הבדלים בין גרסאות בדף "שיחת משתמש:חיים נהר"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 72: שורה 72:
 
::::הכוונה היא לחסום את כל ה"משתמש"ים החדשים שירשמו עד להפסקת המתקפה, לצמיתות. ואנא שים לב למה שביקשתי בדף שיחתו של שיע ק (אודות מחיקת תקציר העריכה האוטומטי) '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ד בשבט ה'תשע"ב, למניינם 12:38, 7 בפברואר 2012 (UTC)
 
::::הכוונה היא לחסום את כל ה"משתמש"ים החדשים שירשמו עד להפסקת המתקפה, לצמיתות. ואנא שים לב למה שביקשתי בדף שיחתו של שיע ק (אודות מחיקת תקציר העריכה האוטומטי) '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ד בשבט ה'תשע"ב, למניינם 12:38, 7 בפברואר 2012 (UTC)
 
:::::ההתקפה היא, ככל הנראה, אוטומטית, ובמילא החסימות לא יבטלו אותם, אלא הצוות הטכני של האתר שכבר מודע לבעיה ומטפל. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], י"ד בשבט ה'תשע"ב 14:40, 7 בפברואר 2012 (UTC)
 
:::::ההתקפה היא, ככל הנראה, אוטומטית, ובמילא החסימות לא יבטלו אותם, אלא הצוות הטכני של האתר שכבר מודע לבעיה ומטפל. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], י"ד בשבט ה'תשע"ב 14:40, 7 בפברואר 2012 (UTC)
 +
::::::הרשמת משתמשים לא יכולה להיות בצורה אוטומטית מכיוון שיש קוד שצריכים להזין, ומסיבה זו אכן ההשחתה נעשית בשני שלבים: שלב ראשון הרשמה סיטונאית הנעשית '''ידנית''', והשלב השני השחתה '''אוטומטית''' באתרינו ובאתרים נוספים (כמו ויקישיבה). '''[[משתמש:שלום|שָׁלוֹם]] - [[שיחת משתמש:שלום|יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים]]''' י"ד בשבט ה'תשע"ב, למניינם 14:44, 7 בפברואר 2012 (UTC)

גרסה מ־14:44, 7 בפברואר 2012

בדף שיחה זה אשמח להיות לאחיעזר ואחיסמך לכל המעוניין ובכל נושא שהוא.

למען הסדר הטוב, כיתבו רק בתחתית הדף או לחצו כאן לנושא חדש.

ארכיון דף השיחה שלי
גודל דף זה 16.17 קילובייט

כיתוב תמונה


דפי ארכיון:

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6


המייל בדף המשתמש שלך

תוכל להשתמש בתבנית החדשה. אגב בדף שיחתו של משתמש מסויים, היו פרטים אישיים. למעשה, בויקיפדיה ידוע שאסור לפרסם פרטים אישיים, בפרט של מישהו אחר, וכמובן שכך גם ראוי לנהוג אצלינו. מכיוון שעכשיו אין כל תועלת בפרסום הטלפונים והמילים של הרבנים, מחקתי את הדף ושחזרתי את הגרסא האחרונה בלבד. לא היה לי כוח לחפש את הגרסא שבה היו הפרטים. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 00:17, 1 בדצמבר 2011 (UTC)

אך היה ניתן לבקש מאותו משתמש, למחוק בעצמו את הפרטים האישיים שכתב.--יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 02:17, 1 בדצמבר 2011 (UTC)
אין כאן כל טרוניה כלפי אותו משתמש, שלא עבר על שום כלל כתוב. בסך הכול ניסיתי להסביר את פעולתי (מחיקת הדף ושחזורו). היה רגוע 28 יקר. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 03:46, 1 בדצמבר 2011 (UTC)
בינתיים אני לא מקבל ספאמים לכתובת הזו. לגבי הפרטיים האישיים. אם המשתמש עצמו פרסם זאת - אין בכך כל בעיה ואם משתמש אחר פרסם - יש להזהיר את המפרסם באזהרה חמורה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' בכסלו ה'תשע"ב 10:12, 2 בדצמבר 2011 (UTC)
אני מקווה ש28 לא עוקב אחרי דף השיחה הזה. הוא בסך הכול פרסם מספרי טלפון של הוועד הרוחני של חב"דפדיה לבקשתי, ובכך גרם לנו להתקדם צעד אחד קדימה, כל הכבוד לו. בכל זאת חשבתי שמן הראוי להסתיר את הטלפונים. בכל אופן הצלחה לכולם. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ו' בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 17:19, 2 בדצמבר 2011 (UTC)
אני לא חושב שזו בעיה. בערך חב"ד אינפו וכן באתר "חב"ד בישראל" מתנוססים שמות חברי הוועדה ואת המספר שלהם, ממש לא קשה להשיג. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ז' בכסלו ה'תשע"ב 19:18, 3 בדצמבר 2011 (UTC)

עיטור החב"דפד העסוק

עיטור זה ניתן למשתמש שעל אף שהוא מאוד עסוק, הוא מבקר בחב"דפדיה עקב החשיבות הרבה שהוא מקדיש לה!

כוכב כחול.png

שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 19:44, 7 בדצמבר 2011 (UTC)

תודה. מעניין מי לחש לך שהנני עסוק.. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ב בכסלו ה'תשע"ב 16:48, 8 בדצמבר 2011 (UTC)
מקורות חסויים.. למה מחקת את התבנית המייל בדף המשתמש? שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בכסלו ה'תשע"ב, למניינם 19:37, 12 בדצמבר 2011 (UTC)

שמואל לייב פאריטשער

מצטער אבל בשמואל לייב לוין הוא לא שמואל לייב מפריטש, בדיוק כמו שבצלאל ווילשאנסקי לא נקרא בצלאל מן העיר חרסון אלא צאלקע חרסונער, פשוט כך הוא מכונה, כמו זלמן זזמר וכו', כי אם כך אפשר גם לכתוב שמואל אריה מן העירה פאריצ... מה שכן אפשר לשנות הכתיב לעברית מודרנית, כשמואל לייב פַּריצֶ'ר והדומה פרידבערג - שיחה 00:21, 13 בדצמבר 2011 (UTC)

צודק. מה שגרם לעברת הוא הצורך להבהיר את המשמעות. תיקנתי כהערתך והוספתי הבהרה. לדעתי כך ראוי לעשות בכולם. מה דעתך? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ז בכסלו ה'תשע"ב 08:01, 13 בדצמבר 2011 (UTC)
אכן, ידידינו הרב חיים לדעתי כך צריך לעשות, ואגב כאן המקום להציע לבנות סוג של שו"ע (בו נגדיר את כללי הכתיבה בחב"ד פדיה) מה אתה אומר? כלל ראשון: שמות כותבים בכתיב עברי ובאם יש כינוי תרגומו לעברית כתובה מצויה.. (בניקוד במידת הצורך וללא אותיות ניקוד "אידישיות"), מה דעתך? אגב הרבה זמן לא שמענו ממנו... פרידבערג - שיחה 18:57, 13 בדצמבר 2011 (UTC)
ראה חב"דפדיה:מדיניות חב"דפדיה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ט בכסלו ה'תשע"ב 09:33, 15 בדצמבר 2011 (UTC)

פורטל בית רבי

בפורטל בית רבי בחלק של האדמו"ר האמצעי מופיעה פעמיים אותה אחת. שרה (השני') בתו, פעם אחת תחת השם שרה ופעם שני' תחת השם (המלא) חנה חיה שרה. לכאו' צריך למחוק את שרה לבד, (כבר יש ערך שרה לבד, זו שנפטרה). פרידבערג - שיחה 18:44, 24 בינואר 2012 (UTC)

מדובר בשני נשים שונות, חנה חיה שרה נקראה, כפי שכתוב בערך, על שם אחותה שנפטרה בצעירותה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' בשבט ה'תשע"ב, למניינם 03:21, 25 בינואר 2012 (UTC)
לא הובנתי, בסוף כל ערך מ"בית רבי" יש באקס בית רבי, תחת הרבי האמצעי יש ג' פעמים השם: שרה, שרה וחנה חי' שרה. שרה הא' נפטרה בנעורי' שרה הב' וחנה חיה שרה (הג') זה אותה אחת. וכנראה מכיון שייצרו דף הפני' משרה הב' לחנה חיה שרה, מופיע בבאקס פעמיים השם שרה ועוד פעם א' השם חי' חנה שרה. הפעם אני מקווה שהובנתי. פרידבערג - שיחה 23:36, 25 בינואר 2012 (UTC)
ייש"כ גדול על שימת לב הדקה. תיקנתי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ב' בשבט ה'תשע"ב 07:50, 26 בינואר 2012 (UTC)

תקלה

הפתגם היומי מלוח היום יום המופיע בעמוד הראשי, שייך לא' טבת במקום לא' שבט, לטיפולך. --יחי המלך המשיח! 28 ¤ שיחה 22:27, 25 בינואר 2012 (UTC)

טופל מיידית. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' בשבט ה'תשע"ב 13:18, 29 בינואר 2012 (UTC)

תיקונים

שלום רב

אני תיקנתי בערך של האדמו"ר שבג' תמוז הוא נפטר.

למה אתם כותבים ומסלפים "נתכסה הרבי מעינינו" ואפילו אם אתם מאמינים שהאדמו"ר עדיין חי לפחות תכתבו בארוכה את הטקסים והאירועים שהיו אז. הרי לא תכחישו שרבבות חסידי חב"ד השתתפו ב"התכסות" הזאת. אז למה אתם מעלימים את זה לגמרי?

ועוד, בערך של הרב יצחק סולובייציק תיקנתי שהרב הגיב בזלזול, שהרבי אומר על עצמו שהוא המשיח. אתם יכולים לזלזל בזלזול של הרב הנ"ל, אבל אל תסלפו את האמת, ותשימו אור לחושך וחושך לאור. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.

א. האם אתה טוען שגם לאחר ג' תמוז ניתן לראות את הרבי?! בערך חסרים הרבה פרטים, בין היתר גם השתלשלות האירועים מאותה תקופה. ב. ההוספה שלך לגבי הזלזול צריכה מקור אמין. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' בשבט ה'תשע"ב 13:46, 29 בינואר 2012 (UTC)
אתה מנסה גם לסלף מה שאני אומר? לדידי הרבי נפטר בג' תמוז. אבל אני טוען שאפילו לדעת אלו שחושבים שהוא לא נפטר, אז צריך לפחות לתאר את מה שהיה אז, ולא לכתוב רק שלושה מילים "נתכסה הרבי מעינינו". -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
לאט לך. סך הכל זה ניסיון להבין אותך ולהגיע להסמכה. היה כתוב בערך שהרבי התכסה מעינינו ואתה מחקת זאת. עכשיו אני שואל אותך: האם לדעתך זה לא נכון (שלכן מחקת זאת)? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' בשבט ה'תשע"ב 14:42, 29 בינואר 2012 (UTC)
ברור שלדעתי זה לא נכון. לדעתי הוא נפטר ולא שהוא התכסה מעינינו. תאמר לי, על אדמו"ר הריי"ץ או הרש"ב או האדמו"ר הזקן אתה גם תכתוב "התכסה מעינינו" או תכתוב "נפטר"? -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
תינוק ומשחית ולא זקוק למענה. פרידבערג - שיחה 21:48, 29 בינואר 2012 (UTC)
על מי אתה כותב תינוק ומשחית? מה שרבותיך לא קראו במשך כל ימי חייהם, אני כבר שניתי ושלשתי. -- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
בעוד שעל אדמו"ר הריי"צ והרש"ב המונח "נפטר" עולה יפה, הרי שאצל הרבי הוא בעייתי ולא כל כך מסתדר עם כמה טקסטים יהודיים ולכן ישנה עדיפות לניסוח הפחות בעייתי ושעובדתית אין עליו חולק. אגב, אנונימי, האם הינך מכיר את פרידבערג, את רבותיו ואת היקף ידיעותיהם? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ו' בשבט ה'תשע"ב 07:58, 30 בינואר 2012 (UTC)

מה ענינה של מתקפת הזבל?

מפריע לראות את השינויים האחרונים... אתה לא יכול לחסום להם את הI.P? פרידבערג - שיחה 22:26, 1 בפברואר 2012 (UTC)

הנושא בטיפול אצל איש הטכני של האתר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט' בשבט ה'תשע"ב 08:20, 2 בפברואר 2012 (UTC)
לדעתי עלינו לחסום בתקופה זו אין האפשרות להירשם לאתר, בעקבות שמות המשתמש המרובים של הטרול. אם אין אפשרות טכנית, נעשה זאת ידנית. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד בשבט ה'תשע"ב, למניינם 09:09, 7 בפברואר 2012 (UTC)
הנושא אמור להיות מטופל היום. איך אפשר ידנית לחסום אפשרות הרשמה? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד בשבט ה'תשע"ב 10:13, 7 בפברואר 2012 (UTC)
הכוונה היא לחסום את כל ה"משתמש"ים החדשים שירשמו עד להפסקת המתקפה, לצמיתות. ואנא שים לב למה שביקשתי בדף שיחתו של שיע ק (אודות מחיקת תקציר העריכה האוטומטי) שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד בשבט ה'תשע"ב, למניינם 12:38, 7 בפברואר 2012 (UTC)
ההתקפה היא, ככל הנראה, אוטומטית, ובמילא החסימות לא יבטלו אותם, אלא הצוות הטכני של האתר שכבר מודע לבעיה ומטפל. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד בשבט ה'תשע"ב 14:40, 7 בפברואר 2012 (UTC)
הרשמת משתמשים לא יכולה להיות בצורה אוטומטית מכיוון שיש קוד שצריכים להזין, ומסיבה זו אכן ההשחתה נעשית בשני שלבים: שלב ראשון הרשמה סיטונאית הנעשית ידנית, והשלב השני השחתה אוטומטית באתרינו ובאתרים נוספים (כמו ויקישיבה). שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד בשבט ה'תשע"ב, למניינם 14:44, 7 בפברואר 2012 (UTC)