פתיחת התפריט הראשי

שינויים

:לעניות דעתי, חיים לא ענה כלום על טענות המשתמש האנונימי. ואסכם בקצרה את טענותיו (ואשמח לתגובות):
:היות שהרבי קבע שהרחי"ק הוא האפוטרופוס על הוריש חוקית את נכסיו הק' (ועל עובדה זו אין חולק)לאגו"ח, הרי כל החלטה שהיא בנוגע לנכסים הרשימות '''שייכים לה'''. לפיכך, ברור לכל שההחלטה האם וכיצד לפרסם את הרשימות - נתונה בידיה, או ליתר דיוק: בידיו. של האחראי להבאת הצוואה לידי פועל - האפוטרופוס, כשם שברור לכולם שאגו"ח היא האחראית על כתבי רבותינו נשיאנו, גם על פירסומם, מכיון שהם שייכים לה (כפי שנפסק במשפט הספרים). כך שהמשפט "לא הייתה הכרעה מגורם מוסמך", אינו נכון עובדתית.
:ובמילים אחרות: אין, ולא יכול להיות, ערעור על סמכותו של קרינסקי בהחלטות כגון אלו, לפיכך אי אפשר לכתוב שלא הייתה הכרעה בעניין ע"י גורם מוסמך.
:בהתאם לכך, שיניתי בפנים הערך. אשמח לראות תגובות.--[[משתמש:5778|5778 - משיח נאו!]] - [[שיחת משתמש:5778|שיחה]] 19:46, 9 באוגוסט 2015 (UTC)
== איחוד הערך ==
איחדתי את הערך עם הערך [[רשימות]], כיון שאין בו מספיק מידע שיצדיק ערך בפני עצמו. הערות וביקורת אשמח לשמוע. --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]] 21:39, 17 בפברואר 2010 (UTC)
271

עריכות