שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
:בכל מקרה יוצא שתאריך לידתו הנכון והמדויק ביותר הוא '''כ"א באייר תרס"ו''' וזה מג' הסיבות הנ"ל וזה שכתוב כאן '''ג' סיוון תרס"ט''' ולא כ"א באייר תרס"ו זה בגלל עדות אשתו שלו שאמרה שהייתה חוגגת את יום הולדתו בתאריך 1909 וזה רק מאשתו היא אמרה זאת ובגלל שרק היא אמרה זאת ולא סמכו עליה כ"כ כתבו בקונטרס שיצא בתאריך י"ג אייר (פטירתו) "ג' (?) סיוון תרס"ט" והשאירו רוח קצת ולכן שמו סימן שאלה כי לא כ"כ היו בטוחים אבל אני חושב שבגלל אשתו שהיא אחת מול ב' אנשים חסיד אחד וסבו של הרבי ועוד מסמך בספר הרישום שהוא מקור אמין ולכן אני חושב שצריך לשנות לתאריך '''כ"א באייר תרס"ו''' ולתקן את הטעות מי שחושב שלא לתקן את הטעות שיכתוב לי בדף השיחה שלי תודה
'''''''''::::::עוד ראיה שזה התאריך הנכון, שבפתח דבר לכמה מקומות הרבי ציין תאריך כ"א אייר, וזה לכאו' המאורע. (כמו שציין ג' כסלו, ולא ידעו מזה, ולאחרונה ברשימות של הרבנית חנה התגלה שזה יום הולדת של בערל).
אני עצמי לא אשנה את התאריך כי אני רוצה לשמוע חוות דעת מאחרים [[משתמש:עולם|עולם]] - [[שיחת משתמש:עולם|שיחה]] 13:34, 4 במאי 2018 (IST)
:שאלה קשה, גרסה של הרבנית חנה, מול הגרסאות האחרות, אני חושש להכריע... --[[משתמש:שיע.ק|שיע]] • [[שיחת משתמש:שיע.ק|שיחה]] כ"ו באדר ב' ה'תשע"ט 16:56, 2 באפריל 2019 (IST)
::כתבתי בעבר הנראה לענ"ד בנושא ב[[שיחה:כ"א באייר]], ועל פי זה ערכתי כאן. אם ימצא אי מי הוכחה שהגהת הרבי לקונטרס ושיחה אינה כוללת דיוק בפרטים כגון אלו, אולי אשנה דעתי, אבל כרגע נראה לי פשוט שהרבי הכריע, ומי יבוא אחרי המלך. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 12:44, ב' בניסן ה'תשע"ט
:::[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]], עם כל הכבוד לנחרצות החסידית, הרבי לא הגיה את התולדות הנ"ל. לגבי ה"בלבול", צריך לבדוק אולי החילוק נובע מהבדל הלוח היוליאני והלוח הגרוגריאני. [[משתמש:תוקידידס|תוקידידס]] - [[שיחת משתמש:תוקידידס|שיחה]], 22:09, י"ג באייר, ה'תשע"ט 22:09, 18 במאי 2019 (IST)
::::[[משתמש:תוקידידס|תוקידידס]], עם כל הכבוד לנחרצות, מתבקש מקור לעובדה זו גופא: שהגהת הרבי לפתח דבר לא כוללת הגהה לאותה הערה. כמו כן, קשה להאמין שבלבול בין הלוחות יגרום שלא להבדיל בין תרס"ו לתרס"ט. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 07:53, כ"א באייר ה'תשע"ט
:::::בלא להתערב לכאן או לכאן, אין כל ספק שהבלבול כ"א-ג' מקורו בהבדל שבין הלוחות. '''<span class="mw-userlink">[[משתמש:שף ויתיב|שף ויתיב]]</span>''' • '''[[שיחת משתמש:שף ויתיב|קאנפרענץ רום]]'''
::::::[[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]], לא ראיתי נחרצות בדבריי, רק השערה מאופקת ומסוייגת ב"צריך לבדוק אולי..." לגבי הנקודה השנייה (הגהת הרבי את הקונטרס הנ"ל), פשוט הדבר גם למי שאינו מצוי בסוד העניין כי הרבי לא הגיה את הסקירה הנ"ל, ומה גם שאפשר לברר אצל ר' שמואל קראוס שכתבה בשעתו האם הרבי הגיהה? אתה ב-770 כעת? [[משתמש:תוקידידס|תוקידידס]] - [[שיחת משתמש:תוקידידס|שיחה]], 12:20, כ"א באייר, ה'תשע"ט 12:20, 26 במאי 2019 (IST)
:::::::[[משתמש:תוקידידס|תוקידידס]], הנחרצות - התכוונתי לקביעה שלך בפשטות שהרבי לא הגיה. כתבת "תולדות" ו"סקירה" ואיני יודע למה כוונתך, אבל אם אנחנו מדברים על אותו דבר - מדובר בפתח דבר לקונטרס מוגה, שצריך מקור ברור לטענה שהרבי הגיה את כל הקונטרס (כולל הפתח דבר) מלבד אותה הערה.
:::::::איני ב-770 כעת, ומי יתן לי אבר כיונה... {{קטן|לבירורים אישיים נוספים מומלץ להשתמש בשליחת מייל למשתמש.}} -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 10:29, כ"ב באייר ה'תשע"ט

תפריט ניווט