חב"דפדיה:אולם דיונים

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הגעתם לאולם הדיונים המרכזי של חב"דפדיה.

המקום מיועד לדיונים בין האורחים, העורכים והמפעילים.


אם יש לך בקשות מיוחדות המיועדות למפעילי המערכת, תוכלו לעשות זאת כאן.

אם ברצונכם לבקש ערך החסר בחב"דפדיה, תוכלו לעשות זאת כאן. תוכלו גם לבקש תמונות כאן, וגרפיקה כאן.

אם ברצונך לכתוב איזו אימרה חסידית או סתם להתוועד.. תוכל לעשות זאת כאן.

אם ברצונכם להתנדב להשלמת פרוייקטים לשיפור חב"דפדיה, או להציע אחד כזה תוכלו לעשות זאת כאן.


תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

ארכיוני אולם הדיונים
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
חב"דפדיה: פיתוח טכני



כדי להגיע לתחתית הדף, לחצו כאן.

התואר "רבי" על ראשונים

בעקבות דבריי בשיחה:רבי יהודה הלוי שלא זכו למענה, אשמח לשמוע דעת העורכים בנושא התואר "רבי" בשם הערך. עד כה היה מקובל רק על תנאים ועל הרביים, מלבד ראשונים שמוכרים בראשי תיבות (רא"ש, רשב"א וכד'). האם לדעתכם יש להוסיף לכל הראשונים את התואר? (כמנחם המאירי, ישראל איסרלן ועוד). לדעתי כן, אבל צריך להחליט מה וכמה, כי אם ראשונים כן, למה אחרונים לא? למה ייגרע רבי יואל סירקיש מרבי יעקב בן משה מולין? ואז גם - למה רבי יואל סירקיש כן, ורבי לוי יצחק מברדיטשוב לא? ולמה רבי לוי יצחק כן, ורבי חיים מבריסק לא? וכן הלאה... -- קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 20:21, ט' בתמוז ה'תש"ף

רק לציין שבהמכלול מכניסים רבי גם לשמות האחרונים ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 23:06 • ט' בתמוז ה'תש"ף
אני בעד להוסיף את התואר "רבי"--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 07:48, י' בתמוז, ה'תש"ף 07:48, 2 ביולי 2020 (UTC)
גם אני בעד. וכמובן להשאיר הפניות! חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 09:01, 2 ביולי 2020 (UTC)
ודאי שצריך להכניס, לא דומה רבי יואל סירקיש לאחד מחסידי הדור השביעי, מרצה מבוקש, ועוד. באתרי אנציקלופדיות אחרים קוראים כמעט לכל מי ש'נחשב' צדיק (דהיינו בעיניהם, לרבות את זלמן לייב טייטלבוים והדומה) בתואר זה. זו פשוןט בושה וחרפה שלא כתוב כך. אך כיוון שהיו ע"כ דיונים בעבר וזו היתה המסקנה לא התווכחתי, אך כעת שהתעורר הענין - ודאי שכן, ולענ"ד זהו רצון הרבי. פשוט ביזוי שנקרא לאחד מהאחרונים כאילו זה עוד איזה מג"ש בישיבה נדחת (לא שאני בא לזלזל, אך קצת להשוות) ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:15, י' בתמוז, ה'תש"ף

למפעילי המערכת!

למפעילי המערכת החדשים!, כל הכבוד על העבודה שלכם, אולם הבהיר בזאת שאתם יותר מידי מהר מוחקים ערכים, בלי לדון על זה, לשים לזה תבנית למחיקה מהירה, או מקסימום תעבירו את זה לדף משתמש, אבקש שתשנו מדיניות זאת ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 08:27, י' בתמוז, ה'תש"ף 08:27, 2 ביולי 2020 (UTC)

המחיקה מתבצעת ע"פ כללי המחיקה, ערך שיש עליו תבנית חשיבות למשך יותר משבוע ולא הובעה חשיבותו בדף השיחה או שכותב הערך הסכים שאין לו חשיבות אפילו בפחות משבוע ניתן למחוק אותו ללא כל שקלא וטריא, אני לא יודע מה נקרא אצלך מהר אבל אם תשים לב על כל ערך שאני חושב שהוא לא מתאים אני שם עליו תבנית חשיבות ולא מוחק אותו ישר וכנ"ל קרייזי. תבנית למחיקה מהירה נועדה למשתמשים שהם לא מפעילי מערכת ורוצים לידע את המפעילים על ערך הראוי למחיקה. ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 03:18 • י"א בתמוז ה'תש"ף
יש כמה וכמה ערכים שכתבתי והנה אחרי כמה שעות אני רואה שהוא נמחק אפילו בלי תבנית חשיבות, --ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 12:57, י"א בתמוז, ה'תש"ף 12:57, 3 ביולי 2020 (UTC)
אולי תגיד איזה ערך בדיוק ואני יבדוק את ההיסטוריה שלו ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 19:39 • י"ב בתמוז ה'תש"ף

אחדות??? - חובת הזעקה

כתבה אחת שאומרת הכל.. "משיחסטי", "ממסד המרכזי", "בית משיח עיתון של הסטרא אחרא", "משיחסטים משוגעים", "שמחים בג' תמוז".. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 09:03, 2 ביולי 2020 (UTC)

ולהעיר את תשומת לב כותבי הכתבה הזו בCOL שגם בארץ הקודש יש "ממסד מרכזי" ושמו הוא צבאות השם, אך הוא של משיחסטים, ועל-כן הוא אפשר לחתור תחת אותו "ממסד מרכזי". ובהקשר לאגו"ח בשנות הנוני"ם והסמכי"ם? - גם אז הממסד המרכזי היה של משיחסטים, ועל כן היה מותר לחתור תחתיו.. (מחילה שכתבתי זאת כאן אבל פשוט אי אפשר לשתוק על דברים כאלה..) חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 09:16, 2 ביולי 2020 (UTC)
ולהעיר שבדקה 17 הרב לאזאר אומר שהוא מקווה שהוא יצליח לשנות את דעותיהם של אלה שמאמינים בשיחותיו של הרבי ללא פשרות (משיחסטים בלע"ז) וקורא לאמונתנו כדבר הגורם לחילול השם. אם זו אחדות אז מה זה מחלוקת?! חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 11:38, 2 ביולי 2020 (UTC)
א. מסתבר שלשיטתך אחדות פירושה שבמרינה רושצ'ה יהי' תלוי שלט "יחי" ענק... ב. הרב לאזאר לא אמר שום דבר מהציטוטים שלך בהודעה הראשונה; ג. הרב לאזאר לא אחראי על מה שקרה באה"ק לפני כך וכך שנים. א.ב. קיסר - שיחה, 14:24, י' בתמוז, ה'תש"ף 14:24, 2 ביולי 2020 (UTC)
ד. הוא לא הזכיר לא את המשפט "שמאמינים בשיחותיו של הרבי ללא פשרות" (כביכול הרב לאזאר לא "מאמין בשיחות הרבי ללא פשרות" ח"ו) ולא את המילה "משיחיסטים"; ה. כדאי שתקשיב שוב לראיון, תבין מה זה אחדות. בברכה, א.ב. קיסר - שיחה, 14:30, י' בתמוז, ה'תש"ף 14:30, 2 ביולי 2020 (UTC)
לא דברתי חלילה על זה שהרב לאזאר הוא נגד אחדות, אמרתי שאם תסתכל בכתבה שהבאתי בדקה 17 תגלה שהוא אומר שצריך לשנות את הראש של המשיחסטים ושהם גורמים חילול השם, והוא גם זלזל בבית משיח.. אבל לא עליו (בעיקר) דברתי, אלא על הממראין ועל כל הזעקנים שקמו וצרחו על לאזאר על כך "שהעיז" להתראיין לעיתון הסטרא אחרא רח"ל! ואם תעיין בראיון תגלה שרק המשיחסטים אשמים בהכל וחותרים נגד הממסדים המרכזיים, אך כמה חבל שהם שכחו את צבאות השם שהרבי הקים שהוא גם ממסד מרכזי, וכמה חבל שכחו את מה שעוללו בזמנו לאגו"ח.. בקיצור ידיעת המחלה חצי תרופה, אך הם יודעים רק להאשים חצי עולם בבעיותיהם ואפילו לא נותנים חצי מבט לכיוון הבעיות האמתיות שנמצאות אצלם. ואם אתה יודע היסטוריה אז בהיסטוריה החב"דית היו עשרות ניסיונות (בלי גוזמא) לעשות אחדות בחב"ד, וכולם נגמרו בכישלון בעקבות שהיו כמה "חכמים" שנתקו את הרמקולים מתי שמשיחסטים באו לדבר בכינוסי האחדות.. ותנחש מי היה אשם אז? - גם המשיחסטים! אלא מי?! חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 14:35, 2 ביולי 2020 (UTC)
בראיון הם אומרים שאחדות פירושה "לרחם" על המשיחסטים המסכנים שכופרים ב"ממסד הראשי" ויש להם אפילו עיתון "שמי קורא בו בכלל"? (כלשונם) שכופר ב"ממסד המרכזי". זה הגיע לכזאת רמה של בורות וחוצפה עד שקרומבי עצמו העלה את זה לחב"ד אינפו, לחץ כאן לתגובתו של קרומבי על הראיון המחוצף בCOL. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 14:37, 2 ביולי 2020 (UTC)
ובנוגע לשאלותיך א. לא אמרתי שאחדות פירושה שבמרינה יהיה יחי, וגם לא אמרתי בכלל מה זה אחדות, אמרתי מהי אינה אחדות - ואינה אחדות זוהי האשמת האחר בבעיותיך שלך, וזלזול שערורייתי בעיתון של הצד שאיתו אתה רוצה "לעשות אחדות". ב. לא דיברתי רק על הרב לאזאר. ג. לא האשמתי בכך את הרב לאזאר. ד. את המשפט "שמאמינים בשיחותיו של הרבי ללא פשרות" - אני הוספתי, כי הוא אמר את ההפך הגמור וד"ל.. ה. הקשבתי שוב ושוב לראיון, ורת התרחתחתי יותר ויותר, וראה הקישור לכתבה של קרומבי על השערוריה הזאת בחב"ד אינפו. בברכה, חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 14:46, 2 ביולי 2020 (UTC)
שוב טעית: א. לא נאמר שם שאחדות היא לרחם, אלא שלמרות הרחמנות (כן, הוא מרחם על מי שלשיטתו טועה; אם אתה לא מרחם על מי שלשיטתך טועה – כדאי שתלמד חסידות על מנת לשנות טבע מידותיך) ואי ההסכמה – זה לא אומר שאין להתנהג עם מי שלא מסכימים באהבת ישראל; ב. לא נאמר שם בכלל המשפט "שמי קורא בו בכלל", סך הכל הרב לאזאר והרצל אמרו שהם לא קוראים בו (מה רצית? שהם ישקרו ויאמרו שהם כן קוראים?); ג. אני בהחלט לא מסכים עם סגנונו (הלא רלוונטי) של הרצל, אבל לדעתי אין לך מה להתרתח – הרב לאזאר השיב כהלכה, ובסופו של דבר – הראיון בהחלט מוסיף לאחדות [נ.ב. לדעתי – אתה יותר מידי נחיתי]. בברכה לאחדות ו"באהבת ישראל נביא את הגואל", א.ב. קיסר - שיחה, 14:51, י' בתמוז, ה'תש"ף 14:51, 2 ביולי 2020 (UTC)
שוב אני ידגיש שהם אמרו את ה"אני לא קורא בו" בהדגשה ובהתרסה ובזלזול. ומה עם אשמתם של המשיחסטים ווחתרנותם נגד הממסד המרכזי? ושוב, עיין בכתבה בחב"ד אינפו (עצם קיום הכתבה כבר מראה לך עד לאיזה רמה הם הגיעו). והרצל דווקא כן אמר על בית משיח שהוא "אינו רלוונטי" ושהוא "חותר נגד הממסד המרכזי".. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 14:56, 2 ביולי 2020 (UTC)
מסכים אתך, ראיון שבוא מאשימים את המשיחסטים בהכל וזכה אפילו לתגובה בחב"ד אינפו מאוד "מוסיף לאחדות". חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 14:56, 2 ביולי 2020 (UTC)
זה ממש נחיתי להגיד שראיון שערורייתי כזה "תורם לאחדות".. - כל מה שהראיון הזה עשה זה רק לפוצץ את האחדות. רקע הראיון היה: שומו שמים! הרב לאזאר העיז להתראיין לבית משיח! הוואי! ואחרי כל זה הם עוד מדברים על אחדות.. 14:59, 2 ביולי 2020 (UTC)
ה. קרומבי בהחלט מגיב רק למראיין ולא למרואיין (ומבין השורות ניכר, שהוא מאמין שהמרואיין "באמת מעוניין באחדות בין החסידים"); ו. אם תקשיב טוב (בלי עצבים) תבין שהרב לאזאר בהחלט סובר שהבעיות באחדות נובעים משני הצדדים; ז. שוב: הוא לא יגיד "המשיחיסטים צודקים ואנחנו טועים" כי הוא לא מאמין בזה; ח. מכיוון שהרב לאזאר השיב כהלכה (קרומבי לא מכחיש) – לדעתי הוא אכן מוסיף לאחדות; ט. נימת הזלזול – הוא דמיון שלך, ושלך בלבד. [מסקנתי: א. כמה נחיתיים משני הצדדים (אלו הכועסים על הראיון בבית משיח, ואלו הכועסים על הראיון ב-COL) – הם המפריעים לאחדות; ב. אין מרצין את האדם בשעת כעסו, ולכן לא אגיב מכאן ולהבא]. בברכה, א.ב. קיסר - שיחה, 15:05, י' בתמוז, ה'תש"ף 15:05, 2 ביולי 2020 (UTC)
אני רואה שאינך קורא את מה שכתבתי, אמרתי שגם הביקורת שלי היא על הרצל, ולא על לאזאר. ולמה אתה מתעלם ממה שכתבתי על "הממסד המרכזי"? [נ.ב. גם בהתוועדויות הרב לאזאר אמר שכל אחדות צריכה להיות רק עם הם (המשיחסטים) יהיהו כפופים לממסד המרכזי וכאן שוב נשאלת השאלה, מה עם צבאות השם?] חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 15:12, 2 ביולי 2020 (UTC)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────שאלת תם לחסידו של הרבי (רק כדי להבין שיטתו): האם לדעתך על מנהלי צבאות השם באה"ק להתאחד עם ארגון הפנסאים, והיינו שכל צד ימשיך בשלו באותו אופן בדיוק, ורק 'יכבד' את הצד השני?
וכן בנושא שנראה מאד נוגע ללבך משום מה: האם על צאצאי הרב מיינדצי'ק לחתום על הסכם עם אהרונוב ולתת לו להמשיך? בן פסיסא - שיחה, 15:09, י' בתמוז, ה'תש"ף 15:09, 2 ביולי 2020 (UTC)

אם אני יהיה בראש של הרצל מCOL אני יגיד שהפנסאים צריכים להיות כפופים לצבאות השם. אך אני לא בראש שלהם וכל מה שאני אומר שיעשו אחדות, אך לא יכפו את דעותיהם עלינו. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 15:14, 2 ביולי 2020 (UTC)
כלומר אתה מצפה שיהיה כמו שכתבתי לעיל. דומני שהמושג "השגת גבול" שנשנה פעמים רבות בדבריו של הרבי בנושא - אינו קשור ל'דעה'. אלא א"כ אתה מסכים שהדעה שאין בכך השגת גבול היא גם רלוונטית 37.60.45.37 15:18, 2 ביולי 2020 (UTC)
אם תגובתך רק על דברי הרצל – דברי לא עליך. לגבי הממסד המרכזי – אני לא בקי מספיק בשביל להגיב, ולכן הגבתי בצורה שתעמוד גם אם אתה צודק בטענות אלו. בברכה, א.ב. קיסר - שיחה, 15:19, י' בתמוז, ה'תש"ף 15:19, 2 ביולי 2020 (UTC)
אני לא מצפה ולא באתי להגיד פה את דעתי איך תהיה האחדות, אני רק באתי לזעוק על מה שהיה בCOL ועל ההתעלמות הבוטה מהחתרנות שלהם בעצמם נגד ממסדים מרכזיים. אבל מה אני כותב כו"כ הרבה? - תקרא בעצמך.. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 15:21, 2 ביולי 2020 (UTC)
כדאי להעביר את הדיון החשוב לאולם ההתוועדויות--נכתב בשעה 15:20 ע"י חבר - היום, י' בתמוז ה'תש"ף (תש"פ) מגיע משיח.
אני רואה שהכל פה ממש מבולגן, לכן אני יביא פה את עעיקרי דבריי: אני מצדד בעיקרון את מה שכתב הרב קרומבי, ואני מוסיף על מה שכתב קרומבי שהרצל מאשים את המשיחסטים בחתרנות נגד מוסד שהרבי הקים, ואני שואל אותו מדוע הוא שכח להוסיף מילה או שניים על עוד ארגון שהרבי הקים - צבאות השם? שבמקביל אליו יש ארגון חתרני שנקרא "הפנסאים", הרי מה הבדל בין צבאות השם, לבין המל"ח? (אולי הבדל אדיאולוגי?? וד"ל..) חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 15:26, 2 ביולי 2020 (UTC)
ואני רוצה להדגיש שאין פה חלילה אמרה נגד אדם כזה או אחר. אך מה שאמר הרצל בראיון הזה ממש הדהים אותי, אני לא הכרתי אותו בתור אחד כזה קיצוני. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 15:28, 2 ביולי 2020 (UTC)
זה כל מה שבאת להוסיף? על זה "חובת הזעקה"?... בן פסיסא - שיחה, 16:04, י' בתמוז, ה'תש"ף 16:04, 2 ביולי 2020 (UTC)
דבר ראשון תקרא את מה שכתבתי לפני שאתה ישר מתקיף, דבר שני זה כמו שכתבתי עיקרי דבריי אך יש עוד הרבה דברים מעוררי שאלה שלא הבאתי בפסקה האחרונה. וגם מה שהבאתי - זה לא "זה הכל" זה הרבה. תקרא את הכתבה של קרומבי ותבין מהי חובת הזעקה. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 16:12, 2 ביולי 2020 (UTC)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────הודעה חשובה לכל המתווכחים היקרים! א. ע"פ מדיניות חב"דפיה, זהו לא המקום לוויכוחי סרק שכאלו. ב. אני לא נכנס בצורה צדדית להגיב אלא לומר מפורשות (למרות שיש לי הרבה מה לומר בנושא, אני מתאפק כי): ודאי וודאי, שלא משנה איזה צד בויכוח צודק, דהיינו מהי האחדות האמיתית, אבל וויכוח זה 100% פלוס, לא מוסיף באחדות, לכל הדעות!!! כל מילה נוספת מיותרת!!!!! ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:24, י' בתמוז, ה'תש"ף

מסכים עם חבר וחב"דניק, אם יש למישהו עוד משהו לומר שיעביר את כל הדיון הלזה לחב"דפדיה:א חסידישע פארבריינגען, כאן זה לא המקום ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 03:57 • י"א בתמוז ה'תש"ף

לגמרי, אין זה המקום והזמן לכזה וויכוח. וויכוח זה 100% לא אחדות, אלא ההפך. תעברו להתוועד בחב"דפדיה:א חסידישע פארבריינגען יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועדזאבי מינצברג - שיחה, 15:05, י"א בתמוז, ה'תש"ף 15:05, 3 ביולי 2020 (UTC)

אישים

מי בעד לעשות ערך כזה שיקבץ את כל חסידי חב"ד (שחיים ככהיום) ויכתב עליהם בקצרה, והחסידים שיש עליהם כבר ערך יכתב בקצרה פלוס הפניה לערך מורחב, (אפשר גם לפצל את זה לכמה ערכים אם זה יהיה ארוך מידי)--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 18:31, י' בתמוז, ה'תש"ף 18:31, 2 ביולי 2020 (UTC)

בעד חזק.gif בעד חזק חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 18:40, 2 ביולי 2020 (UTC)
מה החשיבות אם אין עליהם שום תיאור? לאיזה חיפוש זה יועיל? בן פסיסא - שיחה, 18:41, י' בתמוז, ה'תש"ף 18:41, 2 ביולי 2020 (UTC)
לדעתי מיותר לגמרי. או שמגיע ערך או שלא! • כתית למאורבית הבד 18:56, י' בתמוז, ה'תש"ף (2 ביולי למניינם), ימות המשיח 18:56, 2 ביולי 2020 (UTC)
מילא לעשות רשימה של כל חסידי חב"ד - מתאים לאינפו / חב"ד און ליין. אבל לעשות תולדות של חסידים, ועוד בחב"פדיה, דהיינו להכניס עכשיו את כל האברכים שהרגע התחתנו, מטופש ביותר. והעיקר - לא הגיוני ולא מציאותי כלל ועיקר!!! ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 19:42, י' בתמוז, ה'תש"ף
אני חושב שכדאי לפתוח מיזם שידוךפדיה בו כל ראש משפחה חב"די שילדיו מגיעים לגיל שידוכים יהיה עליו כבר ערך. קהילת חב"ד היא גדולה מאוד ומפוזרת בשליחות בכל העולם ומיזם כזה יהיה מאוד מועיל וכן יגרום לעוד מאות משתתפים להיכנס ולתרום מידיעותיהם לערכים החשובים. אפשר שמיזם כזה יתקיים במרחב ערכים אחר, וכמובן ייכנס תחת קריטריונים ברורים. אליהו ב. - שיחה, 19:47, י' בתמוז, ה'תש"ף 19:47, 2 ביולי 2020 (UTC)
מסכים בערך עם אליהו ב., זה לא יהיה פשוט תחת מרחב אחר, כמו עוד כמה יוזמות שנעשו, רשימה של בתי חב"ד, רשימה של כל התמימים, ורשימת של בחורי הקבוצה, אז שיהיה כמו רשימה של חסידי חב"ד פלוס הסבר קצר עליהם, לא מבין מה הבעייה...--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 06:28, י"א בתמוז, ה'תש"ף 06:28, 3 ביולי 2020 (UTC)
נהוג שהכל יהיה קשור לחב"דפדיה, ותמיד מסתכלים ע"ז. אבל אל תשכחו שיש גם את החצי השני של המילה: חב"דפדיה... וד"ל ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 09:57, י"א בתמוז, ה'תש"ף
לבן פסיסא, התכוונתי שזה יהיה כמובן עם תיאור, וחוץ מזה חב"דניק, זה קשור מאוד לחב"ד, ואם לא מתאים לך השם שידוךפדיה אז אפשר לשנות לשם אחר.--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 10:23, י"א בתמוז, ה'תש"ף 10:23, 3 ביולי 2020 (UTC)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────לא הבנת אותי: זה קשור לחב"ד, אבל לא לפדיה, תציע לאינפו... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 10:40, י"א בתמוז, ה'תש"ף:

זה יהיה ערכים על כל חסידי חב"ד אבל כל זה יקובץ בערך אחד (או בכמה ערכים אם זה יהיה יותר מידי ארוך)--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 11:22, י"א בתמוז, ה'תש"ף 11:22, 3 ביולי 2020 (UTC)
מיותר לחלוטין... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 15:10, י"א בתמוז, ה'תש"ף
בקיצור כוונתי היא לכתוב ערכים על כל חסידי חב"S אולם מפני שלפי מדיניות חב"דפדיה אי אפשר אז זה יקובץ לערך אחד-ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 18:58, י"ב בתמוז, ה'תש"ף 18:58, 4 ביולי 2020 (UTC)
לדעתי זה דווקא רעיון מצוין! חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 19:19, 4 ביולי 2020 (UTC)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────אולי הגיע הזמן לערוך הצבעה.. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 19:19, 4 ביולי 2020 (UTC)

פתחתי הצבעה אני בעד חזק.gif בעד חזק--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 07:00, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 07:00, 5 ביולי 2020 (UTC)
איפה פתחת הצבעה? ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 07:20 • י"ג בתמוז ה'תש"ף
פה בפיסקה הזאתווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 07:29, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 07:29, 5 ביולי 2020 (UTC)
שמואל חיים, מה אתה אומר על הערך הזה? חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 13:06, 5 ביולי 2020 (UTC)
נראה יפה, אשמח שתבהיר מה אתה הולך לכתוב בו--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 13:10, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 13:10, 5 ביולי 2020 (UTC)
רציתי לדעת אם לכזה ערך אתה מתכוון.. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 13:14, 5 ביולי 2020 (UTC)
שמואל חיים, אם לערך כזה התכוונת אני מציע שתעביר אותו למרחב האישי שלך.. עשיתי אותו רק כדי לבדוק אם לכזה ערך התכוונת. בברכה, חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 13:26, 5 ביולי 2020 (UTC)
כוונתי היא ערך כל חסידי חב"ד שבו יוכתב שמם והסבר עליהם (כמו ערך אליהם)--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 13:29, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 13:29, 5 ביולי 2020 (UTC)
אני רק רוצה לרדת לסוף דעתך.. (סליחה שאני מבולבל קצת היום, כנראה שתיתי יותר מדי משקה בפארבריינגען :-) אבל כוונתך היא שיהיה ערך על כל שמות חסידי חב"ד (כמובן שאפשרי לדעת אליהם) לא כמו הערך שעשיתי, אלא ללא קשר למקום שבו הם גרים? חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 13:39, 5 ביולי 2020 (UTC)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── כוונתי היא לעשות ככה, אבל שיוזכר כל חסידי חב"ד (כמובן שזה לא יהיה ככה וזה רק דוגמא), אם אתה רוצה אפשר גם לחלק את זה לפי ערים (אם זה יהיה ארוך מידי [[וככול הנראה שזה יהיה מאוד ארוך!])--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 14:25, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 14:25, 5 ביולי 2020 (UTC)

וואי וואי.. רק שתדע שרק בכפר חב"ד יש 8,500 אנשים.. חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 15:00, 5 ביולי 2020 (UTC)

הצבעה

  • סיום ההצבעה: 12:25 יום ראשון כ' תמוז
נגד
  1. מתנגד כנ"ל בן פסיסא - שיחה, 12:36, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 12:36, 5 ביולי 2020 (UTC)
  2. רעיון מטופש מתחת לכל בקורת, עיינו בדברי הקיסר והרבגביהא שליט"א וד"ל, ואכ"מ, ואין להאריך בדבר המצער וכו' ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:29, י"ג בתמוז, ה'תש"ף
בעד
  1. בעד חזק.gif בעד חזק--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 12:25, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 12:25, 5 ביולי 2020 (UTC)
  2. בעד חזק.gif בעד חזק חסיד של הרבישיחהחב"ד על הזמן! 12:46, 5 ביולי 2020 (UTC)
המשך דיון
נגד קיום ההצבעה. ערך כזה הוא לא רק מיותר, הוא יהפוך את חב"דפדיא לבדיחפדיא. מי שלכתחילה לא מבין מהי אנציקלופדיא ומהי חב"דפדיא – מוטב שיפרוש. בברכה, א.ב. קיסר - שיחה, 13:35, י"ג בתמוז, ה'תש"ף 13:35, 5 ביולי 2020 (UTC)

השלמת ערכים

בעבר היתה כאן התעוררות גדולה בענין! לאן היא נעלמה?

במצב זה בו כל יום יש יוזמות ערכים חדשים, שבלי לפגוע באף אחד, קצת מביישים לפעמים בדלותם, יש להשקיע בערכים הנוכחיים, המחולקים לקטגוריות שונות:

  1. חב"דפדיה:ערכים מומלצים.
  2. קטגוריה:חב"דפדיה: ערכים הדורשים השלמה.
  3. קטגוריה:ערכים חסרים.
  4. קטגוריה:חב"דפדיה: ערכים הדורשים עדכון.
  5. קטגוריה:חב"דפדיה: ערכים הדורשים עריכה.
  6. קטגוריה:חב"דפדיה: ערכים הדורשים שכתוב.
  7. קטגוריה:חב"דפדיה: ערכים הדורשים פישוט.
  8. קטגוריה:חב"דפדיה: ערכים הדורשים תיקון.

אציין לערכים המומלצים, את הרבי הריי"צ שממש בדרך.

ויפה שעה אחת קודם, אבקש מכל אחד להכנס ולהוציא 5 ערכים מרשימות אלו!

בברכת חב"דפדיה ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 19:52, י' בתמוז, ה'תש"ף

שנים עתידיות

האם כדאי לפתוח ערכים על שנים עתידיות? (בדומה לויקיקליפה)_--נכתב בשעה 22:41 ע"י חבר - היום, י' בתמוז ה'תש"ף (תש"פ) מגיע משיח. חשבתם פעם לאמץ יתומים? כנסו----

שם אולי יש צורך אבל כאן אין. גם שם יש להם מה לכתוב וכאן אין. אפשר לכתוב על תשפ"א ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 04:03 • י"א בתמוז ה'תש"ף
אפשר לכתוב ציוני דרך מיוחדים בכל שנה--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 10:42, י"א בתמוז, ה'תש"ף 10:42, 3 ביולי 2020 (UTC)
את זה אפשר אחרי שהם קורים, למשל בתשפ"א אתה כבר יודע שהולך להיפתח ישיבה בראשון לציון ושזו השנה הראשונה שהולכת להיות כולה בתוך הגאולה.. על תשפ"ב אתב לא יודע כלום וכן הלאה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 12:25 • י"א בתמוז ה'תש"ף
אפשר לכתוב נמשל שבשנת תשפ"ב ימלאו שמונים שנה להקמת המחנה ישראל, או בשבשנת תש"צ ימלאו תשעים שנה לנשיאות הרבי, כאילו ציוני דרך, או שיכתוב את הסימן של השנה (כמו שבשנת תש"צ הוא בח"ה והוא 388 ימים והוא שנה ראשונה לשמיטה וכו')--ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 13:06, י"א בתמוז, ה'תש"ף 13:06, 3 ביולי 2020 (UTC)
כמו זה משתמש:שמואל חיים/תש"צ, דרך אגב חלוקת קונטרסים אם אתה יכול למחוק לי את המשתמש:שמואל חיים/אגרות קודש/א אשמח מאוד,-;ווי וואנט משיח נאו! - שיחה, 13:25, י"א בתמוז, ה'תש"ף 13:25, 3 ביולי 2020 (UTC)
בשביל ציוני דרך לא צריך ערך. הערכים האלו גם יהיו יתומים ומיותרים כאן. כפי שכתבתי לדעתי אין צורך לפתוח יותר מהערך על השנה הקרובה. דפים שאתה רוצה למחוק אותם שים בהם תבנית למחיקה ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 16:05 • י"א בתמוז ה'תש"ף
ארגונים שמציבים יעדים לשנים מסוימות אפשר לכתוב, אפשר גם: בשנה זאת יסיימו את המחזור הכך וכן של הרמב"ם היומי, בשנה זאת צפוי להיפתח המוסד הזה והזה וכן על זה הדרך--נכתב בשעה 09:41 ע"י חבר - היום, י"ג בתמוז ה'תש"ף (תש"פ) מגיע משיח. חשבתם פעם לאמץ יתומים? כנסו----
נכון, לכן אין לי בעייה שיפתח ערך על תשפ"א אבל מעבר לכך אין מוסדות שיודעים בבירור שיפתחו בתשפ"ב ● חלוקת קונטרסיםשיחהיחי המלך המשיח שליט"א • 10:06 • י"ג בתמוז ה'תש"ף

ריקון האולם

האולם מלא מאד, אבקש ממישהו שירוקן את האולם, מדיונים שהפסיקו להתדיין עליהם, אני אינני יכול לעשות זאת כיוון שהחסימה לא נותנת אפשרות כזו - לא יודע למה, לא לשכוח להוסיף את 'כ"ב' בתוך התיבות ארכיון וכו'... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 16:39, י"ג בתמוז, ה'תש"ף