ספרי אדמו"ר שליט"א: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 49: שורה 49:
'''ספר "היום יום..."'''<br />  
'''ספר "היום יום..."'''<br />  
{{ערך מורחב|היום יום}}
{{ערך מורחב|היום יום}}
ספר זה נדפס בשלשלת האור של מערכת אוצר החסידים קה"ת, אך ללא שער, בניסן [[תש"ג]] (1943). הוא בנוי כלוח שנה, ובו ליקוט פתגמים ורעיונות חסידיים על כל יום במעגל השנה. הלוח מתחיל מיום י"ט בכסלו שלא כלוח רגיל הפותח ב[[ראש השנה]], וזאת לאור העובדה שי"ט בכסלו נקבע כ"[[ראש השנה לחסידות]]". חסידי חב"ד נוהגים מאז מידי יום ללמוד את הפתגם היומי מספר זה. הספר ישנו בפורמט כיס ובפורמט גדול. הספר משמש מורה דרך לחסידי חב"ד.  
ספר זה הוא הספ הראשון בלה"ק שערך והדפיס הרבי. נדפס בשלשלת האור של מערכת אוצר החסידים קה"ת, אך ללא שער, בניסן [[תש"ג]] (1943). הוא בנוי כלוח שנה, ובו ליקוט פתגמים ורעיונות חסידיים על כל יום במעגל השנה. הלוח מתחיל מיום י"ט בכסלו שלא כלוח רגיל הפותח ב[[ראש השנה]], וזאת לאור העובדה שי"ט בכסלו נקבע כ"[[ראש השנה לחסידות]]". חסידי חב"ד נוהגים מאז מידי יום ללמוד את הפתגם היומי מספר זה. הספר ישנו בפורמט כיס ובפורמט גדול. הספר משמש מורה דרך לחסידי חב"ד.  


'''לוחות פתגמים באנגלית'''<br />  
'''לוחות פתגמים באנגלית'''<br />  
[[ילקוט יומי - אנצקלופדיה של כיס]] - שני לוחות פתגמים, בשפה האנגלית, לוח לשנת [[תש"ג]] ולוח לשנת [[תש"ד]].
[[ילקוט יומי - אנצקלופדיה של כיס]] - שני לוחות פתגמים, בשפה האנגלית, לוח לשנת [[תש"ג]] ולוח לשנת [[תש"ד]]. ספר זה (לשנת תש"ג) הוא הספר הראשון שערך והדפיס הרבי.


===הגדה של פסח - עם לקוטי טעמים ומנהגים===
===הגדה של פסח - עם לקוטי טעמים ומנהגים===
משתמש אלמוני