פתיחת התפריט הראשי

חב"דפדיה β

שיחת משתמש:רון/ארכיון 1

< שיחת משתמש:רון
ההודעה האחרונה בדף השיחה של רון/ארכיון 1 התקבלה מהמשתמש/ת רון בתאריך ב' באלול ה'תשע"ז.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום רון, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ומקווים כי תיקח חלק בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: חתימה2.png (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך תוכל לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

בהצלחה--הנחה - שיחה 12:08, 14 ביוני 2017 (UTC)


שאלה להנחה

בהצלחה--הנחה - שיחה 12:08, 14 ביוני 2017 (UTC)

תודה, איך אפשר לעשות בדף המשתמש קישור לתבניות משתמש? (יחי המלך 15:55, 14 ביוני 2017 (UTC))
שים לב רון, כשרצונך להגיב בדפי שיחה עשה זאת על ידי הזחת שורה זאת על ידי הוספת נקודתיים(:), כדי שיופיע קישור לדף משתמש שלך עשה זאת על ידי חתימה, על ידי ~~~~-- כמו"כ בכל דף עריכה מופיע איקון לחתימה (אתה גם יכול לערוך את החתימה שלך בדף העדפות שלך המופיע בראש העמוד למעלה בצד שמאל), בהצלחה--הנחה - שיחה 17:18, 14 ביוני 2017 (UTC)

סגנון כתיבה

רון שלום, וברוך הבא לחב"דפדיה. יש"כ על תרומותיך לחב"דפדיה. בבקשה התבונן ולמד מהו סגנון הכתיבה המתאים לחב"דפדיה כאנציקלופדיה. דוגמאות:

  • הפתיח משמש כתקציר לערך. ערכים בחב"דפדיה נועדו להפצת המעיינות. לכן בפתיח על הערך 'עור בחב"דפדיה, לא נרחיב בהסברים פיזיולוגים ואנטומיים, ודאי שלא נסביר מטבעות לשון כגון 'עור של פיל'.
  • "העור הוא די דק אצלנו", במקום זאת יש לכתוב "אצל בני האדם העור הוא דק באופן יחסי". בברכה --שיעשיחה כ"ג בסיוון ה'תשע"ז 23:29, 17 ביוני 2017 (UTC)

תודה על הביקורת בונה. אבל למה הורדת את הנושא של העור ביהדות (בסת"ם)? רון--יחי המלך 00:53, 21 ביוני 2017 (UTC)

כי הניסוח היה ממש לא מתאים. ובמצבים כאלו עדיף שלא יהיה כתוב כלום, מאשר שיהיה ניסוח קלוקל. שיפרתי קצת עכשיו תעיף מבט. --שיעשיחה י"א בתמוז ה'תשע"ז 07:55, 5 ביולי 2017 (UTC)
הניסוח לא היה קלוקל, ניסחת את זה פשוט בצורה אחרת דווקא הקודם היה יותר יפה. .נ.ב. למה מחקת לפני שאמרת? רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 09:45, 5 ביולי 2017 (UTC).

עזרה בפורטל:גאולה ומשיח

תוכל אולי להרחיב את אוסף הציטוטים הנבחרים שמופעים בפורטל גאומ"ש? צריך למצוא ציטוטים מיוחדים, מעניינים ומחדשים בנושא הפורטל ולהכניס אותם בדף הזה (לוחצים על ציטוט 2 - באדום - ומכניסים לתוכו את הציטוט. אותו דבר בציטוט שלוש וכן הלאה). עדיף אחד איכותי מעשר באיכות בינונית, כיעד התחלתי אפשר לקבוע עשרים ציטוטים. עם צריך עזרה ניתן לפנות אליי או לכל משתמש אחר. בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 10:14, כ"ט בסיוון, ה'תשע"ז (23 ביוני למניינם), ימות המשיח

בסדר, אבל בתור מה אתה מבקש ממני? רון --יחי המלך 20:52, 24 ביוני 2017 (UTC)
תודה רבה, התחלה יפה. שים לב להבא להשתמש בתבנית:ציטוט כך: {{ציטוט|מרכאות=כן|תוכן=(כאן תכתוב את התוכן)|מקור=(כאן תכתוב את המקור)}} . בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 12:41, א' בתמוז, ה'תשע"ז (25 ביוני למניינם), ימות המשיח
בציטוט 1 החלפת את הטקסט בכוונה? בהתחלה שחזרתי אותך כי חשבתי שרק הורדת את התבנית, עכשיו ראיתי שלגמרי החלפת ציטוט. באופן כללי כדאי להוסיף ציטוטים ולא להחליף (המערכת מחליפה באופן אוטומטי את הציטוטים).
אגב, כמה זמן אתה חושב ייקח לך להגיע ל53 ציטוטים (שיתחלף כל שבוע)? בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 09:58, ב' בתמוז, ה'תשע"ז (26 ביוני למניינם), ימות המשיח
כן החלפתי בכוונה כי חשבתי שזה יותר יפה מהקודם. לא הבנתי כל שבוע כמה יתחלפו. ג' תמוז התשע"ז - יום התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח רון - שיחה --יחי המלך 17:49, 26 ביוני 2017 (UTC)
א. לא צריך למחוק. אתה יכול להשאיר את הציטוט הקודם ולהוסיף עוד אחד. בסופו של דבר אין הגבלה לכמות הציטוטים. ב. עכשיו המערכת בוחרת ציטוט אקראי מתוך השש. כשיהיה מספיק ציטוטים (53) אני ישנה את ההגדרות כך שהמערכת תחליף ציטוט כל שבוע. אגב, בדפי שיחה נהוג להזיח שורה ע"י הוספה של נקודתיים : בתחילת השורה - אחד יותר מהקטע הקודם (תסתכל מה כולם עושים ותבין יותר טוב)Av1235 - שיחה 05:40, 27 ביוני 2017 (UTC)
תיקון קטן לא מחקתי החלפתי מיקום רון - שיחה--יחי המלך 20:46, 27 ביוני 2017 (UTC)
צודק. עכשיו אני שם לב שבאמת העתקת, אני לא שמתי לב שהטקסט השתנה בציטוט 1 ולכן שיניתי את ציטוט שלוש (שלא יהיה ציטוט כפול). בכל אופן, זה לא משנה באיזה דף כתוב כל ציטוט כי גם כך המערכת מחליפה אותם כל הזמן וזה רק עושה (קצת) בלאגן. ב. בנתיים אין סיבה למחוק ציטוטים וודאי לא למחוק בלי דיון מקדים. את מה שכתבת בציטוט שלוש אני מעביר לשמונה ולהבאה תוסיף ואל תמחק (אלא אם כן התקיים דיון קודם). ושוב פעם תודה רבה על העזרה בהוספת ציטוטים. בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 17:46, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
לא מחקתי נמחק לי בטעות רון - בואו נדבר על זה ה' תמוז התשע"ז --יחי המלך 16:34, 29 ביוני 2017 (UTC)

כמה דברים לתשומת לבך: 1. ציטוט שבמקור מנוקד כדאי לנקד. 2. תאריכים כותבים כך: ה'תשנ"ב (בזכותך נזכרתי שצריך לכתוב גם את האלפים אבל צריך להוסיף ' ). 3. בציטוט 11 שכחת לציין את הפרשה בה נאמרה השיחה. 4. כדאי להביא בציטוט את הקטע השלם ולא רק שתי מילים (דבר זה אינו החלטי ותלוי בדברים רבים - בעיקר מה שנראה בעין). כפשוט שגם להגזים יותר מדי זה לא טוב. איפה הגבול? לא יודע.

אגב, מדי פעם, כשהדיונים מתארכים אפשר להתחיל את ההזחה מהתחלה - כשזה יותר מדי, זה הופך את השורות לקצרות ולא נוחות. בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 08:27, ו' בתמוז, ה'תשע"ז (30 ביוני למניינם), ימות המשיח

לגבי נקודה שלוש אתה צודק, אבל אני לא זוכר מאיפה השיחה. לגבי נקודה ארבע אני לא חושב ככה, ולא רק אני, זה רק מבלבל את הגולשים ומעוד כמה סיבות. וברשותך אפשר לקצר גם כן את ציטוט 4 מאותה סיבה, וגם זה לא נראה טוב חלק מקוצר חלק מפורט. רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 19:55, 1 ביולי 2017 (UTC)
3. אז מוחקים את הציטוט. (אגב, אם אין לך מקור אז מאיפה ציטטת?) 4. לבלבל את הגולשים? מה מבלבל במשפט של שלוש שורות? לדעתי יותר יפה ציטוט מלא מאיזה סתם משפט סתום, אפשר פשוט לפתוח דיון בדף שיחה ולשמוע דעות נוספות. כנראה התכוונת לציטוט 9. בהשגחה פרטית כשנכנסתי היום לפורטל זה היה הציטוט ולדעתי זה היה יפה מאוד. 5. אני לא מסכים שזה לא יפה כשחלק מקוצרים וחלק לא מהסיבה הפשוטה שהגולשים רואים כל פעם רק ציטוט אחד בדף של הפורטל (וכמעט שלא נכנסים לדף של הציטוטים). בברכת הגאולה השלמה -- חלוקת דולרים מאחדת את העם * פינת החי * 06:41, ח' בתמוז, ה'תשע"ז (2 ביולי למניינם), ימות המשיח
מה פירוש מאיפה צטטתי נמחק לי, והסברתי את זה כבר (למה אתה שואל אם כבר עניתי לך?). מבלבל שלא מבינים מה אמר הרבי, מה כתב הרמב"ם, ולא מבינים שהרבי אמר את זה (למה להם לחשוב בכלל שזה מהרבי, אפשר לחשוב גם שמי שכתב את הציטוט הוא הוא שהוסיף את הנאמר בסוגריים). ושוב לא רק אני חושב ככה. רון - בואו נדבר על זה משיח נאו! --יחי המלך 23:33, 2 ביולי 2017 (UTC)

ציטוט 20

הציטוט הזה טפשי (לא התוכן ח"ו אלא בחירתו כציטוט) וכבר הבעתי דעתי על כך, ואתה לא הגבת כלום רק שחזרת, וזה לא מקובל אפילו לא עליך כפי שכתבת.--הנחה - שיחה 17:01, 3 ביולי 2017 (UTC)

איזה ציטוט, הקודם או העכשוי על מה אתה תוקף? רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 18:52, 3 ביולי 2017 (UTC)
אהה הבנתי, אני ראיתי שהחליפו ציטוט וחשבתי שעשו את זה במקום לכתוב ציטוט חדש, אז החלפתי בחזרה בכלל לא ראיתי שציטטת את המקור. ומה אתה רוצה ראיתי ששינו אז החזרתי, היית כותב את דעתך ואח"כ משנה (אם מסכימים אתך). נ.ב. זה לא יפה ישר לתקוף הייתי שואל אותי למה שיניתי, ובכלל אתה שינית בלי לשאול בדף השיחה של הפורטל אלא ישר שינית ותראה מה נגרם... תודה. רון - בואו נדבר על זה ט' תמוז ה'תשע"ז --יחי המלך 19:18, 3 ביולי 2017 (UTC)
שיחזור עריכה הוא מהדברים ה"פוגעים" ביותר (שמתי " " כי לא נפגעתי, אבל מבחינת ההתנהלות החברתית באתר זה מבטא יותר זלזול.. בפרט לפי מה שכתבת הוא נעשה ללא בדיקה יתירה...) שים לב שאתה מאשים אותי שלא כתבתי, כשבדף שיחה שם עוררתי על כך שציטוט זה לא ראוי ומחלק דולרים למרות שבאחרים חלק עלי בזה הסכים עימי, אתה הגבת מאז כמה פעמים ומזה התעלמת (כלומר, -כמתברר - לא שמת לב..) ושוב חזרת על טעותך כאן שלא שמת לב על מה שכתבתי כאן לעיל: "...וכבר הבעתי דעתי על כך..", עכ"פ "את והב בסופה" אני מקווה שתשחזר חזרה את השחזור שלך, ולהבא לפני שאתה משחזר בדוק היטב אם יש דיון.דא"ג איני רואה התקפה מיוחדת על מישהו --הנחה - שיחה 20:14, 3 ביולי 2017 (UTC)
סלח לי אבל שוב אתה לא מבין, אני אסביר שוב. אני ראיתי מה שכתבת על ציטוט 20 והתחלתי לחפש מקור. ראיתי שמשהו השתנה חשבתי שמישהו במקום להוסיף ציטוט החליף ציטוט. אז שחזרתי. לא שמתי לב לא למה שכתבת בדף השיחה אלא שהבאת את המקור לציטוט. ואתה אמרת בשיחה שזה לא ראוי לציטוט לא אמרת שאתה רוצה לשנות. ובכלל אתה תוקף ופוגע ללא הבחנה וגם אחרי שכבר הסברתי לך פעמיים המשכת להתעלם ממה שכתבתי ולכתוב זלזול וכיוצא בו, אחרי שהסברתי לך שלא ראיתי אז אתה תוקף?. אתה אומר שהתעלמתי, שוב תדון לכף זכות שעשיתי מה שביקשת, ואתה אומר שאני מתעצל בזמן שאני מחפש לך בספרים. אתה זה שלא בדקת כמה פעמים בדפי שיחה שכתבתי לך שלא ראיתי והמשכת לפגוע. ואתה מזלזל בזה שאתה כותב "זה לא מקובל אפילו לא עליך", אפילו לא עליך זה זלזול. רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 00:41, 5 ביולי 2017 (UTC).

כל הכבוד!

אני עומד מתפעל לנוכח העבודה החשובה שאתה עושה. כמו ששמת לב כנראה - ואם לא, בטח תשים לב בהמשך - נושא הערכים התורניים בנגלה וחסידות קצת מוזנח כאן. כל הכבוד על ההשקעה בנושא!

אם יורשה לי להוסיף הערה קטנה: שמתי לב (בערך עשרת המכות) שאתה נוהג להרבות בקישורים פנימיים, למשל להכחיל את המילים 'פרעה' פעמים רבות. המנהג הוא להכחיל רק בפעם הראשונה (ואם יש צורך ממש אפשר 2 או 3, כשמרוחקים אחד מהשני). יישר כח! -- בברכת "יהפכו ימים אלו לששון ולשמחה", • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 11:24, י"ז בתמוז ה'תשע"ז

נכון לכן בערכים האחרונים עשיתי פחות. רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 13:20, 11 ביולי 2017 (UTC).

קצת פרופורציות

עם כל הכבוד לתרומותיך וכו', עליך לזכור שהינך סך הכל משתמש צעיר, ואילו המשתמש הנחה, הינו מחשובי המשתמשים כאן. לכתוב לו דברים בסגנון "לא כותבים בשפה של עולים חדשים" הינה עזות, בנוסף לתינוקיות שבדבר. ולפני שאתה תוקף אותי בחזרה כמנהגך, אנא בדוק שאינך כותב שטויות, למענך, אל תעשה מעצמך צחוק. גם לא יזיק לזכור את פתגם אדמו"ר נ"ע "אהוב את הביקורת כי היא תעמידך על הגובה האמיתי".

נ.ב. כותב שורות אלו אינו פעיל כ"כ לאחרונה מטעמים שאינם תלויים בו, אך כשפתח לרגע את האתר לרגע נדהם לראות את המשפט הנ"ל. שף ויתיבקאנפרענץ רום 05:00, 26 ביולי 2017 (UTC)

ואם זה היה הפוך שמשתמש ותיק כותב כך כלפי משתמש חדש זה כן תקין ומקובל? כל ההקדמה לא קשורה. ככה לא כותבים וזהו. לפעמים גם אני נכשל בכתיבה פוגעת וקטנונית, אבל הסיבה שצריך להעיר לי זה לא בגלל שמשתמש זה או אחר תרם הרבה או קצת, אלא בגלל שזו לא דרך ביטוי מתאימה ליהודי בכלל, ולחסיד בפרט, ולמשיחיסט בפרטי פרטיות. להתראות - שיחה 06:52, 26 ביולי 2017 (UTC)
שף ויתיב הבעיה היא שרק ראית את המשפט לא קראת מה שכתוב (כמנהגך, אם כבר מדברים על מנהגים אתה ועוד רבים מחב"דפדיה צריכים לקרוא מה שכתוב, ולא בחצי מבט עלוב.) רק לידעתך שאתה עכשיו כתבת שטויות, למזלך אני לא צוחק ממשתמשים אחרים גם כשיש על מה. אהוב את הביקורת כנ"ל, כמדומני כתוב שם אבל אל תאהב להעניק אותה.
על דברים כאלה נאמר קשוט עצמך, תעינו קצת בדפי שיחות שכתבתם בהם ותמצאו הרבה זילזול וחוסר דרך ארץ ושלא נדבר על תקיפה. אני חושב שכדאי יותר לתרום לאתרים קצת יותר מסבירי פנים וידותיים. ואני שם לב שבמקום לחשוב שצריך יותר להסביר פנים ל"חדשים", (המרכאות מסבירות משהו והמבין יבין) תוקפים אם הם מעיזים להתגונן. שימו לב איך אתם כותבים ואז תדברו.
ובכלל שף ויתיב זה מצחיק אותי מאד הקביעת עובדות שלך, לא כל מה שאתה עושה או מצפה שיעשו אחרים באמת מתקיים. --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 07:39, 26 ביולי 2017 (UTC).8
הרב רון, תאמין לי שאף אחד לא מעוניין לפגוע בך, וכמו שכתבתי בעבר, לכל משתמש חדש (או שלא) יש תקופת הסתגלות, לא שזה משהו רשמי, אלא שבפועל הוא מתרגל לסגנון הכתיבה והעריכה במקום זה. אם תלך לויקיקליפה, תראה שחלק גדול מעריכות בסגנון זהה יזכו לשחזור מיידי ללא הנמקה (או שיכתבו לא אנציקלופדי). בחב"דפדיה, מכיוון שכן זקוקים לידיים עובדות, לא משליכים עורכים, אך בהחלט מנסים לכוונם לסגנון כתיבה כזה.
וכעת, אני מתנצל אם בכתיבתי (וברשות העורכים שליט"א) או בכתיבת עורכים אחרים היה די לפגוע בך! מטרתנו להפיץ את המעיינות, ואקווה שכולנו נצליח בכך, ועל כן כל אחד יעשה את השתדלותו - אם במיתון ההתלהמות בתגובות, ואם בהרגל לסגנון כתיבה אנציקלופדי תואם חב"די.
בהצלחה לכולנו • כתית למאורבית הבד 09:02, ג' באב, ה'תשע"ז (26 ביולי למניינם), ימות המשיח
אף אחד לא פגע בי ולא נפגעתי, העירו אז עניתי. נכון לעכשיו אתה חושב שיש בעיה בכתיבה שלי בערכים? נראה לי אולי בהתחלה. --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 11:41, 26 ביולי 2017 (UTC).
להתראות, בין חברים מותר להתלהם, ואילו משתמש חדש זה מרגיש ומתנהג כאן ווי א פריץ א יורש (ולא כמילה חריפה שנכתבת לפעמים ע"י ידידים), וזה קצת מעצבן (ואין כוונתי רק למקרה האחרון). לרון, ראשית כל אתפלא על הסיומת שהוספת לפתגם אדמו"ר נ"ע, בשעה שאין זה מופיע לא בהיום יום ולא באגרות אדמו"ר הריי"צ. תמיהתי גדולה שבעתיים, שהרי מר פסק על עצמו (כאן) שאינו מצטט אלא אם כן מכיר את ההקשר. ובנוגע לגופו של ענין, גם אני כהנחה שכחתי לרגע מאמר החכם אשר א קאפ קאן מען נישט ארויף שטעלן, וקבל נא את התנצלותי בזה. שף ויתיבקאנפרענץ רום 02:50, 27 ביולי 2017 (UTC)
שף ויתיב. א. רק כשזה נעשה מתוך אהבת ישראל ועבור הזולת, מתוך רצון אמיתי ואכפתי להעמיד אותו על רגליו, ולא בשביל להציל את כבודי האישי המדומה. ב. הוא לה הוסיף סיומת, רק דייק בה, ולענ"ד דיוקו נכון. ג. אדמו"ר הריי"צ מזכיר את מאמר החכם הנ"ל בהקשר לר' הלל מפאריטש אשר הכינוי שלו בבואו לאדמו"ר הזקן היה "בול עץ", ואעפ"כ, בכח יגיעתו ורצונו - א קאפ קען מען ארויף שטעלן! וכידוע המאמר ששימעל'ה בעל הדירה השרופה אוהב לנפנף בו (ואף ניסה להכניס אותו פעם בהערות יחח"ל צפעיה"ק כחידוש שלו, והייתי צריך ללחום את מלחמת חתן נכדתו של הרד"נ דמן נצרת כדי שזה לא ייכנס), וכמובן שאיני זוכר את מקורו המדוייק, בו כותב כ"ק אד"ש בפירוש שאכן קען ארויך שטעלן. רון. אתה צודק. כולנו טועים, אבל טעות של אחד אינה תירוץ והצדקה לטעות שלי, וכאשר בהשגחה פרטית הגיעו אלי דברי ביקורת, אני צריך לזכור כי "השם אמר לו קלל". כתית למאור, כיף לראות אותך, ובפרט בהסברת פנים...   להתראות - שיחה 09:45, 27 ביולי 2017 (UTC)

שף אני ראיתי את ההוספה של פתגם זה בדף של אחד המשתמשים, והיה לי בראש שזה אצלך. אני ציטטתי בלי להכיר את ההקשר כי בראשי היה זכור לי שראיתי את זה אצלך, לכן כתבתי את ההוספה בלי להכיר את זה. אני לוקח את זה חזרה (וכמובן גם את המילים התקיפות שיריתי בשעת חרון אף, עמכם הסליחה.) נ.ב. אני לא בקיא באידיש אפשר תרגום? --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 10:22, 27 ביולי 2017 (UTC).

אני מציע לעצור כאן את הדיון, הוא לא מוביל לשום מקום. לכולם (כמעט) יש כוונות טובות וגם אם לפעמים טועים - ויכוחים כאלה הורסים את הסיכוי לעבוד בעתיד בשיתוף פעולה פורה.
להתראות, אתה עמוק מידי. אפילו לי לקח זמן להבין את רמזיך... (שף ויתיב, אם הבנת - תודיע לי ותקבל בל"נ צל"ש בפעם הקרובה שאגיע ל-770   ) --יוסי ג - שיחה 14:27, 27 ביולי 2017 (UTC)

אני בעד לעצור את הדיון, אולם רק לשם הדיוק אז הסיפור שעליו מדבר להתראות הוא על ר' יקותיאל ליעפליער ולא על ר' הלל, גם לא זכור לי שהפתגם הובא שם (יכול להיות שכן, אולם לא זכור לי). את הצל"ש של יוסי ג לא אזכה לקבל שכן אין לי מושג מי הוא. שף ויתיבקאנפרענץ רום 00:54, 28 ביולי 2017 (UTC)

אכן, סתם טעות המקלדת. הנה המקור. להתראות - שיחה 06:44, 28 ביולי 2017 (UTC)

ארכוב

לתשומת ליבך, ארכוב משמעותו העברת הדף שיחה לארכיון, ולא העברה של קטעים קטעים תוך השארת הקודמים בדף המקורי... • כתית למאורבית הבד 14:55, ח' באב, ה'תשע"ז (31 ביולי למניינם), ימות המשיח

אני יודע את זה, זה מצחיק אותי כי כבר כתבתי שזה בכוונה בשביל למנוע שאלות כאלה... ובכלל לא חשבת על זה שהדף שלי לא כ"כ ארוך שהוא צריך ארכוב? --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 18:44, 1 באוגוסט 2017 (UTC).
לא הבנתי את דבריך, ולא הבנתי מה כתבת ואיפה. • כתית למאורבית הבד 19:03, ט' באב, ה'תשע"ז (1 באוג' למניינם), ימות המשיח
גם בתקציר העריכה (של הארכיון) וגם אצל שייע ששאלתי אותו איך יוצרים את זה. --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 19:05, 1 באוגוסט 2017 (UTC).
מצטער, אך לא קראתי את זה.. • כתית למאורבית הבד 21:00, ט' באב, ה'תשע"ז (1 באוג' למניינם), ימות המשיח
נו נו נו איזה התנהגות ממש איום ונורא   ... לא עשית שום דבר על מה אתה מצטער? היום כבר הצטערנו מספיק על החורבן. --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 21:14, 1 באוגוסט 2017 (UTC).
הרבי אומר שאמירת הקינות צ"ל מתוך שמחה של מצווה.. על מה הצטערת?... • כתית למאורבית הבד 21:33, ט' באב, ה'תשע"ז (1 באוג' למניינם), ימות המשיח
על זה שלא זרקו מספיק בובקעסים... --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 21:38, 1 באוגוסט 2017 (UTC).
באמת סיבה חשובה... ואלוי כי אנחנו לא תיקננו מספיק? (ואל תשאל אותי מהמתבאר בספר הפלפולים האחרון של צפת...). אגב, נצחיות נשיא הדור היא שויה בכל, ומה חידוש יש בה ועד להדגשתה? • כתית למאורבית הבד 21:44, ט' באב, ה'תשע"ז (1 באוג' למניינם), ימות המשיח
לא הבנתי מה הקשר ופירוש ה'אגב'. אגב אחר איפה כתוב השיחה הזאת שצריך לומר את הקינות וכו'? --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 21:46, 1 באוגוסט 2017 (UTC).
אגב, זה מה שכתוב פעמיים בדף משתמש שלך. זה אגרת בחלק יב אגרות קודש עמ' רצו. • כתית למאורבית הבד 22:20, ט' באב, ה'תשע"ז (1 באוג' למניינם), ימות המשיח
יישר כח רבינו הכתית! חיזקתני ביותר באגרת הנ"ל! • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 08:27, י' באב ה'תשע"ז

הבנתי אותך, בוא נשאל את השאלה הידועה: מה עם זה שכתוב שכל המתאבל על חורבנה זוכה לראות בבינינה? --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 08:39, 2 באוגוסט 2017 (UTC).

ומה הפירוש שכל אותם אלפים שמתו בימי דוד, לא מתו אלא בשביל שלא ביקשו את בית המקדש (תדרשו ובאת שמה).. • כתית למאורבית הבד 14:40, י' באב, ה'תשע"ז (2 באוג' למניינם), ימות המשיח

הרשאה

אתה יכול לבקש עזרה ממני בקשר לתבניות ותיבות משתמש. להרשאה

לתשומת לבך

קיבלת הרשאה להעלאת תמונות לחב"דפדיה.

תקוותנו כי הרשאה זו תהיה לך לעזר בשיפור ויעול המיזם.

בכדי להעלות תמונה, לחץ על השורה "העלאת קובץ לשרת" שבתיבת הכלים (מצידו הימני של המסך), או לחץ כאן.

לעזרה אודות העלאת תמונות ראו עזרה:העלאת תמונות. למידע על כללי זכויות היוצרים, ראו זכויות יוצרים של תמונות.

--Mתכנת - שיחה 05:05, 1 באוגוסט 2017 (UTC)

תודה. --רון - בואו נדבר על זה , יחי המלך 18:56, 1 באוגוסט 2017 (UTC).
חזרה לדף המשתמש של "רון/ארכיון 1".