חב"דניק|חב"דניק]] - [[שיחת משתמש:חב"דניק|שיחה]], 10:17, ט' באייר, ה'תש"ף 10:17, 3 במאי 2020 (IST)
{{א|א.ב. קיסר}}, לא אוהב להוציא לכלוך החוצה אבל.. הוא אכן טוען שאת הסדרה צריכים להוציא מערכת אוצר החסידים - על זה אין חולק, הוא העביר לרב חזן (חבר במערכת אוצר החסידים) את הוצאת הסדרה ומה שקרה זה שלאחר ג' תמוז כאשר חזן הוציא כפי 'שהם' רצו שיצא (כרך כ"ג) לא היתה להם בעיה ולכן הם השאירו את התפקיד בידיו, אך כאשר לא התחשק להם שהוא מקשיב לרבנים שאמרו לא להוציא את ספרי הרבי עם תארים של היפך החיים והוא הפסיק לכתוב תארים אלו, מיד החלו להוציא גם הם את כרך כ"ד וכו' וכמובן הלבישו את זה על כך שהרבי נתן את העבודה לרשד"ל.. ולכן גם רשי"ח המשיך להוציא מערך כ"ה כי הם כבר הוציאו לפניו את כ"ד שהוא עצמו ערך ולא כפי שכתבת שרשד"ל ערך אותו אלא הוא גנב אותו וד"ל ובגלל שאין להם את המכתבים של הרב סימפסון אז הם מחכים כל פעם שיוציא ספר ואז הם עושים העתק הדבק ומוסיפים עוד כמה מכתבים (שהרבה מהם הרבי לא נתן אישור להוציא.. וג"ז ד"ל) ובסופו של דבר הוא הוציא את כל הל' כרכים המפורסם. זהו להבהרת העובדות, ובמילא אין מקום לכתוב את ההוצאה השניה כפשוט. {{א|חב"דניק}}, א. לא נכון. ב. עניתי על כך במכתבי לקיסר. ג. לא נכון. ותקרא את מכתבי לקיסר. ד. לא נכון ונכון. סליחה שלא עניתי לך בפירוט פשוט הקיסר כתב יותר לענין ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • י' באייר ה'תש"ף • 04:58, 4 במאי 2020 (IST)
{{א|א.ב. קיסר}}, לא אוהב להוציא לכלוך החוצה אבל.. הוא אכן טוען שאת הסדרה צריכים להוציא מערכת אוצר החסידים - על זה אין חולק, הוא העביר לרב חזן (חבר במערכת אוצר החסידים) את הוצאת הסדרה ומה שקרה זה שלאחר ג' תמוז כאשר חזן הוציא כפי 'שהם' רצו שיצא (כרך כ"ג) לא היתה להם בעיה ולכן הם השאירו את התפקיד בידיו, אך כאשר לא התחשק להם שהוא מקשיב לרבנים שאמרו לא להוציא את ספרי הרבי עם תארים של היפך החיים והוא הפסיק לכתוב תארים אלו, מיד החלו להוציא גם הם את כרך כ"ד וכו' וכמובן הלבישו את זה על כך שהרבי נתן את העבודה לרשד"ל.. ולכן גם רשי"ח המשיך להוציא מערך כ"ה כי הם כבר הוציאו לפניו את כ"ד שהוא עצמו ערך ולא כפי שכתבת שרשד"ל ערך אותו אלא הוא גנב אותו וד"ל ובגלל שאין להם את המכתבים של הרב סימפסון אז הם מחכים כל פעם שיוציא ספר ואז הם עושים העתק הדבק ומוסיפים עוד כמה מכתבים (שהרבה מהם הרבי לא נתן אישור להוציא.. וג"ז ד"ל) ובסופו של דבר הוא הוציא את כל הל' כרכים המפורסם. זהו להבהרת העובדות, ובמילא אין מקום לכתוב את ההוצאה השניה כפשוט. {{א|חב"דניק}}, א. לא נכון. ב. עניתי על כך במכתבי לקיסר. ג. לא נכון. ותקרא את מכתבי לקיסר. ד. לא נכון ונכון. סליחה שלא עניתי לך בפירוט פשוט הקיסר כתב יותר לענין ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • י' באייר ה'תש"ף • 04:58, 4 במאי 2020 (IST)
:'''הפעם עשית צחוק מעצמך!''' כי: א. כמו שהערך [[דברי משיח]] תופס כאן מקום פופולרי ומרכזי לא פחות מ[[תורת מנחם]] (ולמיטב ידיעותי אתה זה שכתבת את הערך), למרות שע"ז לא תוכל לומר שהם מונו ע"י הרבי לעריכה <sub>(כמובן שתאמר שמערכת [[וועד הנחות בלה"ק]] לא עושים את העבודה כראוי וכו', אף אני אענה לך ש-א. לאו דווקא שזה נכון. ב. אין מה לעשות - הם עושים את עבודתם כמו בזמן הרבי, וכמו שאז אף אחד לא פצה את פיו, כך גם היום כלום לא השתנה. ג. אם כבר מדברים על סדרה יותר טובה - של לוין פי 10 ויותר)</sub> כך גם כאן צריך לתפוס מקום חשוב האגרות קודש של לוין כשל חזן (ואף יותר, אך לא אכניס כאן דעות אישיות). ב. ואם כבר יש לעשות דיון בנושא ולראות מה יאמרו העורכים כאן. ג. אשמח לדעת מי הם כבוד הרבנים שאמרו לא להוציא ספרים עם זי"ע. ד. אתה כותב שטויות במכתבך לקיסר, אם ארצה גם אני אתחיל כאן במציצות מעשרת אצבעותי ואמרות בטני. ה. הפעם אני באמת מרגיש שאני מכלה את זמני לשווא, כיון שאני מתווכח כאן עם כאלה שטויות, אני עונה לך רק כדי להוציא את הזדעזעותי מדבריך. ו. אגב, אם אתה מדבר על רבנים שאמרו לא לכתוב תארים וכו', מעניין אותי האם אתה לא קורא את שיחת הגאולה (המהדרין אף זורקים אותה לפח, אבל ע"ז אני לא  מדבר) כמו שכתוב ב[[שיחה:שיחת הגאולה (עלון)|שיחה שם]]. --[[משתמש:חב&#34;דניק|חב&#34;דניק]] - [[שיחת משתמש:חב&#34;דניק|שיחה]], 16:15, י' באייר, ה'תש"ף 16:15, 4 במאי 2020 (IST)
2,357

עריכות

תפריט ניווט