מעלי קבצים, highauser
5,403
עריכות
(←בנוגע לעולם הבא: פסקה חדשה) |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 28: | שורה 28: | ||
סליחה שאני מטריד אותך בפלפולי דאורייתא, אבל כל הניטל התאפקתי בכח מלימוד אז עכשיו זה מתפרץ {{חיוך}}, וגם סמכתי יתדותי על בקיאותך הרבה בנושא. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 08:39, 25 בדצמבר 2015 (UTC) | סליחה שאני מטריד אותך בפלפולי דאורייתא, אבל כל הניטל התאפקתי בכח מלימוד אז עכשיו זה מתפרץ {{חיוך}}, וגם סמכתי יתדותי על בקיאותך הרבה בנושא. [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] 08:39, 25 בדצמבר 2015 (UTC) | ||
:סליחה על ההתערבות.. | |||
:א. בלקו"ש חלק טו שעסקת בו לאחרונה מבואר באחד הערות שכל העניין של ב' התקופות הוא רק לרמב"ם ולא להרמב"ן (ונפק"מ - אם תחה"מ הוא מימוה"מ או עוה"ב - אולי הוא בהגדרתו 'כהיום לעשותם' או כ'לקבל שכרם' ראה במכתבו של הרבי המצויין להלן וראה תניא פרק לו וצ"ע) | |||
:ב.ראה [http://www.chabadlibrary.org/books/admur/ig/2/200.htm אגרות קודש כרך ב אגרת ר] פסקה שניה בסעי' א שתכלית הבירור הוא רק בזמן התחייה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 11:34, 25 בדצמבר 2015 (UTC) |