הבדלים בין גרסאות בדף "שיחת משתמש:שיע.ק"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 38: שורה 38:
  
 
::כמו כן לדעתי מיותר גם ההמחשה הקודמת: "וממילא אין לכתוב עליו לשונות של הסתלקות או תארים הנהוגים על אנשים שנפטרו", מכיון ש(לדעתי )הדף הוא הצהרת כוונות בלבד והדוגמאות כשהם נצרכים בלבד. בברכת הגאולה השלמה * [[משתמש:מחלק דולרים|חלוקת דולרים מאחדת את העם]] * [[שיחת משתמש:מחלק דולרים|פינת החי]] * 02:35, י"ג בטבת, ה'תשע"ז ''<font size="1">(11 בינו' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
::כמו כן לדעתי מיותר גם ההמחשה הקודמת: "וממילא אין לכתוב עליו לשונות של הסתלקות או תארים הנהוגים על אנשים שנפטרו", מכיון ש(לדעתי )הדף הוא הצהרת כוונות בלבד והדוגמאות כשהם נצרכים בלבד. בברכת הגאולה השלמה * [[משתמש:מחלק דולרים|חלוקת דולרים מאחדת את העם]] * [[שיחת משתמש:מחלק דולרים|פינת החי]] * 02:35, י"ג בטבת, ה'תשע"ז ''<font size="1">(11 בינו' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 +
 +
א. מגוחך לכתוב שאתה מאמין שחבדפדיה מאמינה במשהו כל זמן שאין מדיניות.
 +
 +
ב. אם תכתוב עקרונות מבלי לכתוב ההשלכות אזי כל הדף מדיניות היא מיותרת.
 +
 +
ג. מהטעם הנ"ל הוספתי את מה שהוספתי, בכדי להבהיר את עמדתך (לא עמדתי) בענין הפועל יוצא מזה ש770 הוא מקומו של הרבי. באם אינך מסכים עם פרט מסויים (נסיעה ל{{ה|אוהל}} וכדומה) הינך מוזמן לערוך את מה שכתבתי, שכן כנ"ל - ניסיתי להבהיר את עמדתך והינך מתבקש לנסח את אמונותיך באופן הכי ברור כדי שבעתיד נוכל לקבוע מסמרות ולאכוף את המדיניות מבלי להיכנס לויכוחים אינסופיים איך לפרש אותה. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 02:49, 11 בינואר 2017 (UTC)

גרסה מ־05:49, 11 בינואר 2017

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד
תיבת ארכיון

א - ב - ג - ד - ה - ו - ז - - ח - ט - י - י"א - י"ב - י"ג - י"ד - ט"ו - ט"ז - י"ז

מעבר לתחתית הדף שלום וברוכים הבאים, לפניה בנושא חדש לחצו כאן ליצירת פסקה חדשה. במקרים דחופים ניתן לפנות אלי במסרון בטלפון +972548147703 וכמובן במייל shia.wik - gmail.com


ב"ה. שלום וברוכים הבאים. אם ברצונכם לכתוב לי הודעה, נא כיתבו אותה מתחת לשורה זו------------------------

בקשה נפשית

העברת בהצלחה את התבנית:אירועים בלוח העברי לאוטומטי (למרות שלדעתי יש בכך שגיאה צדדית - כי זה הפך ליומי במקום שבועי, ואני באמת מחכה לתגובתך שם).

האם תוכל לעשות את זה גם לגבי תבנית:תמונה שבועית? לאחרונה יצא לי לשאת בנטל העדכון שלה, ובאופן שבו זה נעשה עכשיו זה די מורכב. דיון נוסף בשיחה שם. תודה! • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:04, ז' בכסלו ה'תשע"ז

ואגב, סליחה שאני מטריד בהודעות, אבל - ארכוב הדף הזה יבורך. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:06, ז' בכסלו ה'תשע"ז
אענה בשיחה שם. --שיעשיחה י"א בכסלו ה'תשע"ז 21:07, 11 בדצמבר 2016 (UTC)

שלמה מולכו

בעקבות דבריך בשיחה:שלמה מולכו, אני מתכוון אי"ה בימים הקרובים לערוך הערך הנ"ל. שף ויתיבקאנפרענץ רום 02:21, 23 בדצמבר 2016 (UTC)

חנוכה שמח. אנא שלח לי מייל לכתובת shia.wik gmail.com ואשלח לך החומרים. אם אין ברצונך לשלוח מייל, אוכל להעלות את זה לגוגל דרייב, ולשים כאן קישור. --שיעשיחה כ"ד בכסלו ה'תשע"ז 20:23, 24 בדצמבר 2016 (UTC)
שלחתי מייל. --שיעשיחה כ"ח בכסלו ה'תשע"ז 18:13, 28 בדצמבר 2016 (UTC)

תבנית:פרשה או שבת

אם תוכל להעיף מבט בעמוד הראשי בתבנית:אירועים בלוח העברי ולבדוק מה ענינה של התבנית האדומה הזו שמביישת את העמוד הראשי. תודה • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 10:19, כ"ח בכסלו ה'תשע"ז

טופל. תודה על הפנייתי. --שיעשיחה כ"ח בכסלו ה'תשע"ז 18:12, 28 בדצמבר 2016 (UTC)

מחיקות פוליטיות

ב"ה

א) במקום למחוק כמו סומא בארובה, לפחות תקרא מה נוסף בגירסאות החדשות, ברובם נוספו פרטים חדשים ולינקים וכו', אז תקרא ותשווה, ואולי תוסיף את השטויות שאתה רוצה להוסיף, אבל אל תמחק הכל בבת אחת.

ב) מאחר והקו המנחה החדש של חב"דפדיה הוא למחוק פוליטיקה מיותרת (כגון רשימת הפסקי-דין של ועד רבני ליובאוויטש וכיו"ב), אזי מן הראוי למחוק את שאר הפוליטיקה המסריחה שנמצאת בערכים אחרים. ולא להשאיר דברים שאינם רלוונטיים. באם זו אכן "אנציקלופדיה", אזי צריך לתת מקום גם לצדדים אחרים. אם זה לא אנציקלופדיה פתוחה - אזי לא לפרסם כאילו זה אנציקלופדיה פתוחה.

(ג) תיקונים כגון הוספת תואר "הרב" אינו דבר שראוי למחיקה. זה מוריד את הערך שלכם אם על אנשים מסויימים אתם כותבים "ר'" או סתם בלי כלום. -- נכתב ע"י אונטערוועלט ששכח לחתום את שמו.

כפי שכתבתי לך אין זמני בידי כעת. ואתמקד במעשה הוא העיקר. אשמח מאוד אם תבדיל בין העריכות השנויות במחלוקת לעריכות מקובלות, וכך יושארו העריכות המועילות, כל עוד לא תעשה זאת, ולי לא יהיה זמן לברור הבר מן המוץ, אשחזר הכל. 2. דון לפני שינויים 'בעייתיים' בדף השיחה. בהצלחה. --שיעשיחה ד' בטבת ה'תשע"ז 23:36, 2 בינואר 2017 (UTC)

השמטת ההבהרה

למה הורדת אותו בדף המדיניות אי אפשר על כל שורה לפתוח נושא בדף השיחה, לכן הוספתי תבנית הבהרה שיבוא מניח הטענה ויבהיר את עמדתו בצורה עניינית. ולא, צודק ידידנו שף שפסקה זו ליצנית היא ויש למחקה.--הנחה - שיחה 13:18, 5 בינואר 2017 (UTC)

נמחק מבלי משים, התכוונתי להעביר רק את דבר 'שף ויתיב', החזרתי. --שיעשיחה ז' בטבת ה'תשע"ז 18:59, 5 בינואר 2017 (UTC)
מה תוספת לא ענינית בהצהרה שהרבי שליט"א מלך המשיח נמצא ב770? כמו שכתבתי בקיצור עריכה כשהורדתי את ההברה, התוספת מדגישה שהרבי שליט"א נמצא ב770 ולא במקום אחר. והרי זה אחד מגורמי הבלגן.. רק אציין שדעתי האישית היא: "חב"דפדיה מאמינה בכך שהרבי חי וקיים ללא שינוי דגניזה, נמצא בבית משיח 770 ומחלק דולרים, מתפלל, מתוועד עם הקהל וכדומה" (אולי ניסוח אחר, אבל זה העיקרון).
כמו כן לדעתי מיותר גם ההמחשה הקודמת: "וממילא אין לכתוב עליו לשונות של הסתלקות או תארים הנהוגים על אנשים שנפטרו", מכיון ש(לדעתי )הדף הוא הצהרת כוונות בלבד והדוגמאות כשהם נצרכים בלבד. בברכת הגאולה השלמה * חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 02:35, י"ג בטבת, ה'תשע"ז (11 בינו' למניינם), ימות המשיח

א. מגוחך לכתוב שאתה מאמין שחבדפדיה מאמינה במשהו כל זמן שאין מדיניות.

ב. אם תכתוב עקרונות מבלי לכתוב ההשלכות אזי כל הדף מדיניות היא מיותרת.

ג. מהטעם הנ"ל הוספתי את מה שהוספתי, בכדי להבהיר את עמדתך (לא עמדתי) בענין הפועל יוצא מזה ש770 הוא מקומו של הרבי. באם אינך מסכים עם פרט מסויים (נסיעה לאוהל וכדומה) הינך מוזמן לערוך את מה שכתבתי, שכן כנ"ל - ניסיתי להבהיר את עמדתך והינך מתבקש לנסח את אמונותיך באופן הכי ברור כדי שבעתיד נוכל לקבוע מסמרות ולאכוף את המדיניות מבלי להיכנס לויכוחים אינסופיים איך לפרש אותה. שף ויתיבקאנפרענץ רום 02:49, 11 בינואר 2017 (UTC)