JEM: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 319 בתים ,  28 באוקטובר 2019
מ (החלפת טקסט – "ראיון משוכתב " ב־"ראיון וידאו משוכתב ")
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 103: שורה 103:
דוגמא נוספת: בוידאו מ[[חלוקת דולרים]] הידועה בו שואל כתב ה-cnn את הרבי "מה המסר שלך לעולם" - השמיטו ב-jem את המילים הראשונות "אני הדפסתי", [http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=61331 ובוידאו שבעריכתם] תשובת הרבי מתחילה במילים "זה הודפס בכל העיתונים".}} המבקרים טוענים שהיות וכל תנועה ותנועה של הרבי הינה קודש קדשים{{הערה|ראה לוח היום-יום י"ד טבת: "תנועת [[צדיק]] ומכל שכן ראיה או שמיעת קול - צריך לפעול שלא יישכח לעד". וראה עוד בערך [[שריקה]].}}, יש להביט על כל תנועה של הרבי כעל פעולה מכוונת וקדושה.
דוגמא נוספת: בוידאו מ[[חלוקת דולרים]] הידועה בו שואל כתב ה-cnn את הרבי "מה המסר שלך לעולם" - השמיטו ב-jem את המילים הראשונות "אני הדפסתי", [http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=61331 ובוידאו שבעריכתם] תשובת הרבי מתחילה במילים "זה הודפס בכל העיתונים".}} המבקרים טוענים שהיות וכל תנועה ותנועה של הרבי הינה קודש קדשים{{הערה|ראה לוח היום-יום י"ד טבת: "תנועת [[צדיק]] ומכל שכן ראיה או שמיעת קול - צריך לפעול שלא יישכח לעד". וראה עוד בערך [[שריקה]].}}, יש להביט על כל תנועה של הרבי כעל פעולה מכוונת וקדושה.


מנגד, טענת החברה היא שתכנית הוידאו נועדה להפצה גם בקרב אנשים שאינם נמנים על חסידי חב"ד ופרסום קטעי וידאו שכאלו עלול לפגום ביחס הקהל הרחב לתדמיתו של הרבי.
מנגד, טענת החברה היא ש"מלך ביפיו תחזינה עיניך" וכשם שהרבי לא הסכים לפרסם את התמונה של הרבי המהר"ש כי זה היה בתקופה שהיה חןלה ואינו נראה שם במיטבו כך ואולי אפילו יותר לגבי תיעודים מהתקופה שלאחרי כ"ז אדר נ"ב וכמו שאף אחד לא העלה בדעתו לצלם את הרבי ב"בית ישראל" ועל אחת כמה וכמה לפרסם כך גם כאן בנוסף גם לילד חב"דניק זה לא אמור לעשות טוב 


צעד נוסף של החברה שעורר ביקורת, היה תביעה של חברת jem מאתר הווידאו הפופלרי YouTube להשמיט סרטוני וידאו על הרבי, הכוללים חומרים שנרכשו על-ידם - צעד שעורר ביקורת מצד הקהל על כך שהדבר נוגד למוטו של החברה שמטרתה הינה הפצת דמותו של הרבי. לעומת זאת עלה טיעון נגדי, שההכנסות של החברה נמוכות מכדי שיאפשרו לתת לאחרים להפיץ חומרים שהם עבדו עליהם - ללא תשלום, היות ובצורה כזו לא תוכל להמשיך את פעילותה.
צעד נוסף של החברה שעורר ביקורת, היה תביעה של חברת jem מאתר הווידאו הפופלרי YouTube להשמיט סרטוני וידאו על הרבי, הכוללים חומרים שנרכשו על-ידם - צעד שעורר ביקורת מצד הקהל על כך שהדבר נוגד למוטו של החברה שמטרתה הינה הפצת דמותו של הרבי. לעומת זאת עלה טיעון נגדי, שההכנסות של החברה נמוכות מכדי שיאפשרו לתת לאחרים להפיץ חומרים שהם עבדו עליהם - ללא תשלום, היות ובצורה כזו לא תוכל להמשיך את פעילותה.
24

עריכות

תפריט ניווט