החלטה טובה: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 67 בתים ,  7 באוגוסט 2009
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
החלטה טובה הינה סוג של התחייבות שהאדם מקבל על עצמו להוסיף בתורה ובמצוות. בדרך כלל מדובר במשהו שהוא לא עשה עד עכשיו.
'''החלטה טובה''' הינה סוג של התחייבות שהאדם מקבל על עצמו להוסיף בתורה ובמצוות.


ישנה הוראה של [[הרבי שליט"א מלך המשיח]] לפרסם את ההחלטה טובה שמקבלים בין חברים וידידים, בשביל שהם יזכירו לך אותו כשצריך.
ישנה הוראה של [[אדמו"ר שליט"א]] לפרסם את ההחלטה טובה שמקבלים בין חברים וידידים, כדי שיזכירו על דבר קבלת ההחלטה.


החלטות טובות מקבלים בדרך כלל ב[[התוועדות|התוועדויות]], לפני כתיבה ל[[הרבי|רבי]], בכל תחילת שנה חדשה ותקופה חדשה וב[[יום הולדת|יום ההולדת]].
את ההחלטות הטובות מקבלים בדרך כלל ב[[התוועדות|התוועדויות]], לפני כתיבה ל[[הרבי|רבי]], בכל תחילת שנה חדשה ותקופה חדשה, וב[[יום הולדת|יום ההולדת]].


ב[[שיחה]] של [[הרבי]] מיום [[אחרון של פסח]] בשנת [[תשמ"ח]] מובא: "לערוך התוועדות של שמחה ביום ההולדת (עם בני ביתו, חבריו וידידיו כו'), שעל ידי זה יתוסף יותר בקבלת החלטות טובות וקיומן במעשה בפועל, הן מצד ההתוועדות דכמה מישראל, כידוע ש"ההסכם אשר עושים שנים או רבים יש לזה חיזוק הרבה יותר מההסכם שעושה בפ"ע", והן מצד השמחה שמוסיפה זירוז מרץ וחיות (עד לאופן דפריצת גדר) בכל הענינים".
ב[[שיחה]] של [[הרבי]] מיום [[אחרון של פסח]] בשנת [[תשמ"ח]] מובא: "לערוך התוועדות של שמחה ביום ההולדת (עם בני ביתו, חבריו וידידיו כו'), שעל ידי זה יתוסף יותר בקבלת החלטות טובות וקיומן במעשה בפועל, הן מצד ההתוועדות דכמה מישראל, כידוע ש"ההסכם אשר עושים שנים או רבים יש לזה חיזוק הרבה יותר מההסכם שעושה בפני עצמו", והן מצד השמחה שמוסיפה זירוז מרץ וחיות (עד לאופן דפריצת גדר) בכל הענינים".


[[קטגוריה:ערכים חב"דים]]
[[קטגוריה:ערכים חב"דים]]
1,023

עריכות

תפריט ניווט