הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:קליפה"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
שורה 1: שורה 1:
 
א. המשפט: "ענינה של ה'קליפה' נעוץ בהנחה כי היקום כולו מלא באור אין סוף, באלוקים שברא העולם" אינו ברור כלל וכלל. אודה למי שיסבירו לי בטוב. יישר כח. ב. ה"קליפה" אינה בריאה של הקדוש ברוך הוא, כי הרי אי אפשר למשש אותה בידיים!!! כמו שלהבדיל, הקדושה אינה בריאה של הקדוש ברוך הוא, אלא שייכת מעל העולם וחודרת בצורה מסויימת (לא כבריאה) בכל פרט בעולם, כמו כן הסטרא אחרא חודרת בצורה מסויימת בכל דבר בעולם (אי אפשר לראות את הקליפה. אלא אפשר לראות מהי פעולתה של הקליפה על ברואים ועל מעשים שונים). תקוותי שהובנתי, ואפשר לתקן את המשפט הזה. תודה. [[משתמש:יואל|יואל]]
 
א. המשפט: "ענינה של ה'קליפה' נעוץ בהנחה כי היקום כולו מלא באור אין סוף, באלוקים שברא העולם" אינו ברור כלל וכלל. אודה למי שיסבירו לי בטוב. יישר כח. ב. ה"קליפה" אינה בריאה של הקדוש ברוך הוא, כי הרי אי אפשר למשש אותה בידיים!!! כמו שלהבדיל, הקדושה אינה בריאה של הקדוש ברוך הוא, אלא שייכת מעל העולם וחודרת בצורה מסויימת (לא כבריאה) בכל פרט בעולם, כמו כן הסטרא אחרא חודרת בצורה מסויימת בכל דבר בעולם (אי אפשר לראות את הקליפה. אלא אפשר לראות מהי פעולתה של הקליפה על ברואים ועל מעשים שונים). תקוותי שהובנתי, ואפשר לתקן את המשפט הזה. תודה. [[משתמש:יואל|יואל]]
 +
: אדרבה, אם תמצא לשון מדויקת יותר, אשמח לראותה.
 +
: מאוד התקשיתי בהסברת העניין בלשון קלה, אשמח מאוד להצעות. [[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]]

גרסה מ־11:11, 24 ביוני 2009

א. המשפט: "ענינה של ה'קליפה' נעוץ בהנחה כי היקום כולו מלא באור אין סוף, באלוקים שברא העולם" אינו ברור כלל וכלל. אודה למי שיסבירו לי בטוב. יישר כח. ב. ה"קליפה" אינה בריאה של הקדוש ברוך הוא, כי הרי אי אפשר למשש אותה בידיים!!! כמו שלהבדיל, הקדושה אינה בריאה של הקדוש ברוך הוא, אלא שייכת מעל העולם וחודרת בצורה מסויימת (לא כבריאה) בכל פרט בעולם, כמו כן הסטרא אחרא חודרת בצורה מסויימת בכל דבר בעולם (אי אפשר לראות את הקליפה. אלא אפשר לראות מהי פעולתה של הקליפה על ברואים ועל מעשים שונים). תקוותי שהובנתי, ואפשר לתקן את המשפט הזה. תודה. יואל

אדרבה, אם תמצא לשון מדויקת יותר, אשמח לראותה.
מאוד התקשיתי בהסברת העניין בלשון קלה, אשמח מאוד להצעות. מיכאל א