הבדלים בין גרסאות בדף "שיחת משתמש:נ. ברק/טיוטה"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 2: שורה 2:
 
:יש לי הרבה מה להוסיף אבל העדפתי (בשביל לא לטרוח לחינם על משהו שיימחק אח"כ) ללקט רק את מה שכבר הופיע במכלול ובערך [[בית דין צדק קראון הייטס|בד"ץ קראון הייטס]] ולהתאים את הניסוח לרוח האתר ולערך. לדעתי זה צריך להיות ארוך לפחות כמו בערך הנ"ל ולכן אין לקצר וממש לא לחצי. לא הבנתי למה לא לכתוב על האתרים אם א. לא מופיע שם כלום על מי שלא ציית ב. זה מועתק מילה במילה מהערך הנ"ל. -- [[משתמש:נ. ברק|נ. ברק ■ ]] - [[שיחת משתמש:נ. ברק|שיחה]], 15:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 15:37, 3 ביוני 2020 (IST)
 
:יש לי הרבה מה להוסיף אבל העדפתי (בשביל לא לטרוח לחינם על משהו שיימחק אח"כ) ללקט רק את מה שכבר הופיע במכלול ובערך [[בית דין צדק קראון הייטס|בד"ץ קראון הייטס]] ולהתאים את הניסוח לרוח האתר ולערך. לדעתי זה צריך להיות ארוך לפחות כמו בערך הנ"ל ולכן אין לקצר וממש לא לחצי. לא הבנתי למה לא לכתוב על האתרים אם א. לא מופיע שם כלום על מי שלא ציית ב. זה מועתק מילה במילה מהערך הנ"ל. -- [[משתמש:נ. ברק|נ. ברק ■ ]] - [[שיחת משתמש:נ. ברק|שיחה]], 15:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 15:37, 3 ביוני 2020 (IST)
 
::ולהעיר שיש שתי סמכויות מעל הבית דין. 1: התורה. 2:הרבי - '''מייסד הבית דין'''. והתורה שהיא עד כמה שידוע לי אינה כפופה לבית דין - אלא הבית דין כפוף אליה (כך בכל אופן אמור להיות) קבעה ש'''אסור לדיין לדון בדברים הנוגעים בעניינו''' ובמילא '''אין לכל פסקי הבית דין בנוגע להכרזות יחי וכו' כל תוקף הלכתי''' מכיון שכידוע דייני הבית דין "אינם כו"כ חובבים את המשיחסטים בלשון המעטה" ועשו '''הרבה''' כדי להכשיל אותם ב'''כל הדרכים שרק אפשר'''. ועכשין לדעת הרבי בנושא: כאשר הרבי עודד את הכרזת יחי '''אין לבית דין כל סמכות לבטל את זה''', ואם הבית דין עשה כך (והוא עשה כך) אז הרי זה בבחינת "מורד במלכא" ח"ו.. לסיכום: '''בנודע לענייני גאולה ומשיח אין לבית דין סמכות לקבוע דינים כאלה או אחרים''' משתי הסיבות שהובאו לעיל. (וכל זאת רק אם באמת הבית דין כפוף לתורה, '''ולא התורה לבית דין רח"ל'''.. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:33, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:33, 3 ביוני 2020 (IST)
 
::ולהעיר שיש שתי סמכויות מעל הבית דין. 1: התורה. 2:הרבי - '''מייסד הבית דין'''. והתורה שהיא עד כמה שידוע לי אינה כפופה לבית דין - אלא הבית דין כפוף אליה (כך בכל אופן אמור להיות) קבעה ש'''אסור לדיין לדון בדברים הנוגעים בעניינו''' ובמילא '''אין לכל פסקי הבית דין בנוגע להכרזות יחי וכו' כל תוקף הלכתי''' מכיון שכידוע דייני הבית דין "אינם כו"כ חובבים את המשיחסטים בלשון המעטה" ועשו '''הרבה''' כדי להכשיל אותם ב'''כל הדרכים שרק אפשר'''. ועכשין לדעת הרבי בנושא: כאשר הרבי עודד את הכרזת יחי '''אין לבית דין כל סמכות לבטל את זה''', ואם הבית דין עשה כך (והוא עשה כך) אז הרי זה בבחינת "מורד במלכא" ח"ו.. לסיכום: '''בנודע לענייני גאולה ומשיח אין לבית דין סמכות לקבוע דינים כאלה או אחרים''' משתי הסיבות שהובאו לעיל. (וכל זאת רק אם באמת הבית דין כפוף לתורה, '''ולא התורה לבית דין רח"ל'''.. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:33, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:33, 3 ביוני 2020 (IST)
 +
==ועל דרך זה==
 +
אני לא יתן לך לפרסם חלק מהשטויות שכבת כגון "איסור הכרזת יחי" וכו'. מכיון מה שהבאתי לעיל. וכל זאת '''בשביל כבוד הבית דין''' שלא יראה כאילו כופר בתורה ח"ו. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 16:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:37, 3 ביוני 2020 (IST)

גרסה מ־15:38, 3 ביוני 2020

עשית את זה ערך שלם כשדובר על פסקה.. ובטח יש לך עוד מה להוסיף. אין צורך בכותרות משנה ואפשר להשתמש בתבליטים (*). אפשר לתמצת את זה לחצי (אם לא יותר) ממה שזה. אין צורך לכתוב מי הקשיב לבית הדין ומי לא ולכן אפשר להוריד את זה מהכללים לאתרים. בהצלחה! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 13:29 • י"א בסיוון ה'תש"ף

יש לי הרבה מה להוסיף אבל העדפתי (בשביל לא לטרוח לחינם על משהו שיימחק אח"כ) ללקט רק את מה שכבר הופיע במכלול ובערך בד"ץ קראון הייטס ולהתאים את הניסוח לרוח האתר ולערך. לדעתי זה צריך להיות ארוך לפחות כמו בערך הנ"ל ולכן אין לקצר וממש לא לחצי. לא הבנתי למה לא לכתוב על האתרים אם א. לא מופיע שם כלום על מי שלא ציית ב. זה מועתק מילה במילה מהערך הנ"ל. -- נ. ברק ■ - שיחה, 15:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 15:37, 3 ביוני 2020 (IST)
ולהעיר שיש שתי סמכויות מעל הבית דין. 1: התורה. 2:הרבי - מייסד הבית דין. והתורה שהיא עד כמה שידוע לי אינה כפופה לבית דין - אלא הבית דין כפוף אליה (כך בכל אופן אמור להיות) קבעה שאסור לדיין לדון בדברים הנוגעים בעניינו ובמילא אין לכל פסקי הבית דין בנוגע להכרזות יחי וכו' כל תוקף הלכתי מכיון שכידוע דייני הבית דין "אינם כו"כ חובבים את המשיחסטים בלשון המעטה" ועשו הרבה כדי להכשיל אותם בכל הדרכים שרק אפשר. ועכשין לדעת הרבי בנושא: כאשר הרבי עודד את הכרזת יחי אין לבית דין כל סמכות לבטל את זה, ואם הבית דין עשה כך (והוא עשה כך) אז הרי זה בבחינת "מורד במלכא" ח"ו.. לסיכום: בנודע לענייני גאולה ומשיח אין לבית דין סמכות לקבוע דינים כאלה או אחרים משתי הסיבות שהובאו לעיל. (וכל זאת רק אם באמת הבית דין כפוף לתורה, ולא התורה לבית דין רח"ל.. חסיד של הרבי - שיחה, 16:33, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:33, 3 ביוני 2020 (IST)

ועל דרך זה

אני לא יתן לך לפרסם חלק מהשטויות שכבת כגון "איסור הכרזת יחי" וכו'. מכיון מה שהבאתי לעיל. וכל זאת בשביל כבוד הבית דין שלא יראה כאילו כופר בתורה ח"ו. חסיד של הרבי - שיחה, 16:37, י"א בסיוון, ה'תש"ף 16:37, 3 ביוני 2020 (IST)