שיחה:יוסף אברהם פיזם: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
 
שורה 17: שורה 17:
   
   


הרב יוסף פיזם נקרא  ע"י הנהלת חב"ד לנהל את ביה"ס עוד לפני הכרתו הרשמית , והוא מנהל את ביה"ס חב"ד כבר משנת תשמ"ב. בשנת תשמ"ג זכה ביה"ס להכרה כביה"ס ממלכתי דתי עירוני מטעם עירית חיפה, כביה"ס על איזורי. בהמשך ניהל גם את ביה"ס חב"ד לבנות כסניף, עד להיותו בי"ס בפני עצמו.
הרב יוסף פיזם נקרא  ע"י הנהלת חב"ד לנהל את ביה"ס עוד לפני הכרתו הרשמית , והוא מנהל את ביה"ס חב"ד כבר משנת תשמ"א. בשנת תשמ"ג זכה ביה"ס להכרה כביה"ס ממלכתי דתי עירוני מטעם עירית חיפה, כביה"ס על איזורי. בהמשך ניהל גם את ביה"ס חב"ד לבנות כסניף, עד להיותו בי"ס בפני עצמו.


עם כניסתו לתפקיד, עיצב את תפיסת תפקיד הניהול בהשראת הרבי מליובאויטש, כשליחות של חינוך לערכי היהדות בשלושה מישורים: א. המנהל הוא גורם משפיע ומחנך לקהילה כולה. ב. המנהל צריך ליצור חומרי לימוד והסברה לתלמידים , להורים ולקהילה. ג. החנוך צריך להימשך לאורך כל השנים ,גם לאחר סיום כתה ח בביה"ס,
עם כניסתו לתפקיד, עיצב את תפיסת תפקיד הניהול בהשראת הרבי מליובאוויטש, כשליחות של חינוך לערכי היהדות בשלושה מישורים: א. המנהל הוא גורם משפיע ומחנך לקהילה כולה. ב. המנהל צריך ליצור חומרי לימוד והסברה לתלמידים , להורים ולקהילה. ג. החנוך צריך להימשך לאורך כל השנים ,גם לאחר סיום כתה ח בביה"ס,


כך שיש להוציא לאור חומר קריאה שיגיע לכל בוגר בכל מסגרת שבה יהיה, חומר  שיכלול הסברה  
כך שיש להוציא לאור חומר קריאה שיגיע לכל בוגר בכל מסגרת שבה יהיה, חומר  שיכלול הסברה  
שורה 27: שורה 27:
   
   


בהתאם לתפיסה זו פעל הרב יוסף פיזם בנוסף לניהול השוטף של חיי בית הספר, בשני מישורים נוספים בנחישות והתמדה יותר מ-25 שנה. א. הפקת  ספרי קריאה, ספרי לימוד, ספרי הסברת מחשבת ישראל,ובמיוחד במשנת החסידות. ב. הקים בעקביות רבה מפעל רוחני של ימי עיון תורניים לקהילה כולה. במסגרת  זו  הפיק  במשך יותר מ-25 שנה לפחות 4 ימי עיון תורניים בשנה,כשהוא רותם לנושא רבנים ומרצים מהשורה הראשונה, כשהוא משמש גם  כמרצה
בהתאם לתפיסה זו פעל הרב יוסף אברהם פיזם בנוסף לניהול השוטף של חיי בית הספר, בשני מישורים נוספים בנחישות והתמדה יותר מ-25 שנה. א. הפקת  ספרי קריאה, ספרי לימוד, ספרי הסברת מחשבת ישראל,ובמיוחד במשנת החסידות. ב. הקים בעקביות רבה מפעל רוחני של ימי עיון תורניים לקהילה כולה. במסגרת  זו  הפיק  במשך יותר מ-25 שנה לפחות 4 ימי עיון תורניים בשנה,כשהוא רותם לנושא רבנים ומרצים מהשורה הראשונה, כשהוא משמש גם  כמרצה


כיו"ר ומנחה ימי העיון והלימוד כשבתוכם אחת לשנה גם יום משותף לאבות ובנים יחדיו.
כיו"ר ומנחה ימי העיון והלימוד כשבתוכם אחת לשנה גם יום משותף לאבות ובנים יחדיו.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט