הבדלים בין גרסאות בדף "שיחת משתמש:Chabadnik"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 119: שורה 119:
  
 
אנא שנה את הקישור האדום שבתבנית של "השבוע בימי חב"ד" היכן שכתוב ר' מענדל פוטרפס לקישור הנכון. - וכמו שציינתי בהודעתי הקודמת, אנא שנה את שם הערך בכלל, ואז לא תצטרך אף לשנות את היקשור האדום בתבנית הנ"ל.
 
אנא שנה את הקישור האדום שבתבנית של "השבוע בימי חב"ד" היכן שכתוב ר' מענדל פוטרפס לקישור הנכון. - וכמו שציינתי בהודעתי הקודמת, אנא שנה את שם הערך בכלל, ואז לא תצטרך אף לשנות את היקשור האדום בתבנית הנ"ל.
 +
 +
כמו כן, בבקשה ממך סדר את הערך [[קטגוריה:חסידים מתקופת אדמו"ר שליט"א|בקטגוריה]], במקום המתאים לו (אות פ').
  
 
תודה מראש. [[משתמש:שומרי אמונים|שומרי אמונים]] - [[שיחת משתמש:שומרי אמונים|שיחה]] 17:48, 18 יוני 2007 (EDT)
 
תודה מראש. [[משתמש:שומרי אמונים|שומרי אמונים]] - [[שיחת משתמש:שומרי אמונים|שיחה]] 17:48, 18 יוני 2007 (EDT)

גרסה מ־22:32, 18 ביוני 2007

שלום וברוכים הבאים.

אשמח לעזור בכל שאלה שאוכל.


למה אתה מתכוון?--מישקפופר 18:20, 10 יוני 2007 (EDT)

מדוע מחקת את ההפניה שלי לקונטרס דברי ימי החוזרים, מה רע בזה? אם יש בעיה אפשר להשלים, למה למחוק?--מישקפופר 18:23, 10 יוני 2007 (EDT)

אתה צודק. עניתי לך בדף השיחה שלך. --chabadnik - שיחה 18:38, 10 יוני 2007 (EDT)

תתאים לך התמונה הזו?: לזאל הגדול

דבר בשם אומרו

הוספתי את הערך "לוחות מרובעות". את החומר לקחתי מא' מהבית משיח (כמובן שלאחר הרבה עיבוד, וראה בדף השיחה מה עדין צריך לעשות ואיני יודע איך), השאלה היא אם צריך לציין בכגון דא מהיכן החומר ומי הכתבב וכו'.

שם לאינפופדיה

אולי כדאי שתשאל את המשתשמשים על השם המתאים?

יש לי הצעה עם קצת שינוי ממה שדיברנו, צור קשר בהקדם לפני השינויים.

למה אין ערך משיח

ערך קצר וקולע שכאשר מישהו יחפש באינפו פדיה, או יעשה חיפוש בגוגל, 'משיח' יקבל ערך, ששם יהיה כתוב מי זה המשיח. או שאולי פשוט לא יודעים מיהו?!

אולי לא הסברתי את עצמי כראוי. כוונתי היתה שתחת הכותרת 'משיח' תקבל: הרבי מליובאוויטש רבי מ.מ. וכו' עלה לכס נשיאות חב"ד בתאריך וכו' החל להגלות ולהתפרסם כמלך המשיח בתאריך וכד'

משהו לא מסתדר לי אתך. כמו ערכים אחרים לדוגמה 'מושיען של ישראל' אתה תביא מיד שזה נאמר על משה רבינו אח"כ אתה תביא גם הסברים לעניין. או 'בית המקדש', אתה תכתוב שזה הבית הקדוש שבהר המוריה וכו', אח"כ תבאר את המושג. ולא תתחיל להביא במקום זה כל מיני הסברים מה עניינו של ביהמ"ק וכו'

דרך אגב בויקיפיה כתב לי שם מישהו הערה טכנית שכנראה נכונה לשימוש נכון (הערה טכנית: מקובל להמשיך דיונים במקום בו התחילו ולכן העתקתי את דבריך ואני ממשיך כאן את הדיון) צבי 17:42, 13 יוני 2007 (EDT)

אין שום בעי'ה, אמרתי לך שאני מסכים איתך שיש מקום לערך כזה. אני חוזר שוב: אתה מוזמן לכתוב אותו. אגב, רציתי לכתוב לך בדף השיחה שלך שנהוג להמשיך דיון בדף אחד, חשבתי שיהי'ה נוח לך יותר אם נעשה את זה בדף השיחה שלך, אבל אין לי בעי'ה שזה ימשיך כאן. הצלחה רבה! --chabadnik - שיחה 17:55, 13 יוני 2007 (EDT)

מה שלמדתי עכשיו זה, שכשאני כותב בדף שלך ואתה מגיב, אין לי התראה על כך. צבי 18:12, 13 יוני 2007 (EDT)

האם אני יכול לכתוב ערך חדש כמו זה, ישר לאינפופדיה?

דרך אגב, אם אנחנו כבר מדברים על הגדרות ושמות ושמאחורי ההגדרה יבוא גם שם, אז אולי גם אתה, תשים שם מלבד ההגדרה חב"דיק? (גם אם זה לא השם האמיתי). אגב, עכשיו הוא הזמן. לפני שתקבל ותק כזה שיהיה קשה לך לשנות. (או שאולי זה בעצם השורש להסתכלות השונה שלנו כדלעיל). צבי 18:21, 13 יוני 2007 (EDT)

לא הבנתי על איזה ערך אתה מדבר. בכלל, כדאי מאד לעיין בדפי העזרה.
בנוגע לשם שלי - יותר נוח לי להזדהות כחב"דניק מאשר בשם הפרטי שלי.. :). --chabadnik - שיחה 18:25, 13 יוני 2007 (EDT)
שים לב כשאתה מחפש את הערך 'משיח', אתה מקבל את ערך 'מלך המשיח', כשגם הערך הזה לא מוסבר בעצמו, אלא רק מובאים תת-כותרות. מה שאני מעוניין זה, שיהיה הסבר ראשוני לערך משיח ואח"כ התת-כותרות. צבי 18:39, 13 יוני 2007 (EDT)
שום בעיה, אני חוזר שוב, אתה יכול בשמחה להכין ערך כזה... שוב: הצלחה רבה! --chabadnik - שיחה 18:49, 13 יוני 2007 (EDT)
אם אני מבין נכון אתה מתכוון שאני יכין את הערך ואתה תכניס אותו. ז"א שלי, אין אפשרות להכניס. האם זה כך? צבי 12:53, 14 יוני 2007 (EDT)
למה שלא תכתוב ותכניס את הערך בעצמך? תקרא את הערך איך ליצור דף חדש ותעבוד על הערך. הצלחה רבה! --chabadnik - שיחה 13:03, 14 יוני 2007 (EDT)

דף הפניה

אני מנסה ומנסה ללא הצלחה לעשות דף הפניה משבועון בית משיחגיליון בית משיח, מה שאתם כתבתם לא מצליח לי משום מה. אולי תנסה ותגיד לי מה הבעיה. דרך אגב, נכון יהיה להחליף את השם העיקרי לשבועון בית משיח, ולהפנות מגיליון, וגם מגליון (כתיב חסר), שהוא בעצם יותר נכון ע"פ דקדוק (חיריק לפני שווא נח אמור להיות חסר יו"ד)--מישקפופר 22:48, 13 יוני 2007 (EDT)

ישנו ערך המסביר איך ליצור דף הפניה. ראה: דף הפניה (הטעות שלך היא שכנראה הסתכלת בדף הזה בויקיפדיה העברית. שם - בגלל גירסת התוכנה - אפשר לכתוב את המילה "הפניה", בממשק הזה צריך לכתוב את זה באנגלית: redirect).
השם של העיתון הוא "גליון בית משיח", לא 'שבועון' (כך זכור לי). את השם עצמו שיניתי ל'גליון' ועשיתי הפני'ה מ'שבועון' ו'גיליון'. המשך הצלחה רבה. --chabadnik - שיחה 00:30, 14 יוני 2007 (EDT)

עניתי שם

מה דעתך?בני

ראה את תגובת משתמש אלי בני

חוץ מזה כבר בתחילה הפנתי לדף זה גם מהערך מוצאי אסרו-חג שבועות תשל"דבני

בעי' רצינית

בכל הטקסט שמביאים מבית משיח הסימון " של הראשי תיבות הוא שונה מאיך שעושים אותו כאן, ולכן כשיצרתי את הערך "מוצאי אסרו-חג שבועות תשל"ד" מאחר שיצרתי אותו ע"י קישור שעשיתי מהטקסט שהובא מבית משיח, לכן כשאני רושם בשורת החיפוש תאריך זה בגלל שהסימון " הוא שונה לכן אינו מפנה לדף זה. ולכן צריך לשנות את שם הערך שיהי' עם סימן " של כאן ולא של בית משיח (השינוי ניכר לעין).בני

מכיר את הבעי'ה. אין מה לעשות (לא ידוע לי עלכ"פ), כל מילה שאתה מסמן כערך, תבדוק שאין בה ר"ת. (אגב, שוב בבקשה, תשתמש בחתימה...) הצלחה --chabadnik - שיחה 13:39, 14 יוני 2007 (EDT)

שאלה

בס"ד

אני לא מחב"ד... אני מברסלב. אני יכול גם לכתוב? מ.י. 08:30, 17 יוני 2007 (EDT)

בודאי שאתה יכול. רק שכמובן תכתוב לפי תורת חב"ד, כיון שבעצם זו אנציקלופדיה לתורת חב"ד צבי 12:21, 17 יוני 2007 (EDT)

מלחמת המפרץ

אלחנן! אפשר להכניס ערך מלמחמת המפרץ?

נראה לי שיש מקום לערך כזה, תכתוב את ההתיחסות של הרבי לכל העניין וכו', ערך חשוב ומוכרח. הצלחה רבה! אגב, כדאי לחתום את השם בכל מקום שאתה כותב בדפי השיחה באתר. איך לחתום אתה יכול לקרוא בדף הזה. הצלחה. --chabadnik - שיחה 20:47, 17 יוני 2007 (EDT)

א"א לכתוב ערך על ספר בנגלה, אם תוכל להוסיף בבקשה.--אפי 04:00, 18 יוני 2007 (EDT)

בקשר עם "השבוע בימי חב"ד שבדף הראשי"

מה עם ר' מענדל?

מה עם החסיד המשפיע הנודע ר' מענדל פוטערפס שנפטר בד' תמוז ה'תשנ"ה בלונדון?

נא לכתוב זאת!!!

שומרי אמונים 11:16, 18 יוני 2007 (EDT)

כדאי ומוכרח לכתוב עליו ערך. אתה מוזמן לעשות זאת. הצלחה רבה! --chabadnik - שיחה 12:00, 18 יוני 2007 (EDT)

העניין עצמו התווסף ל"שבוע בימי חב"ד", תודה שהערת את תשומת ליבי. --chabadnik - שיחה 12:04, 18 יוני 2007 (EDT)

בתשובה לבקשתך, הנני מתחיל כעת בעזהי"ת לכתוב את הערך הנ"ל (על ר' מענדל פוטרפאס). מקווה לסיימו מקסימום תוך שבוע מהיום (ב' תמוז - זמן נ.י.)

שומרי אמונים 15:57, 18 יוני 2007 (EDT)

שינוי שם הערך

אנא לשנות את שם הערך מר' מענדל לר' מענדל פוטערפאס, אך להשאיר את השם המקורי להפנייה (כלומר, אם משהו מקליד בתיבת החיפוש ר' מענדל, שיצא לו ערך זה בשם ר' מענדל פוטערפאס).

תודה מראש.

שומרי אמונים - שיחה 16:55, 18 יוני 2007 (EDT)


אנא שנה את הקישור האדום שבתבנית של "השבוע בימי חב"ד" היכן שכתוב ר' מענדל פוטרפס לקישור הנכון. - וכמו שציינתי בהודעתי הקודמת, אנא שנה את שם הערך בכלל, ואז לא תצטרך אף לשנות את היקשור האדום בתבנית הנ"ל.

כמו כן, בבקשה ממך סדר את הערך, במקום המתאים לו (אות פ').

תודה מראש. שומרי אמונים - שיחה 17:48, 18 יוני 2007 (EDT)