הבדלים בין גרסאות בדף "שיחת משתמש:לוי ק"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 174: שורה 174:
  
 
בקשר לעריכתך ב[[ארבעה זוגות תפילין]] אני לא יודע אם יש רבנים (בלשון רבים) כאלו, וגם אם יש אחד-שתיים לאו דווקא שכל דעה אמורה להיכנס (אא"כ אתה מכיר כמה..) ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 00:13 • י"ב בסיוון ה'תש"ף
 
בקשר לעריכתך ב[[ארבעה זוגות תפילין]] אני לא יודע אם יש רבנים (בלשון רבים) כאלו, וגם אם יש אחד-שתיים לאו דווקא שכל דעה אמורה להיכנס (אא"כ אתה מכיר כמה..) ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • 00:13 • י"ב בסיוון ה'תש"ף
 +
:זו לא הייתה עריכתי. אני תיקנתי טעות בעריכה של אנונימי. התבונן בגירסאות ודבר עימי--[[משתמש:לוי ק|לוי ק]] - [[שיחת משתמש:לוי ק|שיחה]], 00:31, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 00:31, 4 ביוני 2020 (IST)

גרסה מ־23:31, 3 ביוני 2020

מעבר לתחתית הדף

לוי ק ענה על ההודעה האחרונה בדף שיחתו בתאריך י"א בסיוון ה'תש"ף.

ברוך בואך לחב"דפדיה!

שלום לוי ק, וברוך בואך לחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת האינטרנט

חב"דפדיה הינה אנציקלופדיה פתוחה, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לשפר ולערוך אותה.

  • בראש ובראשונה, מטרת האנציקלופדיה הינה הפצת תורת חסידות חב"ד, כידוע מענה מלך המשיח להבעל שם טוב כי התגלותו תהיה על ידי הפצת מעיינות החסידות חוצה. בנוסף לזאת, באנציקלופדיה מידע על כל נושא ומושג הקשור לחסידות וחסידים.
  • לתשומת לבך: אין להכניס חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
  • תקוותנו כי החומר הרב בחב"דפדיה יהיה לך לתועלת, ותרומותיך יהיו השתתפות בזכות להגדיל ולהרחיב את האנציקלופדיה לנחת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
  • בחב"דפדיה נהוג לחתום בדפי השיחה בסיום כל תגובה. החתימה נעשית באמצעות הוספת ארבע טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון חתימהמעודכן.png (מופיע מעל חלונית העריכה). את חתימתך ניתן לעצב בדף ההעדפות האישיות.
  • בכל שאלה אפשר לפנות כאן, או בכתובת הדואר האלקטרוני: chabadpedia.a@gmail.com
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

בברכה, ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • כ' באדר ה'תש"ף • 20:34, 16 במרץ 2020 (UTC)

קישורים פנימיים

תודה רבה על תורמותיך לחב"דפדיה. נהוג לעשות קישורים פנימיים לכל ערך פעם אחת. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • י"א בניסן ה'תש"ף • 07:03, 5 באפריל 2020 (IST)

המלצה

הנני להמליצך נאמנה בתוך שאר עורכי חבדפדיה להוסיף ולהרחיב ערכים תורנים בחסידות נגלה וגאומ"ש הזקוקים לתוספת מרובה על העיקר מה עם ההתגלות? - שיחה, 00:53, ו' באייר, ה'תש"ף 00:53, 30 באפריל 2020 (IST)

שכוייח

על הערך החשוב "כתיבה לרבי". מוזר שעדיין לא היה אותו. ויש להמליץ ע"ז מאחז"ל: "בקעה מצא וגדר בה גדר"/"מקום הניחו לי אבותי להתגדר בו".--מה עם ההתגלות? - שיחה, 21:26, ט"ז באייר, ה'תש"ף 21:26, 10 במאי 2020 (IST)

אכן הציק לי ביותר שאינו, היה פ"נ, וכן כתיבה לרבי באמצעות האגרות קודש, אך זה היה חסר מה שכנ"ל הציק לי עד שקמתי לעשותו.--לוי ק - שיחה, 21:35, ט"ז באייר, ה'תש"ף 21:35, 10 במאי 2020 (IST)

התוועדות

לאור כתיבת הערך התוועדות עם הרבי, הערך התוועדות הפך לפירושונים וע"כ צריך לשנות את כל הערכים המקושרים אליו לערך המתאים. אלו הערכים המקושרים אליו. צריך לשנות בערכים שלא יקשרו לכאן. תודה. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • י"ז באייר ה'תש"ף

כתבתי לך הרגע בדף השיחה שלך... התחלתי לעבור על הערכים. אני מתקדם לאט, אבל חושב שעדיף שאשקיע בדברים יותר רציניים כבקשת פיצי. צריך גם לסדר את כל ערכי כתיבה לרבי שיתאימו לערך שהעלתי.--לוי ק - שיחה, 18:11, י"ז באייר, ה'תש"ף 18:11, 11 במאי 2020 (IST)
לענ"ד חבל על המאמץ. הערך התוועדות צריך להפנות להתוועדות חסידית, בראשו - הפניה להתוועדות עם הרבי באמצעות תבנית "מפנה". להתראות - שיחה, 23:51, י"ז באייר, ה'תש"ף 23:51, 11 במאי 2020 (IST)
מה שעשיתי בשעות האחרונות בעניין זה, היה משיעמום... למרות שנראה לי שכן כדאי מאוד להשקיע גם בכאלו פרטים כדי להביא לשלימות ערכים מסויימים (רק שחבל אם זה יבוא ע"ח השלמת ערכים אחרים הנמצאים ברמה נמוכה מאוד או בכלל לא נמצאים). אמנם בכל מקרה, גם אם נחלט שעושים כדבריך להתראות אז יש לעיין איך בדיוק לסדר את זה בערך התוועדות חסידית, כי המצב שם כעת הוא שבראש הדף יש הפניה להתוועדות עם הרבי, ובהמשך יש גם כותרת משנה כזו ושוב הפניה לערך מורחב - התוועדות עם הרבי.--לוי ק - שיחה, 00:07, י"ח באייר, ה'תש"ף 00:07, 12 במאי 2020 (IST)

לוי החסיד!

באם יש לך קצת זמן יהיה ממש מועיל באם תשפץ ותרחיב את הערך ציור פני הרב הוא מבולגן וחסר בשונה מהמתאים לערך חשוב כזה, היות וראיתי שאתה עוסק קצת בנושא. בהצלחה! כיפת יחי - שיחה, 22:57, י"ז באייר, ה'תש"ף 22:57, 11 במאי 2020 (IST)

ערך מורחב

התבנית נועדה להתמקם בתחילת פיסקאות שהערך יוסיף בהם (כפי ששמת בערך של מנהגי ראש השנה) ולא באמצע. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 00:30 • י"ח באייר ה'תש"ף

אני רואה שהוספת עוד אחד.. זה לא קשור למקום שזה נמצא כעת. ולא הבנתי למה יש גם ערב ראש השנה וגם ראש השנה, זה שני פ"נים נפרדים? אתה יכול להוסיף את הקישור של הסולמית במקום הערך מורחב איפה שכתוב בערב יום הדין ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 03:55 • י"ח באייר ה'תש"ף
כעת בסדר?--לוי ק - שיחה, 05:25, י"ח באייר, ה'תש"ף 05:25, 12 במאי 2020 (IST)
עכשיו כן. ישר כח! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 05:29 • י"ח באייר ה'תש"ף

לועזיות

אם כבר עתה עובר על השנים אולי כדאי שתוסיף כל אחת את השנים הלועזיות המקבילות כמפורסם באולם דיונים...--בנימין770 - שיחה, 10:41, י"ח באייר, ה'תש"ף 10:41, 12 במאי 2020 (IST)

לדעתי אני צריך למצוא כמה פטנטנים כדי לאפשר עריכה רחבה של ערכים רבים יחד. ז"א סוג של נוסחא וכיו"ב, מה שיעזור גם למה שכתבת (אשתדל מכאן ולהבא), וגם לעידכון הפניות לערכים שהתעדכנו, כגון (פשוט אני עסקתי בהם) הפניה מדוייקת מהתוועדות להתוועדות עם הרבי או התוועדות חסידית, ועוד. וגם יועיל שיוכלו להחליט על ניסוח מסויים למילים ויסדרו בכל החבדפדיה בהתאם, וק"ל וקשה לבצע...--לוי ק - שיחה, 10:45, י"ח באייר, ה'תש"ף 10:45, 12 במאי 2020 (IST)
בכלל צריך להגדיר לאיזה קהל יעד אנו מייעדים את האינציקלופדיה, והאם הוא אמור בסופו של דבר (בעוד שנים רבות) להוות תחליף חבדי להמכלול או אפילו לויקיפדיה, שיעזור הן לחבדניקים והן לאלו שהסינון שלהם יאפשר רק את חבדפדיה והמכלול (למשל), והן לאלו שירצו לראות מהי דעת תורת החסידות לאותם הנושאים--לוי ק - שיחה, 10:47, י"ח באייר, ה'תש"ף 10:47, 12 במאי 2020 (IST)
אכן במקום להתאמץ, אפשר לבקש ממנהלי מערכת (בדף הבקשות) להשתמש ב'בוט' שיחליף אוטמטית מחרוזות טקסט (בדומה לפעולת ה-ctrl+H בוורד). להתראות - שיחה, 23:24, י"ח באייר, ה'תש"ף 23:24, 12 במאי 2020 (IST)
לא ידעתי שקיימת כזו אפשרות... תודה. למרות שבהתוועדות צריך לבדוק לפי העניין, אבל יתכן וגם את זה הם יכולים לעשות.--לוי ק - שיחה, 08:05, י"ט באייר, ה'תש"ף 08:05, 13 במאי 2020 (IST)
בנימין770 - ראה מה שעשיתי בשנת נח"ת ותרווה נחת. גם בשנת ת"צ, אך אם אני יעשה כך בלי בוט, אסיים בעוד שנים רבות. לכן ביקשתי מהמפעילים, שימצאו לזה הפתרונים (שים לב כי בחרוזים, נכתבו אלו המשפטים...)--לוי ק - שיחה, 22:05, כ' באייר, ה'תש"ף 22:05, 14 במאי 2020 (IST)
אם לא, אפשר לחלק עבודה, מדובר על 300 דפים בסה"כ...--בנימין770 - שיחה, 05:30, כ"א באייר, ה'תש"ף 05:30, 15 במאי 2020 (IST)
בנימין770 היקר, יש כרגע קיטרוגים על אופן עשיתי לדבר הזה, ראה דף השיחה של השנים ת"צ, ותנ"ח.--לוי ק - שיחה, 05:43, כ"א באייר, ה'תש"ף 05:43, 15 במאי 2020 (IST)
רק להעיר למשתמש היקר, ובשביל חרוזים איכותיים יש להתקדם צעד ניכר, כיון שלהגיע לחרוז איכותי ומושלם, צריך שצלילי ההברות המסיימות יתאימו כולם... להתראות - שיחה, 19:55, כ"ב באייר, ה'תש"ף 19:55, 16 במאי 2020 (IST)
כתבתי בחרוזים החל ממשפט הבוט, משם אכן אלו הברות מתאימות, ולהבנת דבריך יש להתעמק רבות, או שתסבירם כשנזכה להתראות--לוי ק - שיחה, 19:59, כ"ב באייר, ה'תש"ף 19:59, 16 במאי 2020 (IST)
התכוונתי שהחרוז 'לים' ו'נים' אינו חרוז מושלם. לעומת 'כולם' ו'מושלם', שכן. כי הצליל של ההברה הסוגרת - שווה במלואו. להתראות - שיחה, 22:16, כ"ב באייר, ה'תש"ף 22:16, 16 במאי 2020 (IST)
אה--לוי ק - שיחה, 22:17, כ"ב באייר, ה'תש"ף 22:17, 16 במאי 2020 (IST)

הצעה

ראשית כל, ברוכים הבאים בשם השם! זה נראה שנכנסת מלא מרץ וחדוות עשייה.. ואנו שמחים בכך!
שנית, במקום להתדיין בכל מקום האם לפצל לכמה, וכו' וכו', פשוט תכתוב!
שלישית, עדיף להתמקד בכל פעם ולהשקיע בנושא אחד (בהרחבה - עם ערכי משנה וכו')..
הצלחה רבה ומופלגה באתרא הדין! • כתית למאורבית הבד 21:45, י"ח באייר, ה'תש"ף (12 במאי למניינם), ימות המשיח 21:45, 12 במאי 2020 (IST)

ר' לוי, שים לב, שהתחלתי לכתוב את הערך "חתונה", כשלדעתי זה צריך להיות הערך המרכזי, וממנו יצאו ערכי המשנה. אני עכשיו שם את הכותרות, תרגיש חופשי להוסיף ולכתוב.. אשתדל להמשיך בהקדם (לא אקפיד עליך אם תסיים אתה...) • כתית למאורבית הבד 20:48, י"ט באייר, ה'תש"ף (13 במאי למניינם), ימות המשיח 20:48, 13 במאי 2020 (IST)
לוי החסיד, שלום עליך. ודאי ידוע לך שכל ערכי ויקיפדיה הועתקו כמו שהם למכלול, ואין שום טעם בהעתקה שלישית. אשר לכן חשוב מאוד שהפרוייקט החשוב שהתחלת בו - ערכי קידושין ונישואין - לא ייתקע אלא ייערך באופן חב"די, בתוספת מקורות מרבותינו נשיאנו, ופשיטא בהשמטת הניסוחים שנשארו מוויקיפדיה (ע"ע עריכתי בקידושין), ודאגה שלכל מידע יהיה מקור. (לפעמים מלהיב לרוץ לפרוייקט הבא, אבל כאן אסור להשאיר את זה כך...) בהצלחה רבה. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 22:32, כ' באייר ה'תש"ף
קרייזי אבאוט משיח, השתדלתי ביותר לערוך ככל יכולתי ולשנות ולסדר הערך שיתאים לחבדפדיה, אמנם כפי ראות עיניך - אין ידי משגת בכל וטרם השתפשפתי כמוך בגיורי ערכים, לכן אודה להמשך תיקונך. ועוד, שהטעם לזה שעברתי הלאה, היה כי בערכים החסרים בעניין זה (כגון, שושבינים, שידוכים, שדכן, חופה!!! (בזה בפרט חייבים שתתקן וזריז כי זה משווע!), מסדר הקידושין, ועוד) אין לי הידע המספיק והדרוש. עוי"ל, שאם תשאל את שואל ההתגלות תדע שאני עוסק גם בכתיבת כו' ואכ"מ, לכן מה שאני עורך לפעמים זה בשעות שאין לי כ"כ כוח להתאמץ וכו' רק אני רוצה לתקן דברים בסיסיים או שסתם נתקלתי בהם. תודה עכ"פ.--לוי ק - שיחה, 22:40, כ' באייר, ה'תש"ף 22:40, 14 במאי 2020 (IST)
אינך צריך לקחת על עצמך את הפרוייקט במלואו ולכתוב את כל הערכים החסרים, אבל הערכים שכן הכנסת - אפשר להרחיבם בעוד קצת מידע שתוכל למצוא די בקלות, אם בידיעותיך ממסכת קידושין בה יגעת האי שתא, אם בחיפושים קלילים בליקוטים שהביאו מקורות בנושאים (לא קשה למצוא: א ב).
איני צריך לשאול אף אחד כדי לדעת שהינך שקוע ראשך ורובך במי הדעת הטהור בנגלה וחסידות. אבל, אולי באמת מומלץ שלא תפתח שלושה ערכים בסיסיים בבת אחת כי זה המון עבודה, אלא תתמקד בערך אחד שקל לעבוד בו, בפרט מנושא שאתה עכשיו מכיר מקרוב (זה למשל מה שעשיתי ברבי שמעון). בהצלחה -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 22:46, כ' באייר ה'תש"ף
פתחתי ערכים אלו מאחר והיו קשורים ושזורים אחד בשני, ואם הייתי מעלה אחד ומקשר אותו למה שאח"כ רציתי בכ"מ לשנות, זה היה עבודה מיותרת ויתכן שהיתה מסבכת את העבודה. לכן העלתי וסידרתי כרצוני ובמהירות, ובאמת מיד אח"כ מישהו עשה פעולה טובה שאם היתה נעשית באמצע עבודה היא היתה גורמת לתיסבוך. כעת אמנם יש להוסיף ולהשקיע בערכים הנ"ל, ותודה על הקישורים ששלחת לי, בע"ה אשתמש בהם לכשאפנה, שמא אפנה--לוי ק - שיחה, 22:53, כ' באייר, ה'תש"ף 22:53, 14 במאי 2020 (IST)
להעיר שלא כל ערכי חב"דפדיה עברו להמכלול. ובתור אחד שהעתקתי הרבה ערכים מחב"דפדיה למכלול אני אומר זאת--מה עם ההתגלות? - שיחה, 21:57, כ"ה באייר, ה'תש"ף 21:57, 19 במאי 2020 (IST)
מי דיבר על העתקת דפים להמכלול, כמדומני דיברו על העתקה מהמכלול--לוי ק - שיחה, 22:03, כ"ה באייר, ה'תש"ף 22:03, 19 במאי 2020 (IST)

נפילת האתר

היום ישבתי הרבה לערוך, ומשום מה נפל לי האתר בשעות הצהריים המוקדמות (1 בערך שעון ישראל, (לאלו שלא שמו לב שבחבדפדיה השעון מכוון מראש על השעון החבדי - שעתיים אחרי ישראל:-)), ועד לפני כחצי שעה לא הצלחתי כלל להיכנס לאתר. יש למישהו סיבה אפשרית לזה? האם האתר נפל או שזה היה בגלל המחשב(ים) שניסיתי להיכנס דרכם?--לוי ק - שיחה, 22:25, י"ט באייר, ה'תש"ף 22:25, 13 במאי 2020 (IST)

היתה בעייה באתר שטופלה על ידי המפעילים ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 03:07 • כ' באייר ה'תש"ף
זו תקלה שמתרחשת מידי פעם ובעז"ה תטופל בקרוב על ידי המתכנת החדש. בינתיים אם קורה כזה דבר אנא לעדכן אותי באימייל או בהודעה לסלולרי --שיעשיחה כ"א באייר ה'תש"ף 15:18, 15 במאי 2020 (IST)

תודה

תודה גדולה להרב לוי ק על הקבלת פנים הנפלאה שהוא עושה למצטרפים חדשים למערכת גיבובי הסילופים המחרידים וה'נייטרליים'. אני חונך היום את הצטרפותי לצוות עורכי המערכת ההזויה ונראה שעומדת לפני עבודה רבה... נ. ברק - שיחה, 08:07, כ"א באייר, ה'תש"ף 08:07, 15 במאי 2020 (IST)

נ. ברק. שתזכה להאמין רק בדברים טובים.. יחי! חסיד של הרבי - שיחה, 08:26, כ"א באייר, ה'תש"ף 08:26, 15 במאי 2020 (IST)
משתמש:לוי ק. לא תפסתי למה ראית את הפניה שלי כקובלנה על הקבלת פנים שעשית, רק רציתי להודות לך עליה. ובהזדמנות זו כידידים משכבר הימים לומר לך את כוונתי בהצטרפות היום לחבר העורכים. נ. ברק - שיחה, 11:06, כ"א באייר, ה'תש"ף 11:06, 15 במאי 2020 (IST)
נ. ברק ידידי (ממתי?... (- אל תענה לי ע"ג מקום זה)), קובלנתי היתה על שהזכרת כאן את שמו הק' של א' המשתמשים, מה שכן, גבי מה שכתבתי לך בדף שלך, כלל לא אמרתי שאתר זה הוא ניטרלי, וברור שהוא בא לייצג את דעת החסידים המאמינים בנצחיות חייו של הרבי. אלא ש: א. אתר זה אינו מתעלם מהמציאות (מסויימת), ז"א שמצאתי כאן הפניות לרשימות כ"ק אד"ש, וכן אינו מתעלם מהדעות הנוגדות לדעת אתר זה, כנראה בחוש שהוא מביא אותם. רק רציתי לומר ש:ב. במקום להשקיע בוויכוחים וכו' - מה שלך ולעמדתך לא יועיל וגם לאלו מהעורכים כאן רק יבזבז את הזמן ועד שיתכן שיחסמו אותך, רציתי להציע שתשקיע בערכים התוכניים של אתר זה, מה שיעשה נח"ר לרבי, ואולי גם תיקון עובדות בנושאים השנויים במחלוקת, לא פרשנויות, וגם לא עובדות שיביאו לבלגנים. ז"א שאתה יכול להשקיע בערכים של קרית גת, כפר חבד - ישיבה, ועד התמימים, רשימות, ועוד ועוד! שבזה הרי יש מהעורכים כאן שאין להם המידע שיש לך, ותוכל ותחכימם! ולזה באתי לאחל לך ברכת הצלחה!--לוי ק - שיחה, 18:50, כ"ב באייר, ה'תש"ף 18:50, 16 במאי 2020 (IST)

עבודת המחקר

זהו! עליתי עליך סופית! תגיד, מה אתה לומד ב770 'היושבת בגנים'?--בנימין770 - שיחה, 19:54, כ"ג באייר, ה'תש"ף 19:54, 17 במאי 2020 (IST)

לצערי אני יושב בגני הארץ. מתי אתה מתכוון שלמדתי ב770 'היושבת בגנים'?--לוי ק - שיחה, 12:58, כ"ד באייר, ה'תש"ף 12:58, 18 במאי 2020 (IST)
בתשרי כמובן...--בנימין770 - שיחה, 09:29, כ"ה באייר, ה'תש"ף 09:29, 19 במאי 2020 (IST)
בנימין770, הייתי שמח לנסות לברר איתך בפרטי מתי אתה מתכוון שלמדתי בתשרי את מאמר זה...--לוי ק - שיחה, 15:00, כ"ה באייר, ה'תש"ף 15:00, 19 במאי 2020 (IST)
כבר אין זמן, אני חוזר לצפת... נפגש מתישהו אי"ה...--בנימין770 - שיחה, 15:03, כ"ה באייר, ה'תש"ף 15:03, 19 במאי 2020 (IST)
בנימין770, לימטב ידיעתי נדחתה חזרת התמימים לצפת, הלא כן?--לוי ק - שיחה, 19:20, כ"ה באייר, ה'תש"ף 19:20, 19 במאי 2020 (IST)
כעת בודקים זאת. ומה אתכם? אתם אמורים לחזור מזמן...--בנימין770 - שיחה, 19:22, כ"ה באייר, ה'תש"ף 19:22, 19 במאי 2020 (IST)
מי אנחנו?--לוי ק - שיחה, 19:35, כ"ה באייר, ה'תש"ף 19:35, 19 במאי 2020 (IST)
לכתוב?--בנימין770 - שיחה, 22:00, כ"ו באייר, ה'תש"ף 22:00, 20 במאי 2020 (IST)
כן בנימין770, אבל בפרטי. אני מאמין שיש ברחבי צפת הגדולה מישהו שיכול להביא לך מספר שלי (אם אתה אכן יודע מי אני...)--לוי ק - שיחה, 03:19, כ"ז באייר, ה'תש"ף 03:19, 21 במאי 2020 (IST)
אדון בנימין770 היקר, הבנתי שאתם חוזרים ביום ראשון? תסיים את חודש תשרי עד אז, שלא תיזכר לגמור זאת רק כש"חברים" ה"מקשיבים ל(/ב)קולך" ישמיעוני לעשות זאת....--לוי ק - שיחה, 12:10, ה' בסיוון, ה'תש"ף 12:10, 28 במאי 2020 (IST)

ישר כח

ישר כח על הערך המלא בתוכן ומקורות שידוך. בהצלחה בהמשך! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 19:11 • כ"ד באייר ה'תש"ף

בהתחלה התפלאתי מדוע בערך זה לא הסתפקת סתם בשליחת תודה, אך קלטתי שבו אתה כנראה יותר רואה שימוש וד"ל....
באמת לקחתי את כמעט כולו ממאמר של הרב יוסף קרסיק מחבד אור אין סוף. השאלה היא האם ואיך ניתן לתת לאתר הנ"ל קרדיט או שאין מנהג אתר זה בכך--לוי ק - שיחה, 19:16, כ"ד באייר, ה'תש"ף 19:16, 18 במאי 2020 (IST)
חיוך רחב.png פשוט ליד כל הערכים החדשים שצצים כאן פתאום לראות ערך בסדר גודל נורמלי זה היה מפתיע. קרדיט על העתקה קטנה ניתן לכתוב בתקציר העריכה או בדף השיחה. אם זה חלק משמעותי מהערך ניתן להוסיף לסופו את התבנית {{קרדיט}} ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 01:56 • כ"ה באייר ה'תש"ף
חלוקת קונטרסים היקרה, אני מקווה שהשכלתי בינה להניח את התנית הנ"ל במקומה, וא"ל - "הראה נא לי את כבודך" - ושים זאת במקום בעצמך. ראה כאן--לוי ק - שיחה, 15:04, כ"ה באייר, ה'תש"ף 15:04, 19 במאי 2020 (IST)
שמת אותה במקום הנכון בו היא אמורה להיות אם כי היית מעדיף להחביא אותה בסוף הערך.. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 21:11 • כ"ו באייר ה'תש"ף

קטגוריות

שים לב ששמת את כל הערכים השייכים לחתונה בקטגוריה חתונה ובקטגוריה אירועים במהלך החיים. קטגוריה חתונה נמצאת בתוך קטגוריה אירועים במהלך החיים ולכן תוציא את כל הערכים משם ותשאיר אותם רק בקטגוריה חתונה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 21:58 • כ"ו באייר ה'תש"ף

טוב--לוי ק - שיחה, 03:21, כ"ז באייר, ה'תש"ף 03:21, 21 במאי 2020 (IST)
ז"א, מה לעשות? למחוק מהם את קטגוריית אירועים?--לוי ק - שיחה, 03:22, כ"ז באייר, ה'תש"ף 03:22, 21 במאי 2020 (IST)
כן, מהערכים הקשורים לחתונה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 05:18 • כ"ז באייר ה'תש"ף
אני מוחק גם בחתונה עצמה--לוי ק - שיחה, 05:24, כ"ז באייר, ה'תש"ף 05:24, 21 במאי 2020 (IST)
אוייש. אתה מדבר על הטבלה או קטגוריה?...--לוי ק - שיחה, 05:26, כ"ז באייר, ה'תש"ף 05:26, 21 במאי 2020 (IST)
לא תבניות - קטגוריות! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 05:28 • כ"ז באייר ה'תש"ף
אני מקווה שעשיתי בסדר...--לוי ק - שיחה, 05:32, כ"ז באייר, ה'תש"ף 05:32, 21 במאי 2020 (IST)
בסדר, יש לך מזל שלא נרדמתי.. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 05:35 • כ"ז באייר ה'תש"ף
ממתי אתה ישן בשעות כאלו? מה, הכל בגלל ש770 סגור?--לוי ק - שיחה, 05:36, כ"ז באייר, ה'תש"ף 05:36, 21 במאי 2020 (IST)
כבר הרבה זמן. מחר חסידעס בוקר ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 05:38 • כ"ז באייר ה'תש"ף

הזמנה אישית

אתה מוזמן אישית למיזם חב"דפדיה:מיזמי חב"דפדיה/מיזם תאריך לועזי--בנימין770 - שיחה, 22:01, כ"ו באייר, ה'תש"ף 22:01, 20 במאי 2020 (IST)

נישואים

נראה לי שעדיף להחליף את כל ה'[[נישואין|נשא את]]' ל'[[נישואין|נשא]] את' ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 17:00 • כ"ח באייר ה'תש"ף

צודק, אבל אני לא הולך לחפש את כל אלו כעת, רק אם אמצא סתם כך אז...--לוי ק - שיחה, 20:25, כ"ט באייר, ה'תש"ף 20:25, 23 במאי 2020 (IST)
חבל על הזמן, צריך שהבוט יעשה את זה. • כתית למאורבית הבד 20:46, כ"ט באייר, ה'תש"ף (23 במאי למניינם), ימות המשיח 20:46, 23 במאי 2020 (IST)
יש גם לשנות את כל הקידושין ונישואין עשיתי קצת. ניתן למצוא את זה בדף מיוחד של הקישורים האדומים המרביים. --מה עם ההתגלות? - שיחה, 03:06, ד' בסיוון, ה'תש"ף 03:06, 27 במאי 2020 (IST)
כבר מזמן אין קישורים לקידושין ונישואין. ראה בדף המשתמש שלי תאריך שסיימתי לעשות זאת.--לוי ק - שיחה, 18:47, ד' בסיוון, ה'תש"ף 18:47, 27 במאי 2020 (IST)

ברוכים הבאים למשתמש חדש

לענ"ד עדיף לעשות זאת רק לאחר שעשה כמה עריכות, אבל יכול להיות שאני טועה. --מה עם ההתגלות? - שיחה, 03:07, ד' בסיוון, ה'תש"ף 03:07, 27 במאי 2020 (IST)

גם לי נראה כך ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 14:57, 27 במאי 2020 (IST)
אכן, בעבר כתבו 4-5 עריכות אבל אני חושב שאם הוא עושה עריכה טובה אז אפשר גם פחות. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 16:26 • ד' בסיוון ה'תש"ף
אני דווקא זוכר שהייתי מופתע והיה לי נחמד כשקיבלתי ממר חלוקת קונטרסים ברכת ברוכים הבאים, למרות שלא היה לי מושג בכלל האם זה אוטומטי וכיו"ב, ולקח לי זמן עד שלמדתי את המערכת, אבל עכ"פ זה היה נחמד ביותר. אבל לדבריכם משמע שהטעם שקיבלתי היה בגלל שעריכותיי היו טובות, וזה מחמיא לי... אבל בסדר. הבנתי רצונכם ואשתדל לקיימו--לוי ק - שיחה, 19:03, ד' בסיוון, ה'תש"ף 19:03, 27 במאי 2020 (IST)

‏::::פשוט יש כאלה שנרשמים ולא מתכוונים לערוך בחבדפדיה. מה עם ההתגלות? - שיחה, 19:14, ד' בסיוון, ה'תש"ף 19:14, 27 במאי 2020 (IST)

ומדוע לא לעוררם כן לכתוב? ואם יש לך זמן חשוב מאוד שתעבור על הידוע ליודעים!!!--לוי ק - שיחה, 19:35, ד' בסיוון, ה'תש"ף 19:35, 27 במאי 2020 (IST)

שנים

שים לב, על ניסוח פתיח השנה היתה הסכמה בדף השיחה שלא יראה כעיקר ולכן שינו אותו ואתה החזרת אותו ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 14:02 • ה' בסיוון ה'תש"ף

אני לא התבוננתי מידי בדף השיחה. פשוט היה נראה לי טיפשי לכתוב סתם שנת תרפפו (1-1 למניינם) בשעה וכתוב בכותרת איזה שנה זו, אלא שאנחנו כותבים בשביל הלועזי - אז מדוע לכתוב בסוגריים?--לוי ק - שיחה, 16:14, ה' בסיוון, ה'תש"ף 16:14, 28 במאי 2020 (IST)
א. יש"כ לוי ק על עריכותיך! ב. אני מסכים עם דבריך חלוקת קונטרסים בערכים בהם יש מלל נוסף בפתיח , אך בערכים בהם בפתיח אין מלל לכאו' הצדק עם לויק. הפתון לכאן לכאו' הוא: שנת תרפפו (1-1 למניינם) היא שנת X לבריאה, למחזור, הכ"א, שמיטה וכו' ועוד חזון למועד...--בנימין770 - שיחה, 21:34, ז' בסיוון, ה'תש"ף 21:34, 30 במאי 2020 (IST)
אם כבר עוברים על כל השנים, צריך לקבוע נוסח אחיד בפתיח שלהם. התאריך הלועזי לא צריך להיות עיקר הן אם יש מלל נוסף והן אם אין. לגבי הניסוח הייתי ממליץ שאולי חבר יוצר הערכים יעזור. בהצלחה! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 04:12 • ח' בסיוון ה'תש"ף
מסכים עם דברי בנימין770, אך אכן צריך שיגיע כבר החזון למועד כדי לעשות הצעתו... הייתי אומר שכאשר בחבדפיה יושיבו אנשים שיערכו על משכורת, אז אחרי שיסיימו לתכנת את כל הדרושים תיכנות ויוסיפו את כל הערכים כולם, יוכלו להתפנות ולהכניס בכל שנה התאריכים המתאימים ולפי הסדר הדרוש. עד אז - נראה לי שזה לא יקרה...--לוי ק - שיחה, 04:44, ח' בסיוון, ה'תש"ף 04:44, 31 במאי 2020 (IST)
לגבי משכורת, כבר מזמן חשבתי שכדאי לעשות הנחות בית משיח, או מלגות טיסה ל770 וכיוצב"ז - בשביל מה משנוררים פה?, בינתים הכתיבה לשם שמים... (?).
לגבי התיכנותים השונים שהזכרת, זו באמת בעיה קשה. אבל אם נחפש מושלמות, לא נתקדם (אגב, זו הסיבה שספר הערכים - רעיון דומה לאתרנו - בקושי זז)... אז פשוט לעבוד! הדברים מופנים גם אליך חלוקת קונטרסים. --בנימין770 - שיחה, 20:15, ח' בסיוון, ה'תש"ף 20:15, 31 במאי 2020 (IST)
לא... הכסף לא הולך סתם. אם היו לוקחים מישהו במשכורת זה היה קודם כל מתכנת. זה באמת חשוב. ואז הוא היה משקיע הרבה יותר ואפילו הייתה כבר אפליקציה של חבדפדיה אם היה כך. לילה טוב. אמשיך לכתוב מחר-כך--לוי ק - שיחה, 21:01, ח' בסיוון, ה'תש"ף 21:01, 31 במאי 2020 (IST)
סידור השנים יכול לקרות מהר וגם בלי משכורת, אפשר לתת את זה למספיק משועממים שיעשו את זה תוך חודש. צריך רק לקבוע מה עושים באמצעות דיון באולם הדיונים ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 03:57 • ט' בסיוון ה'תש"ף

נעים להכיר

תקרא את הדף משתמש שלי ותדע מי אני. חסיד של הרבי - שיחה, 01:21, י' בסיוון, ה'תש"ף 01:21, 2 ביוני 2020 (IST)
אתה קשור בשמך למישהו שמוזכר שם? א"כ - כן.--לוי ק - שיחה, 01:24, י' בסיוון, ה'תש"ף 01:24, 2 ביוני 2020 (IST)
שמי אינו מוזכר שם. ואני לא כשמו של המלך.. (בישיבה יש רק אותי, ועד אחד מעליי), נזכר? חסיד של הרבי - שיחה, 01:28, י' בסיוון, ה'תש"ף 01:28, 2 ביוני 2020 (IST)
האמת היא שלא, איני יודע מי אתה. אם אתה גר בכפ"ח--לוי ק - שיחה, 01:30, י' בסיוון, ה'תש"ף 01:30, 2 ביוני 2020 (IST)
אולי אתה לא מכיר אותי כאחד שגר בכפ"ח, אבל אותי - אתה בטוח מכיר.. (אין סיכוי שפספסת(-:) אם עוד לא הבנת מי אני - צור קשר עם חלוקת קונטרסים, או לחילופין - איתי במיל (יש לך מיל?) חסיד של הרבי - שיחה, 01:35, י' בסיוון, ה'תש"ף 01:35, 2 ביוני 2020 (IST)
אם אתה קשור לחלוקת קונטרסים אז אני מכיר אותך. אח אולי?--לוי ק - שיחה, 01:36, י' בסיוון, ה'תש"ף 01:36, 2 ביוני 2020 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────אבל לא נראה מהתכתבותך איתו שאחיך הוא--לוי ק - שיחה, 01:46, י' בסיוון, ה'תש"ף 01:46, 2 ביוני 2020 (IST)

אני לא אחיו. לא קשור אליו בכלל.. יש לך מיל?" חסיד של הרבי - שיחה, 01:56, י' בסיוון, ה'תש"ף 01:56, 2 ביוני 2020 (IST)
אכן אין קשר בינינו ומעולם לא היה קריצה.jpg , אתה מכיר אותו בפנים ואולי גם בשם רק שלא עולה לך עכשיו. את המשפחה של משתמש זה אתה ודאי מכיר (כפי שכתוב בדף שלו) וראשי תיבות של שמו מופיע כאן ובדף שיחתו. משום מה אם כבר מדברים על הדף משתמש שלו אז נראה לי שהוא פשוט עשה העתק הדבק משלי... הוא מקבל דולר בכל יום ראשון וגר בכפר חב"ד.. על חליפתו מתנוסס דיגלון.. על ביתו מתנוסס דגל.. אני בכלל לא יודע אם הוא מכיר את ערוץ זמן הגאולה.. בהצלחה חסיד! ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 02:00 • י' בסיוון ה'תש"ף
חלוקת: אני דווקא כן מבקר בזמן הגאלה! וחלוקת דולרים אני מקבל ע"י הכוונה וההתבוננות (-:.. חסיד של הרבי - שיחה, 02:09, י' בסיוון, ה'תש"ף 02:09, 2 ביוני 2020 (IST)
נתחיל מזה שיש לי מייל... נעבור לכך שעדיין איני יודע מיהו ואין לי כ"כ כוח להתעמק. וחלוקת קונטרסים - אתה כבר לא היית שם הרבה זמן כך שיתכן ואני מכיר אותו ודיברנו בלי שתדע...--לוי ק - שיחה, 02:40, י' בסיוון, ה'תש"ף 02:40, 2 ביוני 2020 (IST)
ד"א, חלוקת קונטרסים, ראית את המייל ששלחתי לך עם תמונה להעלאה?--לוי ק - שיחה, 02:50, י' בסיוון, ה'תש"ף 02:50, 2 ביוני 2020 (IST)
כן, ראיתי שהעלית כבר ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 03:13 • י' בסיוון ה'תש"ף
לא! לא הצלחתי להעלות אותה. העלתי בעבר אבל היא מטושטשת ורציתי שתחליף. יכול?--לוי ק - שיחה, 03:40, י' בסיוון, ה'תש"ף 03:40, 2 ביוני 2020 (IST)
למה מטושטש? כך זה תמונה, אין אפשרות להעלות PDF וזה יחסית בסדר ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 18:28 • י' בסיוון ה'תש"ף

ערכי חתונה

יפה שחזרת לתחום. יותר קורץ לפתוח חדשים, יותר נדרש לערוך את הישנים... בהצלחה. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 16:53, י' בסיוון ה'תש"ף

קרייזי אבאוט משיח, הכי חשב זה חופה שכעת המצב שם משווע, ואין לי די הידע הדרוש להרחיב ערך זה. אשמח לעזרתך.--לוי ק - שיחה, 16:56, י' בסיוון, ה'תש"ף 16:56, 2 ביוני 2020 (IST)
ייתכן, אינני מצוי בנושא במיוחד כרגע... מצטער. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 16:58, י' בסיוון ה'תש"ף

בקשת ניהול

תוכל לנהל את שיחת חב"דפדיה:מיזמי חב"דפדיה/מיזם תאריך לועזי#הדיון? --בנימין770 - שיחה, 11:19, י"א בסיוון, ה'תש"ף 11:19, 3 ביוני 2020 (IST)

בנימין770, מה הכוונה לנהל? לחכות כמה ימים ולהכריע?--לוי ק - שיחה, 13:09, י"א בסיוון, ה'תש"ף 13:09, 3 ביוני 2020 (IST)
כן --בנימין770 - שיחה, 20:25, י"א בסיוון, ה'תש"ף 20:25, 3 ביוני 2020 (IST)
מיזם פותחים פשוט ע"י יצירת ערך 'חב"דפדיה:מיזמי חב"דפדיה/מיזם X' מומלץ להוסיף לדף מיזמי חב"דפדיה --בנימין770 - שיחה, 20:31, י"א בסיוון, ה'תש"ף 20:31, 3 ביוני 2020 (IST)

ארבעה זוגות

בקשר לעריכתך בארבעה זוגות תפילין אני לא יודע אם יש רבנים (בלשון רבים) כאלו, וגם אם יש אחד-שתיים לאו דווקא שכל דעה אמורה להיכנס (אא"כ אתה מכיר כמה..) ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 00:13 • י"ב בסיוון ה'תש"ף

זו לא הייתה עריכתי. אני תיקנתי טעות בעריכה של אנונימי. התבונן בגירסאות ודבר עימי--לוי ק - שיחה, 00:31, י"ב בסיוון, ה'תש"ף 00:31, 4 ביוני 2020 (IST)