פרסום גאולה ומשיח: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 84: שורה 84:


==בשנת תשנ"ג==
==בשנת תשנ"ג==
מאז שמיני עצרת תשנ"ג, כאשר הרבי החל לעודד את שירת ה'יחי' באופן קבוע בכל הזדמנות בה יצא אל הקהל - גברה ההתעוררות בין הפעילים בתחום פרסום בשורת הגאולה להוסיף לפרסום את הדגש על כך שהרבי הוא המשיח, באישוריו של הרבי. השבועון החב"די כפר חב"ד החל להדפיס על שער הגליון את הכרזת ה'יחי'.
פריצת דרך משמעותית לפרסום זהות המשיח היתה עם צאתו של הקמפיין "ברוך הבא מלך המשיח", בשיירת הטנקים של חנוכה תשנ"ג שהפיצה את זהותו של הרבי כמשיח באופן חסר תקדים, וזכתה לתגובות רבות.
{{ערך מורחב|סאטלייט#יו"ד שבט תשנ"ג|יו"ד שבט תשנ"ג}}
לקראת יו"ד שבט, יום מלאת ארבעים ושלוש שנים לנשיאותו של הרבי, הוחלט לארגן מעמד סאטעלייט עולמי ובו ישודר עידוד הרבי לשירת ה'יחי' על ידי רשתות הטלויזיה לכל העולם כולו. בתחילה הוציאו רבני חב"ד מכתב התנגדות למעמד, אך בעקבות אישורו של הרבי חזרו בהם במכתב נוסף בו הודיעו ש"אין אחר דברי המלך כלום".
המעמד התקיים בליל יו"ד שבט, בהשתתפות אלפי חסידים, ועשרות כתבים וצלמים ששידרו את המעמד לכל קצוי תבל. מעמד זה עורר הד תקשורתי רב וחשף את האמונה ברבי כמלך המשיח ובהתגלותו הקרובה בפני כל שדרות העם.
באותה שנה שידרג הרב יצחק שפרינגר את פרסום המודעות בעיתונים הכלליים, והוסיף להם את המסר שהרבי הוא המשיח. לאור מתנגדים שונים שצצו לפרסום, ביקש הרב שפרינגר לשאול לדעתו הברורה של הרבי האם הוא אכן מאשר פרסום זהותו בקנה מידה עולמי זה. הרבי אישר את המהלך.


==מאז ועד היום==
==מאז ועד היום==