שיחה:ג' בתמוז: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 1,785 בתים ,  18 בדצמבר 2015
שורה 38: שורה 38:
:::::# אבל 'לאחרי כל החשבונות' ידידינו 'שלום' החליט להפעיל מהלכים אגרסיביים (ללא שהוא טרח קודם אפילו לענות (אלא א"כ אתם אותו משתמש , לא נראה לי)) וכידוע המשל משרו של עשו ויעקב.. ממילא אני פורש (שיישאר כך עוד שנים ארוכות..)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 08:12, 11 בדצמבר 2015 (UTC)
:::::# אבל 'לאחרי כל החשבונות' ידידינו 'שלום' החליט להפעיל מהלכים אגרסיביים (ללא שהוא טרח קודם אפילו לענות (אלא א"כ אתם אותו משתמש , לא נראה לי)) וכידוע המשל משרו של עשו ויעקב.. ממילא אני פורש (שיישאר כך עוד שנים ארוכות..)--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 08:12, 11 בדצמבר 2015 (UTC)
:::::כל אחד מהעורכים סובר כי הוא לא צריך כלל לנמק, או שהוא כבר נימק וכו'. כל אחד בטוח שהוא צודק. עכשיו נשארו שני ברירות: או להמשיך את המלחמה, באופן שכל אחד יבטל את העריכה של השני עד שלאחד מהם ימאס, או שננעול את הערך, ונחכה לדיון, או עדיף יותר - לבורר. אני מציע שתקחו את שיע ק, המפעיל החשוב, כבורר מי משניכם סתם משנה ומבטל בלי סיבה מתוך דיעה אישית, ומי הוא השפוי, ואולי בכלל שניכם צודקים... אני, אגב כבר פניתי אליו בנושא לפני מספר ימים, וככל הנראה היה עסוק מדי מלענות. עד אז, לטובת שניכם כדאי לנעול את הערך ולהשאיר אותו במצב שבו הוא היה בשנים האחרונות. חבל לקחת את זה אישי. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בכסלו ה'תשע"ו, למניינם 17:44, 11 בדצמבר 2015 (UTC)
:::::כל אחד מהעורכים סובר כי הוא לא צריך כלל לנמק, או שהוא כבר נימק וכו'. כל אחד בטוח שהוא צודק. עכשיו נשארו שני ברירות: או להמשיך את המלחמה, באופן שכל אחד יבטל את העריכה של השני עד שלאחד מהם ימאס, או שננעול את הערך, ונחכה לדיון, או עדיף יותר - לבורר. אני מציע שתקחו את שיע ק, המפעיל החשוב, כבורר מי משניכם סתם משנה ומבטל בלי סיבה מתוך דיעה אישית, ומי הוא השפוי, ואולי בכלל שניכם צודקים... אני, אגב כבר פניתי אליו בנושא לפני מספר ימים, וככל הנראה היה עסוק מדי מלענות. עד אז, לטובת שניכם כדאי לנעול את הערך ולהשאיר אותו במצב שבו הוא היה בשנים האחרונות. חבל לקחת את זה אישי. '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' כ"ט בכסלו ה'תשע"ו, למניינם 17:44, 11 בדצמבר 2015 (UTC)
::::::אפשר להגדיר זאת כך שחזור הערך הוא "השחתה"! קביעה זאת היא על פי הכללים בחבדפדיה. הנה ציטוט מתוך ההגדרות של ערך "מומלץ" בחבדפדיה:{{ציטוט|תוכן=במקרה של נושא שנוי במחלוקת, יש להדגיש את הנקודות המבוססות מבחינה תורנית וחב"דית, ונחשבות למקובלות על הועדה הרוחנית של חב"דפדיה. יחד עם זאת על הערך להציג נקודות מבט שונות הנוגעות לכל נושא שנוי במחלוקת אליו מתייחס הערך ולתת ביטוי גם לדעות מיעוט.|מרכאות=כן|מקור=[[חב"דפדיה:ערכים מומלצים/קריטריונים לקביעת ערך מומלץ]]}}
::::::שים לב שהנימוק היחיד ל'שיחזור' העריכה הוא שמכיוון שישנם פרטים השנויים במחלוקת לכן יש לבטל לגמרי את כל העריכה (לדעתי זו השחתה או לפחות שגיאה שאין להתחשב בה כמבואר בארוכה בכללי ויקפדיה)
::::::האמת שמדובר קצת בערך שולי לדעתי, אבל בכל אופן מצטער אני שהעניינים מתנהלים כך (והכוונה בזה לא על שמירת הכללים שלך, אלא שלמרות מיעוט התורמים באתר ישנם כמה וכמה שמשקיעים ממרצם ודואגים לשמור על צמצום הערכים ורדידותם (גם כשזה נוגד לכללים הכי בסיסיים) ודבריהם מתקבלים למרות השטות שבזה).  --[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 12:41, 18 בדצמבר 2015 (UTC)
5,403

עריכות