עריכת הדף "שיחת חב"דפדיה:עקרונות וקוים מנחים/טיוטה"
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
דף זה הוא דף שיחה ויש לשמור בו על כללי דרך ארץ שקדמה לתורה, ועל הנהגתו של חסיד. בסוף כל הודעה נהוג לחתום על ידי ארבעה טילדות (~~~~), או באופן אוטומטי בלחיצה על האייקון: (מופיע מעל חלונית העריכה).
אזהרה: אינכם מחוברים לחשבון. כתובת ה־IP שלכם תוצג בפומבי אם תבצעו עריכות כלשהן. אם תיכנסו לחשבון או תיצרו חשבון, העריכות שלכם תיוחסנה לשם המשתמש שלכם ותקבלו גם יתרונות אחרים.
ניתן לבטל את העריכה. אנא בדקו את השוואת הגרסאות שלהלן כדי לוודא שזה אכן מה שאתם רוצים לעשות, ולאחר מכן שמרו את השינויים למטה כדי לסיים את ביטול העריכה.
גרסה אחרונה | הטקסט שלך | ||
שורה 49: | שורה 49: | ||
::לפני ג' תמוז גם לא היית אומר שהרבי חי וקיים, זה לא מדד. כל העניין הוא להוציא מדעת הטועים, והשאלה היא אם זה מבטא את זה מספיק טוב [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 06:46, 1 בינואר 2017 (UTC) | ::לפני ג' תמוז גם לא היית אומר שהרבי חי וקיים, זה לא מדד. כל העניין הוא להוציא מדעת הטועים, והשאלה היא אם זה מבטא את זה מספיק טוב [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 06:46, 1 בינואר 2017 (UTC) | ||
− | + | האם הינך יכול להסביר מה פירוש המילים 'חי וקיים ב770'? '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]''' 06:50, 1 בינואר 2017 (UTC) | |
::::חי וקיים - כפירוש הפשוט של המילה, ומקומו הקבוע הוא ב-770. הניסוח שאתה הצעת הוא מעורפל, דבר שיביא לאין ספור מריבות. צריך לכתוב בפירוש, ולא להסתתר מאחורי ערפל כבד [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 06:58, 1 בינואר 2017 (UTC) | ::::חי וקיים - כפירוש הפשוט של המילה, ומקומו הקבוע הוא ב-770. הניסוח שאתה הצעת הוא מעורפל, דבר שיביא לאין ספור מריבות. צריך לכתוב בפירוש, ולא להסתתר מאחורי ערפל כבד [[משתמש:יעקב בן שמואל|יעקב בן שמואל]] - [[שיחת משתמש:יעקב בן שמואל|שיחה]] 06:58, 1 בינואר 2017 (UTC) |