מעלי קבצים, highauser, מנטרים
2,985
עריכות
(תקלדה) תגית: עריכה ממכשיר נייד |
|||
שורה 193: | שורה 193: | ||
לא רציתי להיכנס למלחמת עריכה, אך התנהגותך היא בלתי הוגנת בעליל. אמנם כתבת שישנם שני צדדים אך אז עשית זאת באופן שיהיה ברור לכל קורא מי (לדעתך) צודק. כאשר הינך כותב "היו כאלה שטענו שהוא ספר שבתאי, טענות אלה הופרכו" זוהי גניבת דעת, שכן גם טענותיו שי בעל אוצר חמדת ימים הופרכו. כתיבה אובייקטיבית פירושה 'ישנם הטוענים כך וישנם הטוענים כך'. כמו כן כאשר אתה כותב שגדולי עולם קיבלו את הספר משמע שאלה שלא קיבלוהו היו ריקים ופוחזים או שהיו יחידים וכיום כל הגדולים מודים בקדושתו, ולא היא ישנו אחד אשר אף שאין מתחשבים כל כך בדעתו באתר זה מכל מקום נמנה הוא על גדולי עולם לכל הדעות (כוונתי לרבי מליובאוויטש) והוא כותב במכתב אשר אין ללמוד בספר זה, עד כאן עובדות, מכאן ואילך פרשנות. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:30, 10 בנובמבר 2016 (UTC) | לא רציתי להיכנס למלחמת עריכה, אך התנהגותך היא בלתי הוגנת בעליל. אמנם כתבת שישנם שני צדדים אך אז עשית זאת באופן שיהיה ברור לכל קורא מי (לדעתך) צודק. כאשר הינך כותב "היו כאלה שטענו שהוא ספר שבתאי, טענות אלה הופרכו" זוהי גניבת דעת, שכן גם טענותיו שי בעל אוצר חמדת ימים הופרכו. כתיבה אובייקטיבית פירושה 'ישנם הטוענים כך וישנם הטוענים כך'. כמו כן כאשר אתה כותב שגדולי עולם קיבלו את הספר משמע שאלה שלא קיבלוהו היו ריקים ופוחזים או שהיו יחידים וכיום כל הגדולים מודים בקדושתו, ולא היא ישנו אחד אשר אף שאין מתחשבים כל כך בדעתו באתר זה מכל מקום נמנה הוא על גדולי עולם לכל הדעות (כוונתי לרבי מליובאוויטש) והוא כותב במכתב אשר אין ללמוד בספר זה, עד כאן עובדות, מכאן ואילך פרשנות. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:30, 10 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
:1. כוונתי היתה לכתוב שעל כל הטענות יש תשובות, אדרבה אם יש לך לשון טובה יותר אתה מוזמן להשתמש בה. 2. כתבתי "גדולי עולם" מכיון שלא הספקתי לכתוב את רוב שמותיהם של המגינים בעד הספר (הסתמכתי על הקורא שיראה בספר שבקישורים חיצוניים אם חשוב לו), בניגוד לפסקה הראשונה שדווקא בה הבאתי את שמותיהם של אותם גדולי עולם דהיינו היעב"ץ כו' וממילא לא הוצרכתי לכתוב תוארים אלו. 3. המכתב - שככל הנראה אליו כוונתך, משתמש בלשון עדינה בהרבה מזו שאתה מצטט שוב ושוב (ראה בקישורים שבהערות בסוף הערך). בכל אופן אין לי כל טענות על כך שכבר מתחילה הינך מייחס לי כוונות רעות ומגמתיות, מכיון שסוף כל סוף זהו שורש נשמתך - ביקורת, טענות והערות תוקפניות. מכיון שאתה משתמש בקו השמאל כדי לכתוב את דבריך, אני משתדל לעורר את קו השמאל שבנפשי ולהתייחס אליך בהתאם {{קריצה}} --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:36, 10 בנובמבר 2016 (UTC) | :1. כוונתי היתה לכתוב שעל כל הטענות יש תשובות, אדרבה אם יש לך לשון טובה יותר אתה מוזמן להשתמש בה. 2. כתבתי "גדולי עולם" מכיון שלא הספקתי לכתוב את רוב שמותיהם של המגינים בעד הספר (הסתמכתי על הקורא שיראה בספר שבקישורים חיצוניים אם חשוב לו), בניגוד לפסקה הראשונה שדווקא בה הבאתי את שמותיהם של אותם גדולי עולם דהיינו היעב"ץ כו' וממילא לא הוצרכתי לכתוב תוארים אלו. 3. המכתב - שככל הנראה אליו כוונתך, משתמש בלשון עדינה בהרבה מזו שאתה מצטט שוב ושוב (ראה בקישורים שבהערות בסוף הערך). בכל אופן אין לי כל טענות על כך שכבר מתחילה הינך מייחס לי כוונות רעות ומגמתיות, מכיון שסוף כל סוף זהו שורש נשמתך - ביקורת, טענות והערות תוקפניות. מכיון שאתה משתמש בקו השמאל כדי לכתוב את דבריך, אני משתדל לעורר את קו השמאל שבנפשי ולהתייחס אליך בהתאם {{קריצה}} --'''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:36, 10 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
::1. ועל כל התשובות יש פירכות. 2. היעב"ץ (אם מותר להתבטא כך) היה קיצוני ומקו השמאל (הרבה יותר ממני). גם גדולי עולם הרבה פחות | ::1. ועל כל התשובות יש פירכות. 2. היעב"ץ (אם מותר להתבטא כך) היה קיצוני ומקו השמאל (הרבה יותר ממני). גם גדולי עולם הרבה פחות קיצוניים התנגדו לספר, ראיה לצד שלך שהמנחת אלעזר שהיה בדומה קצת ליעב"ץ כתב בלשון מתונה על הספר (שלטו בו זרים. - אגב באותה תשובה הוא מתבטא בביטוי מסויים אודות חלק מאחב"י, ואכ"מ). ראיה לאידך גיסא שגדולי ישראל מתונים התנגדו לספר בחריפות. 3. אינני יודע לאיזה מכתב כוונתך, ועכ"פ אני ציטטתי רוח הדברים ולא מילולית. | ||
::בנוגע לשורש נשמתי הרי 1. לעת"ל יאמרו ליצחק דוקא אבינו. 2. אינו ענין לכאן, אתה כתבת בלשון ששוללת לגמרי טענות הפוסלים ואני ניסיתי לרכך. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:49, 10 בנובמבר 2016 (UTC) | ::בנוגע לשורש נשמתי הרי 1. לעת"ל יאמרו ליצחק דוקא אבינו. 2. אינו ענין לכאן, אתה כתבת בלשון ששוללת לגמרי טענות הפוסלים ואני ניסיתי לרכך. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 05:49, 10 בנובמבר 2016 (UTC) | ||
:::הנקודה היא אחת - הסתכלותך על הערך, כמו על כל האתר, ובעצם על כל העולם (הזה?) הוא בקו השמאל. הבעיה היא שיש להמתיק את הגבורות בשרשם, ואני מנסה להאיר עליך את השורש, בדרכים נסתרות {{קריצה}} '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:54, 10 בנובמבר 2016 (UTC) | :::הנקודה היא אחת - הסתכלותך על הערך, כמו על כל האתר, ובעצם על כל העולם (הזה?) הוא בקו השמאל. הבעיה היא שיש להמתיק את הגבורות בשרשם, ואני מנסה להאיר עליך את השורש, בדרכים נסתרות {{קריצה}} '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' ט' בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 05:54, 10 בנובמבר 2016 (UTC) |