הבדלים בין גרסאות בדף "תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים כ"ג-כ"ה"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(יצירת דף עם התוכן "{| class="{{#תנאי:{{{מוסתר|}}}|mw-collapsible mw-collapsed autocollapse|{{#תנאי:{{{הסתרה|}}}|mw-collapsible autocollapse}}}}" style="border: 1p...")
 
שורה 14: שורה 14:
 
|-
 
|-
 
|
 
|
| [[תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים יג-כה|חזרה לעץ]] || [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים י"ח-כ"ה|חזרה למבט הכולל על העבודה בדרך הקצרה]] || || | [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים י"ג-כ"ה|חזרה למבט הכולל על כל עבודת הבינוני]] ||
+
| [[תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים יג-כה|חזרה לעץ]] || [[תבנית:עץ תניא/מבט כולל פרקים י"ח-כ"ה|להסבר הקודם]] || || |
  
 
[[קטגוריה:תבניות ספר התניא]]
 
[[קטגוריה:תבניות ספר התניא]]

גרסה מ־00:03, 22 במאי 2020

גילוי האהבה המסותרת (פרקים כ"ג - כ"ה)
לאחר שבפרקים הקודמים הוסברו מהותן של מצוות אחדות השם ועבודה זרה, חוזר הרבי לבאר (מה שאמר בתחילת פרק כ') כיצד כל התורה והמצוות הם "פרטים" של שתי המצוות הראשונות "אנוכי" ו"לא יהיה לך":

  • פרק כ"ג - מסביר, שעל ידי כל מצווה מתאחד יהודי עם הקב"ה כמו במצוות קידוש ה'.
  • פרק כ"ד - מסביר, שעל ידי כל עבירה נפרד יהודי מאלוקות כמו באיסור עבודה זרה.
  • פרק כ"ה - מסכם, שמספיק רק להזכר בשני אלו כדי לא להכשל לעולם לא בעבירה ולא בביטול מצווה.

חזרה לעץ להסבר הקודם