הבדלים בין גרסאות בדף "תבנית:היום יום"
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
(45 גרסאות ביניים של 6 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
− | [[תמונה:היום יום.jpg|left|100px|קישור=לוח היום יום]] | + | [[תמונה:היום יום.jpg|ימין|left|100px|קישור=לוח היום יום]] |
+ | :[http://chabad.co.il/index.php?template=ctt '''לשיעורי חת"ת ורמב"ם היומי''']<br> | ||
− | <noinclude>[[קטגוריה:תבניות]]</noinclude> | + | {{היום יום/{{#זמןמ:xhxjj {{#בחר:{{#זמןמ:xjF}}|סיוון=סיון|אב=מנחם אב|{{#זמןמ:xjF}}}}}}}}<BR><div style="text-align:left;"> |
+ | |||
+ | |||
+ | <noinclude>[[קטגוריה:תבניות העמוד הראשי]]</noinclude> |
גרסה מ־23:26, 17 ביוני 2017
א' דחג המצות. למרור וחזרת - הן חריין והן סלט. 'קידוש' בעמידה. "הא לחמא" - הה"א בציירי. בברכת אכילת מרור מכוונים גם על מרור שבכורך.
בסדר הראשון היה אבי אדמו"ר מקצר בכדי לאכול האפיקומן לפני חצות, אבל בשני היה מאריך. מתחיל לפני שעה ט' וגומרו בשעה ג'-ד' אחר חצות, והיה מאריך בביאור ההגדה.
אדמו"ר הזקן אמר: "מיכלא דמהימנותא" - לילה הראשון. "מיכלא דאסותא" - לילה השני. אז די רפואה בריינגט די אמונה, וואס ער זאגט א דאנק דיר ג-ט פאר מיין רפואה, איז ער דאך געווען קראנק. אבער אז די אמונה בריינגט די רפואה, איז מען לכתחילה ניט קראנק (= כשהרפואה מביאה את האמונה, שמודה לאלוקים על רפואתו, הרי היה חולה. אבל כשהאמונה מביאה את הרפואה, אזי לכתחילה לא חולים).