הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:יחוד (קבלה)"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (דרוש מתנדב)
תגית: עריכה ממכשיר נייד
(←‏שם הערך: פסקה חדשה)
שורה 6: שורה 6:
  
 
נוסף ע"י אנונימי לערך, ויש לשלבם בצורה אנציקלופדית. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 10:23, ח' בסיוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(2 ביוני למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 
נוסף ע"י אנונימי לערך, ויש לשלבם בצורה אנציקלופדית. • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 10:23, ח' בסיוון, ה'תשע"ז ''<font size="1">(2 ביוני למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]
 +
 +
== שם הערך ==
 +
 +
לענ"ד, שם הערך הוא טעות: (א) אין צורך לכתוב בב' יודי"ן (גם אם הכתיב העברי בן ימינו הוא בב' יודי"ן, המונח הקבלי הזה אינו מוכר לקורא העברית בן ימינו אלא מספרי הקבלה, ולכן אין צורך "לתרגמו". כשם שלא פותחים ראשי תיבות, למשל, בשמות ערכי קבלה כמו [[יחוד או"א]]). (ב) יחוד אינו מושג בחסידות כי אם בקבלה. (ג) גם, יש לעיין אם באתר זה המונח [[יחוד]] סתם אמור להפנות ל[[איסור יחוד]], או שבד"כ אמור להפנות לכאן ורק פירוש נוסף ישלח לשם.  -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 14:58, ב' בניסן ה'תשע"ט

גרסה מ־16:58, 7 באפריל 2019

ב2 יודי"ן? --קוריצה אהמ לול התרנגולות האנציקלופדיה העולמית פשוט עולמית! 22:10, 26 בפברואר 2014 (UTC)

נראה לי שכן. • שנוזעל - שיחה • כ"ז באדר א' ה'תשע"ד 10:25, 27 בפברואר 2014 (UTC)

מקורות לערך

ג . עי' עץ חיים שער ל"ד ריש פ"א, ושער ט"ל דרוש י"א אות י"ז , ושם אות כ' ובהגהת השמש שם, ובשעה"כ דרוש א' דציצית דף ה' ע"ד, ובשער מ "ב פרק ד', ועי' דעה חכמה פרשת נשא תשע"ב בהערה ג', ושם פרשת שלח אות ג' ד'.

נוסף ע"י אנונימי לערך, ויש לשלבם בצורה אנציקלופדית. • כתית למאורבית הבד 10:23, ח' בסיוון, ה'תשע"ז (2 ביוני למניינם), ימות המשיח

שם הערך

לענ"ד, שם הערך הוא טעות: (א) אין צורך לכתוב בב' יודי"ן (גם אם הכתיב העברי בן ימינו הוא בב' יודי"ן, המונח הקבלי הזה אינו מוכר לקורא העברית בן ימינו אלא מספרי הקבלה, ולכן אין צורך "לתרגמו". כשם שלא פותחים ראשי תיבות, למשל, בשמות ערכי קבלה כמו יחוד או"א). (ב) יחוד אינו מושג בחסידות כי אם בקבלה. (ג) גם, יש לעיין אם באתר זה המונח יחוד סתם אמור להפנות לאיסור יחוד, או שבד"כ אמור להפנות לכאן ורק פירוש נוסף ישלח לשם. -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 14:58, ב' בניסן ה'תשע"ט