שיחת משתמש:שלום/ארכיון 5

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

לפני השקת פורטל תורת הנגלה[עריכה]

שלום, מספר טיפולים לפני השקת הפורטל:

  1. עריכת תוכן טקסט הפורטל.
  2. בדיקת מלאות התבניות.
  3. חיפוש קטגוריות קשורות לתורת הנגלה.
  4. עריכת ידיעת ההשקה שכתבת.

אודה לך באם תעדכן אותי לגבי סעיף 3. את השאר אני מסדר כעת. כמו כן, באם יש לך רעיונות נוספים לפורטל - עכשיו זה הזמן. בהצלחה וייש"כ רב! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 15:00, 28 באפריל 2011 (UTC)

נא אשר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 15:15, 28 באפריל 2011 (UTC)
האם ישיבות תומכי תמימים מתאימים לפורטל? אולי לא, מכיוון שהם קשורים באותה מידה גם לתורת החסידות. אני מסופק.

ערכים נוספים הקשורים: ערכי חג השבועות, סדר לימוד המסכתות בישיבות חב"ד, אנסה לחשוב על עוד. לא נראה לי שיש עוד, ולכן אןי להתעכב על זה בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בניסן ה'תשע"א, למניינם

כעת צריך רק לעבוד על הערך תורת הנגלה כדי שהפתיח לפורטל יהיה מכובד. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 15:32, 28 באפריל 2011 (UTC)
בסדר. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בניסן ה'תשע"א, למניינם 15:33, 28 באפריל 2011 (UTC)
שוב, נא לאשר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 15:48, 28 באפריל 2011 (UTC)
אני לא חושב שיש מקום לעכב את הפרסום, שהרי תמיד יש מקום לתקן עוד ועוד וכו' ואין לדבר סוף. אפשר כבר לשלוח לאינפו. רק הערה קטנה, אולי אנסה לתקן אותה: הפתיח של הפורטל, אמור לעסוק בתורת הנגלה, ולא בתורה בכללות. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ד בניסן ה'תשע"א, למניינם 21:02, 28 באפריל 2011 (UTC)
שלחתי ידיעה. מקווה שיענו בקרוב. לגבי הפתיחה, זו באמת בעיה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בניסן ה'תשע"א 21:04, 28 באפריל 2011 (UTC)

גור[עריכה]

אל תסנגרו על גור! היום הם ממש לא חב"ד על כל המשתמע מכך!

תבניות - תנאים ואמוראים[עריכה]

היה טוב מאוד, באם היית מסדר בתבניות (לא בפורטל) את הרשימה המלאה של התנאים והאמוראים, גם אלו שאין עליהם ערך וללא קישור. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בניסן ה'תשע"א 14:04, 29 באפריל 2011 (UTC)

אקווה אי"ה לעשות זאת בהזדמנות. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ה בניסן ה'תשע"א, למניינם 14:05, 29 באפריל 2011 (UTC)
תודה. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ה בניסן ה'תשע"א 14:07, 29 באפריל 2011 (UTC)

תבנית:צצ[עריכה]

תודה על התבנית החשובה. למה אין הבדל בין האופציות בקודי הוויקי בתבנית? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ז בניסן ה'תשע"א 19:48, 1 במאי 2011 (UTC)

אני לא מבין כ"כ גדול, ישנן תבניות רבות שמתאימות גם אצלינו, כמו {{ציטוט}}, {{ציטוטון}}, {{הערה}}, {{הערות שוליים}}, ויש שלא.
בכל אופן, ברור שמדובר בתבנית מועילה ביותר, ושניתן לנצל אותה לכל קישור קבוע לאיזה ספר שהוא בכל אתר שהוא, גם ספר עם מספר כרכים. כך למשל, ניתן לייצר תבנית כזו לקישורים לליקוטי שיחות, אם היה לנו גמד שמעביר את כל הקישורים לתבנית החדשה.
אבקש את דעתך, האם הקישור המרכזי יהיה "מסכת ברכות" (כמו עכשיו), או "חידושים על מסכת ברכות".--בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז בניסן ה'תשע"א, למניינם 19:51, 1 במאי 2011 (UTC)
לדעתי, כמה שיותר צמוד למקור: "חידושים על הש"ס - מסכת ברכות". --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ז בניסן ה'תשע"א 20:20, 1 במאי 2011 (UTC)
לא מוצא חן בעיני. נמתין לדעתו של שיע ו/או חסיד. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז בניסן ה'תשע"א, למניינם 20:24, 1 במאי 2011 (UTC)

מי[עריכה]

אני לא יגיד לך מי אני באמת, כי הייתי כאן פעם. ולכן אינני צריך את הברוך הבא. אבל אני חושב שאם יש לך קצת שכל תוכל להבין מהנ"ל מי אני. בר מצרא - שיחה 04:09, 3 במאי 2011 (UTC)

הבנתי כבר. אני מתכבד להזמין אותך בברכה, להמשיך בפועלך המבורך בחב"דפדיה, ולהוסיף בפתיחת ערכים חדשים אנציקלופדיים --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 04:11, 3 במאי 2011 (UTC)
י.png ולהוסיף בפתיחת ערכים חדשים אנציקלופדיים י.png
יוצר פורטל הנגלה "שלום"

בזה שיכנעת אותי שהבנת. ועיין בדף משתמש כשלהוא ע"פ הבנתך לעיל... בר מצרא - שיחה 04:16, 3 במאי 2011 (UTC)

אכן הבנתי, ואכן הרמז אודות ההשוואה לדף המשתמש הישן שלך מובן. ועכשיו - לעבודה! חיוך.jpg --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 04:18, 3 במאי 2011 (UTC)

תקשיב. אל תתהדר בכך שאתה אוהב נגלה, ובפרט שפעלת רבות בפורטל זה אם אתה לא משקיע בחסידות אתה לא שווה כלום. לך תהיה 'מתנגד' יותר ממתאים לך. (למרות שאצלינו לומדים יותר טוב, בתנאי שביודע ספר עסקינן) שהרי מתוקף העבודה שאתה "בן תורה" (או בן...) אתה מרגיש איזה מפעיל מערכת, אחראי וכיו"ב, ועוד מרשה לעצמך לומר לי "לעבודה"... משל הייתי עובד אצלך. לך לישון (או אם אתה בארץ ישראל, לך למקווה תלמד איזה שטיקל מאמר (ממולץ מלוקט ד' או תורת מנחם) תתפלל באריכות (ש הרי האדה"ז מסר את נפשו על זה, וכידוע למי שיודע) ואז תלמד קצת ש"ס ופוסקים באופן דאסוקיה שמעתיה אליבא דהלכתיה. ואל תשכח לקנח את לימוד הנגלה עם שיחה של הרבי על העניין, או את הלימוד ע"פ תורת הסוד (למשל בסוטה דהזמן גרמא, לאחר שלמדת כדבעי (הרי את אוהב נגלה) את הגפ"ת עם מהרש"א לפחות, תלמד את השיחה של הרבי בלקו"ש ח"ד פ' נשא דקאי על אשה ובעלה שהם הקב"ה וכנס"י ועי"ש) בר מצרא - שיחה 04:29, 3 במאי 2011 (UTC)

דברים כדורבנות. אני מתנצל אם בדברי נשמע שמץ של יהירות, שכן לא לכך הייתה הכוונה כלל וכלל. אין לי שום עדיפות כאן בתור מפעיל מערכת, ואיני אחראי כאן על שום דבר, יש לי סך הכול כמה הרשאות טכניות, שהם שעבוד ולא עול, ואינן מעניקות לי שום עדיפות על פני כל משתמש אחר.
אגב: אתה אישית נשמע לי בחור מאוד לעניין, וניכר שאתה בחור משכמך ומעלה. אני בטוח שיש לך גם גישמאק לתורת הנגלה (שחשיבותה אינה נופלת מתורת החסידות ח"ו) ואני בטוח שמצאת עניין כל שהוא - או יותר - בפורטל שלי. מה אתה אומר עליו? הועיל לך? בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 04:34, 3 במאי 2011 (UTC)

כתיב

י.png ואיני אחראי כאן על שום דבר... ואינן מעניקות לי שום עדיפות... י.png
יוצר פורטל הנגלה "שלום"

ותימא לי שהרי כתיב גבי משתמשא דמתקרי "שלום" דמפעיל מערכת הויא?

ועוד

י.png אני בטוח שמצאת עניין כל שהוא - או יותר - בפורטל שלי. מה אתה אומר עליו? הועיל לך? י.png
יוצר פורטל הנגלה "שלום"

מדכתיב ב"פוטל שלי". בפורטל הנגלה של חב"דפדיה מיבעיא ליה? וקשה עוד מדכתבת "אני בטוח שתמצא ענין וגו'" הרי מר בעצמו כתב ש"אני מתנצל אפי' על שמץ של יהירות"? ולא זכיתי להבין דברים על בוריים. ומצד אזלת לקרתא צריכא לאחתמא בהא בר מצרא - שיחה 05:00, 3 במאי 2011 (UTC)

בשהו"ג: חיכתי לתשובה ממך במ"א, ומוכח שהיה זה לעיכובא. ועוד נראה לך שבזמנם היה המושג "פורטל"?)

לאט לך. הדיוקים שכתבת נכונים, הכוונה לפורטל שערכתי בחב"דפדיה. בקשר ל"אני בטוח שתמצא עניין" אין כאן שמץ של יהירות. בקיצור: שמע, למרות שאתה מנסה לחפש ואתה בטוח שאני עומד מאחורי המסך, עם ארשת פנים מתנגדית, כל כולי מתגאה בכוחי ועוצם ידי, ואתה גם בטח חושב שאני מאותם, שכל דף שהם לומדים מוסיף להם גאווה. לאט לך. הפסק לחפש חסרונות אצל יהודים. אני חסיד בדיוק כמותך, למרות שיש לי חיסרון גדול (לפי שיטתך), שאני רח"ל אוהב לעסוק בתורת הנגלה (לצד תורת החסידות).
בקשר לתמיהתך אודות הרשאותי כמפעיל מערכת, אין כאן שום סתירה. מדובר בהרשאות טכניות לגמרי, המוענקות למשתמשים מסויימים כדי שיוכלו לעזור בעבודה השוטפת, אך אין בה כל עדיפות למשתמשים אלו, על פני כל המשתמשים.

ידידך דורש טובתך, בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 05:08, 3 במאי 2011 (UTC)

ואגב, לא הבנתי כ"כ מה שכתבת בשוה"ג, והיכן חיכת לתשובה שלי, וכל דבריך בשורה האחרונה הם אצלי כדברים סתומים,בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 05:08, 3 במאי 2011 (UTC)


רציתי לבחון אותך קצת והצלחתי. וניישב בעז"ה דבר דבור על אופנו. כהקדמה אכתוב שאינני יודע מי אתה אך ננסה לנתח את העניין והמסקנות הם:

א. אתה אמנם אוהב נגלה אבל אתה לומד אפי' את הגפ"ת בצורה כ"כ שיטחית שאינך יכול להבין דבר מתוך דבר (שזהו מהות עניין ה"בינה" ואכמ"ל, וראה עוד גבי יוסף במאמר ד"ה ודוד עבדי (זהו המודפס בדור דעה, אינני זוכר השנה של המאמר).

ב. אין לך את ה"סגנון" (את השטייגען הברען וכו'), ובהחלט שכנעת אותי שאינך מתנגד (עם ארשת פנים וכו' עם כל הציור קומה..)

ג. אתה בהחלט עושה רושם (לע"ע רושם בלבד וא"כ מאי לנו כי נלין) של ידען מסוים בש"ס ופוסקים, אולי אתה מעתיק ממקומות אחרים, ואולי באינטרנט וא"כ זשה אומר דרשני....

וא"ת שיש סתירה בין סעיף ב' ל ג' מוכח בהדיא שזה רק רושם בלבד (כהחששא שכתבתי בסוגריים) וא"כ אתה סתם כלומניק שאינך יודע כלום. ספק אם ההנהלה דהכא ביודעם את העומד מאחורי המסך, היו נותנים לו להפעיל מערכת! (אתה מבין למה זה בדיחבדפדיה?).

ד. ומיכוון שפטור בלא כלום אי אפשר ע"כ עצתי אליך כאיש אל רעהו: ידוע מ"ש שכשיהודי עושה טובה ליהודי שני (ולא "אחר" וראה בעניין זה בסוטה גבי הבעל ש"הכתוב קראו אחר" ובפפירוש המהרש"א בזה בגיטין בערך בדפי ה-פ' או צ'. (אופס לא התכוונתי.. אבל זה באמת). עכ"פ כשעושה טובה ליהודי שני אזי מוחו וליבו נעשים זכים אלף פעמים ככה, (אינני זוכר הלשון המדויק). ומוכח מהא שאינך הולך עכ"פ מספיק למבצעים. ועל כרחך י"ל שהינך תלמיד משועמם מברינווא (שהרי אין לך לאין ללכת למבצעים ואסמכתא לזה מצאתי מהתכתובתך התכופה עם אדג (שאף יצא נגדי חוצץ בגלגולי הקודם כאן), שידוע לנו שהוא מברינווא. עוד מעט נגיע לשלב הזהות האמיתית שלך. ואם יש לך מחשב ברשותך אז יש לנו שתי ברירות: או שאתה חבר את"ה שם או שיש לך מחשב נייד אישי ואינך קשור לאת"ה (ומזה ניתן להסיק, מ"מ בדוחק, שאתה לא צרפתי, ומהעברית שלך ניכר שישראלי אתה (ורמז אם תרצה: "ישראלי - את"ה"). אני לא ממשיך כי אני מרחם עליך (רחמנות - ירושה לנו מאבותינו), ואני לא רוצה לגרום לאאוטינג, מה גם שע"פ תורה יש הדין של אזלת לקרתא וכאן הרי אסור.

תשכח מכל מה שכתבתי. אבל אתה רואה? ככה צריך ללמוד גמרא! כמובן תשנה את כל התוכן לפי העניין. (עכשיו תגיד לי שאתה בעל נגלה.. או אולי בעצם אני? אבל אין לי הרי יהירות... כמו..) בר מצרא - שיחה 05:35, 3 במאי 2011 (UTC)

מסקנותיך שגויים אחת לאחת ואכמ"ל. הצלחה רבה. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 11:01, 3 במאי 2011 (UTC)

אם עד עכשיו הייתי ספקן לגבי אמיתות מסקנותי, עכשיו הסרתי כל צל של ספק בתגובתך. ממה נפשך, אם אני צודק מדוע הסתפקת (כאקט של בריחה או פחד) בלכתוב שאכמ"ל ועוד הגדלת לעשות והעברת את זה לארכיון, אתה מפחד שיראו את זה? עכשיו תן לי לברר קצת בברינווא עם פשטר מטוסוב ועוד כמה כאלה ואני עוד יעלה על זהותך. בר מצרא - שיחה 19:27, 3 במאי 2011 (UTC)

אין לי זמן ואין לי שום מטרה להתפלמס עימך מי חכם יותר, אני או אתה. אין כל ספק שאתה בחור מוכשר בעל מידות טובות ומלא ענווה, ואילו אני חוטא ופושע ובעל גאווה וכו', ולכן חבל על כל הדיון הזה, שנכתב במטרה להתפלמס. אם תרצה פעם להתדיין עימי באיזה נושא בנגלה או בחסידות, תודיע לי. אני תמיד לשירותך. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 19:32, 3 במאי 2011 (UTC)

אברהם פריז[עריכה]

ממה נפשך, אם גובל באיסורי תורה - למה לא למחוק הכל (ואם לא - למה למחוק)? חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"א = ביאת משיח. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה. כ"ט בניסן ה'תשע"א.

אני מסופק בזה, וצריך עיון, והעמד דבר על חזקתו. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 19:29, 3 במאי 2011 (UTC)

שלום דווקא עקבתי אחרי הדו שיח ונעצבתי על מחיקתו. יש לך אולי דרך לשלוח לי את זה? יש נוחלין - שיחה

בגלל שלא ענית

(והשאלה היא הפעם אליך):

י.png האם אתה קורא דף שיחה זה? --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א... י.png
המקור כאן

מקווה שתבין!!! יש נוחלין - שיחה 01:51, 4 במאי 2011 (UTC)

אני עסוק עכשיו. תזכיר לי בפעם אחרת שוב, ואבדוק את העניין. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 02:00, 4 במאי 2011 (UTC)

תבנית:תנך[עריכה]

זה לא נראה לי הגיוני שתבנית תנ"ך תפנה לערכים על דמויות בתנ"ך. אולי אפשר לפתוח ערכים על כל ספרי התנ"ך. הרי יש הרבה בספרי החסידות על כל ספרי התנ"ך. מה דעתך? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ג' באייר ה'תשע"א 20:57, 7 במאי 2011 (UTC)

תוכנם של ערכים אלו, כמו גם הפתיח שלהם, קשור באופן ישיר גם לספר בתנ"ך. אם אתה מוצא ערך אינו עונה לדרישות אלו, תאמר לי. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ד' באייר ה'תשע"א, למניינם 03:23, 8 במאי 2011 (UTC)
עדיין יש הבדל בין הספר לשמו ולרוב הספר מכיל הרבה יותר תוכן מאשר באדם הנושא את שמו. הצעתי, לפתוח ערך לכל ספר בתנ"ך, לעדכן את התבנית ולהפנות מהערך לספר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ד' באייר ה'תשע"א 11:58, 8 במאי 2011 (UTC)
אעיר רק, שבגם ויקיפדיה רוב השמות על הספרים בתנ"ך, מופנים לשמותיהם של האישים. מדובר בדבר מקובל. בכל אופן, אני מסכים שאכן כדאי לפתוח ערכים על הספרים עצמם. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ד' באייר ה'תשע"א, למניינם 18:35, 8 במאי 2011 (UTC)
זה היה נשמע כ"כ לא הגיוני שרצתי לבדוק את העניין ולא מצאתי שם ערך על שום ספר בתנ"ך המפנה לאדם. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ד' באייר ה'תשע"א 20:44, 8 במאי 2011 (UTC)
זה נכון רק לגבי נביאים בתרי עשר. שאר הספרים ששמם כשם נביאים הם בערכים נפרדים, כשהעיקרי מביניהם הוא הערך על הנביא ולא הערך על הספר (בערך על ירמיהו יש שורות בודדות). חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"א = ביאת משיח. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה. ד' באייר ה'תשע"א.
אתה צודק. טעיתי, למעשה מדובר רק בהפניה על ספר ירמיה. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ד' באייר ה'תשע"א, למניינם 22:52, 8 במאי 2011 (UTC)
גם על ספר ירמיהו יש ערך נפרד. חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ה' באייר ה'תשע"א 11:58, 9 במאי 2011 (UTC)
זה נכון, אבל ההפניה הנ"ל מופנית לערך על ירמיה, ומכאן טעותי. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ה' באייר ה'תשע"א, למניינם 18:03, 9 במאי 2011 (UTC)

העדכון הבא[עריכה]

הרבי מברך על התורה
--בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים א' באייר ה'תשע"א, למניינם 05:31, 5 במאי 2011 (UTC)

ויקיפדיה[עריכה]

למה הורדת מערך "ספירת העומר" את השורה על ויקיפדיה? אגב, מה אתה אומר על הסדר החדש? ממצא? --בברכה, יצחק (מטכסים עצה) 23:24, 16 במאי 2011 (UTC)

כי קרדיט נהוג לציין בתקציר העריכה, ולא בגוף הערך. לא הבנתי את המשך דבריך. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג באייר ה'תשע"א, למניינם 00:24, 17 במאי 2011 (UTC)
לא הבנתי איפה עכשיו הקרדיט מופיע? דרך אגב, אם לוקחים חומר מויקיפדיה חובה לציין זאת? בנוגע להמשך דברי: רציתי שתסתכל מה השינוי שעשיתי הערך ותאמר האם זה אכן מקיף הכל? --בברכה, יצחק (מטכסים עצה) 00:58, 17 במאי 2011 (UTC)
כאשר מציינים בתקציר העריכה, הקרדיט מופיע בלחיצה על הלשונית "גרסאות קודמות", שם מופיעים כל תקצירי העריכה. בנוגע לערך ל"ג בעומר, עדיין לא איחדת הכול, המשכתי במלאכת האיחוד, וסיימתי אותה --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג באייר ה'תשע"א, למניינם 03:22, 17 במאי 2011 (UTC)
וכן, כאשר לוקחים חומר מויקיפדיה ככתבו וכלשונו (בלי עריכה מחודשת במילים אחרות), חובה לציין זאת בתקציר העריכה. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באייר ה'תשע"א, למניינם 23:42, 24 במאי 2011 (UTC)

תמונות[עריכה]

שלום שלום וייש"כ על פועליך המבורכים. ברשותך, לגבי התמונות באתי לעורר, במחילת כת"ר, שתמונות 'סתמיות' הן בעדיפות אחרונה, בטח כאשר בקל ניתן להשיג תמונה "חב"דית" (למשל התמונה הזו ניתנת להחלפה בתמונה שנמצאה בחיפוש מהיר). כמו כן, אין טעם לשים תמונה אם היא לא מוסיפה הבנה או המחשה לערך (לדוגמא, ספל בערך על נטילת ידים). בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג באייר ה'תשע"א 13:12, 17 במאי 2011 (UTC)

תודה רבה על הייש"כ, ולמר בכפליים. בגוף העניין, כבר התקבלה החלטה מפורשת באולם הדיונים, שכדאי להוסיף תמונה אחת לפחות בכל ערך, גם אם אינה מוסיפה לערך מידע. כך גם נהוג בשאר מיזמי הויקי, ובאופן ספיציפי - גם בערך המקביל בויקיפדיה. בקשר לראש דבריך - אתה צודק. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג באייר ה'תשע"א, למניינם 18:06, 17 במאי 2011 (UTC)
מקובל. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד באייר ה'תשע"א 06:47, 18 במאי 2011 (UTC)
גם אני סבור שתמונה אחת, כדאי שתהא גם אם אינה מוסיפה במיוחד. ובעניין תמונות בהקשר חב"די, ישר כח לך חיים על העצות וההכוונות אני נהנה ולומד בכל פעם מחדש. --שיע 21:58, 22 במאי 2011 (UTC)

מיזם ערכים מומלצים[עריכה]

אודה לך על התייחסותך. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ט"ו באייר ה'תשע"א 16:27, 19 במאי 2011 (UTC)

כל הכבוד.jpg --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ו באייר ה'תשע"א, למניינם 18:09, 19 במאי 2011 (UTC)
תודה. חוו"ד. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ז באייר ה'תשע"א 22:35, 21 במאי 2011 (UTC)

תמונה עמוד ראשי[עריכה]

סליחה שאולי התערבתי בענין לא לי... קצת הציקה לי איכות התמונה (חוסר הבהירות) שבעמוד הראשי, על כן "טיפלתי" בה מעט. כמובן שאם זה לא לענין תוכל לשנות וכו', לא תהיה לי שום קפידא (בסה"כ אתה הכנסת את התמונה ולך הזכות בזה). באותו ענין: תמונה לאורך לא גורעת מיופי העמוד הראשי? ועוד, שכך תבנית "השבוע בימי חב"ד" נדחקת למטה. זלמן - שיחה

העיבוד שלך יפה מאוד, איך עשית זאת? תודה. ובעניין זה - אשמח אם תעזור לי לסדר רשימת תמונות של הרבי שמתאימות שיופיעו בעמוד הראשי. כדאי אכן שתמונות כאלו יהיו ברורות ומוצלחות. אני לא מבין ולא רואה בעיה בכך שהתמונה היא לאורך. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באייר ה'תשע"א, למניינם 18:27, 24 במאי 2011 (UTC)
באמצעות תוכנה הכי פשוטה שיש, לא משהו מיוחד. כשהתמונה לאורך - היא דוחקת את "השבוע בימי חב"ד" למטה, והנכנס התמים לא ישים לב לזה. זלמן - שיחה
ובמסכים קטנים, עאכו"כ. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ' באייר ה'תשע"א 20:08, 24 במאי 2011 (UTC)
אם יהיו תמונות אחרות מוצלחות שאינם לאורך, אדרבה ואדרבה. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ' באייר ה'תשע"א, למניינם 23:41, 24 במאי 2011 (UTC)
אשמח לשמוע מזלמן באיזה תוכנה הוא משתמש כדי לשפר את איכות התמונות. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באייר ה'תשע"א, למניינם 03:19, 25 במאי 2011 (UTC)

חשבון נפש[עריכה]

אשמח אם תגיב באולם דיונים#חשבון נפש. --בברכה, יצחק (מטכסים עצה) 02:11, 25 במאי 2011 (UTC)

הגבתי, תודה. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א באייר ה'תשע"א, למניינם 03:19, 25 במאי 2011 (UTC)

חב"ד בישראל[עריכה]

תנוח דעתך: ראה קישורים חיצונייםכאן וכאן --בברכה, יצחק - שיחת הגאולה 20:18, 31 במאי 2011 (UTC)

אל תמהר דעתך לנוח, עד שלא יעבור זמן ניכר והקישור יישאר ולא יתעורר חמת צרי העין להסיר הקישורים באחת. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח באייר ה'תשע"א 10:35, 1 ביוני 2011 (UTC)
כמו חיים. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח באייר ה'תשע"א, למניינם 17:06, 1 ביוני 2011 (UTC)

תמונה עמוד ראשי[עריכה]

החזרתי את התמונה הישנה, כיוון שלמען הסדר הטוב עדיף להחליף בתחילת כל שבוע או לכה"פ לא בסופו. כמו כן, התמונה צריך להיות קשורה איכשהו לתקופה ואם אין, אז שמים תמונה סתמית. כנלע"ד. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד בסיוון ה'תשע"א 06:22, 16 ביוני 2011 (UTC)

ואיזו תמונה מתאימה לתקופה זו? ובכלל, אנו זקוקים לכוחות מחודשים בנוגע לתמונה זו. אני מעדיף להשאיר את הפיקוד על התבנית בידיך האמונות, אך אתה מחליף את התמונה רק פעם בשבועיים שלוש. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ד בסיוון ה'תשע"א, למניינם 18:51, 16 ביוני 2011 (UTC)
אני דווקא שמח שאתה מחליף, כאשר אני לא עושה זאת, אבל מוטב שזה יעשה ביום ראשון-שני, לא יותר מאוחר. אם אין תמונה מתאימה לתקופה, עדיף תמונה רגילה או יומ-יומית, ללא שיוך כלשהו (נטילת ידים, סוכה וכדומה). בהצלחה וייש"כ! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ד בסיוון ה'תשע"א 19:07, 16 ביוני 2011 (UTC)
אני לא חושב שיש עניין שזה יהיה דווקא בתחילת שבוע, שהרי ממ"נ אם הזמן להחליף הוא שבוע (התמונה נקראת "תמונה שבועית") אז אחרי שבוע, כמה דאקדומי עדיף, ולכן אין טעם לחכות באמצע השבוע השני לתחילת השבוע השלישי, אם זה במילא לא החלפה שבועית, ודו"ק. בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"א בסיוון ה'תשע"א, למניינם 04:51, 23 ביוני 2011 (UTC)

מיזם תמונות[עריכה]

סליחה על הבלאגן במיזם. שניתי כפי המקובל. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ח' בתמוז ה'תשע"א 15:07, 10 ביולי 2011 (UTC)

תודה מר נהר. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ח' בתמוז ה'תשע"א, למניינם 15:31, 10 ביולי 2011 (UTC)

ספרי נביאים[עריכה]

ConstructionClock.PNG

שלום, הצבת תבנית {{בעבודה}} על הערך ספרי נביאים ולא ערכת אותו כבר זמן רב. ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערך. אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת למרבה הצער לזנוח את העבודה על הערך, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה,


--חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ד בתמוז ה'תשע"א 10:52, 26 ביולי 2011 (UTC)

שמעת פעם על לא תיקום? שמו לך תבנית כזו, שב בשקט, ואל תחזיר תבניות כאלו לאחרים. קריצה.jpg --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ו בתמוז ה'תשע"א, למניינם 00:04, 28 ביולי 2011 (UTC)
המעשה הוא העיקר. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ט בתמוז ה'תשע"א 09:39, 31 ביולי 2011 (UTC)

תבניות[עריכה]

תודה על העריכה בתבניות. שיניתי פה ושם, לפי טעמי. מקווה שיערב גם לך. בהצלחה! --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ח' באב ה'תשע"א 09:30, 8 באוגוסט 2011 (UTC)

תודה בלונים.jpg רבה! --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"א באב ה'תשע"א, למניינם 19:25, 11 באוגוסט 2011 (UTC)

סדיגורא[עריכה]

מהו המקור שמכתב בעניין עידוד מבצע תפילין היה בשנת תשכ"ז? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), ח' באב ה'תשע"א 12:40, 8 באוגוסט 2011 (UTC)

אם זכרוני אינו מטעה אותי - נשיאי חב"ד ובני דורם. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ח' באב ה'תשע"א, למניינם 18:31, 8 באוגוסט 2011 (UTC)
לפי מה שמופיע פה, נראה שזה היה בשנת תשס"ו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י' באב ה'תשע"א 14:29, 10 באוגוסט 2011 (UTC)
כדאי לשנות עד שימצא מקור טוב יותר --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י' באב ה'תשע"א, למניינם 14:42, 10 באוגוסט 2011 (UTC)

תבניות אתרים[עריכה]

לדעתי, כיון שאנו, לרוב, מפנים לאותם אתרים, אין צורך בתבניות לאתרים. ובכלל, לאחרי שימוש ממושך עם האייקונים של האתרים, הדבר נראה לי מיותר. מה דעתך? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"א באלול ה'תשע"א 21:04, 10 בספטמבר 2011 (UTC)

אני לא חושב כך. לא כל הקישורים הם לאותו מקום, יש קישורים לחב"ד שופ, יש לאינפו, ויש לחב"ד בישראל, ויש אפילו מקום ליצור תבניות לאתרים אחרים (שטורעם וכו') שאנו מפנים אליהם. התבניות יוצרים גיוון צבעוני לדף, וזה גם ברור יותר. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ב באלול ה'תשע"א, למניינם 04:15, 11 בספטמבר 2011 (UTC)
הבעיה היא שעדיף כלום מאשר אייקון מרובע-לא סימפטי. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ב באלול ה'תשע"א 11:24, 11 בספטמבר 2011 (UTC)
תפנה לכאן משתמשים נוספים ונקבל את דעת הרוב. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ב באלול ה'תשע"א, למניינם 18:23, 11 בספטמבר 2011 (UTC)
המקום לדון בו הוא באולם הדיונים. בכל אופן, זה לא כ"כ דחוף לעכשיו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג באלול ה'תשע"א 11:37, 12 בספטמבר 2011 (UTC)

תהיה[עריכה]

שלום שלום, מדוע נחסמה כתובת זו ומהי אשמתה? --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ב באלול ה'תשע"א 16:01, 11 בספטמבר 2011 (UTC)

כנראה מדובר בטעות אנוש. לפי הזכור לי היה זה אחד מכתובות שרתי הפרדקוסי שנהוג לחסום אותם לצמיתות, אך עכשיו בדקתי וראיתי שבשוגג חסמתי כתובת אחרת. --שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ב באלול ה'תשע"א, למניינם 18:23, 11 בספטמבר 2011 (UTC)
יופי. להבא צריך לנהוג במשנה זהירות. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ג באלול ה'תשע"א 11:37, 12 בספטמבר 2011 (UTC)
כמה צודק. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים י"ג באלול ה'תשע"א, למניינם 18:59, 12 בספטמבר 2011 (UTC)

כפילות[עריכה]

שלום, שלום. ישנה כפילות בין הדף עזרה:איך לערוך דף לבין הדף החדש שיצרת עזרה:עריכת דף. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), י"ח בתשרי ה'תשע"ב 08:40, 16 באוקטובר 2011 (UTC)

קונטרס פורים קטן-תשנ"ב[עריכה]

באם אפשר לשפר ולהרחיב את הערך. יישר כוח מראש. ר'ובן - שיחה 21:55, 20 באוקטובר 2011 (UTC)

אני טועה?[עריכה]

אני מחפש את המונח ארגז חול/ר'ובן בחיפוש ויוצר האותו? ר'ובן - שיחה 17:52, 25 באוקטובר 2011 (UTC)

טעית. כל ארגז חול שאתה פותח, חייב להקרא עם הפתיח משתמש:ר'ובן, אחרי זה תוכל לכתוב מה שאתה רוצה, למשל משתמש:ר'ובן/ארגז חול או משתמש:רו'בן/משיח. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 18:14, 25 באוקטובר 2011 (UTC)
א' - סלח לי אם אני קשה הבנה, אני צריך לפתוח ארגז חול ואז לשמור אותו כארגז שלי? ב' אתמול חסמת לי את ה "אי. פי" שלי ולא יכולתי להגיב במקום. ר'ובן - שיחה 08:21, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
כן, רק שהוא יקרא כמו שכתבתי, לחץ על הקישור האדום דלעיל. 2. מתנצל על חסימת האי פי. 3. אני מציע שתבקש בויקיפדיה את שינוי שם המשתמש שלך שיהיה כמו כאן - ר'ובן. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 14:08, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
א'- יישר כוח. ב'- התנצלותך התקבלה. ג'- יבוצע. ד' - מה שמך בויקפדיה? ר'ובן - שיחה 14:26, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
א. מצויין. ב. שלח קבלה. ג. יופי. ד. אין לי. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 15:42, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
א'- כנ"ל. ב'- בדרך. ג'- מהיכן אתה יודע על שמי בויקפדיה ומה הקשר אליך??? ד'- אז תפתח יש מה לעשות שם בקשר לחב"ד בעיקר לרביים. ר'ובן - שיחה 15:49, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
אני קורא המון בויקיפדיה, אך איני חפץ להיות רשום כחלק מהקהילה. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 15:51, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
פארוואס???????????? ר'ובן - שיחה 16:01, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
בהזדמנות אסביר. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 16:03, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
אני מבין שמדובר ב"אחלה פלפול". אין הרבה הזדמנויות, ביום ראשון אני נוסע לישיבה כך שנשארו לך ימים בודדים. ר'ובן - שיחה 16:10, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
תראה זה לא באמת חשוב למה. העיקר שתהיה לך הצלחה בישיבה. תוכל להעזר תמיד בפורטל:תורת הנגלה שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 16:11, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
א'- אמנם זה לא חשוב אך זה מסקרן!ב'- אתה ישיבע באחער (א"כ היכן כבודו לומד?) או שאתה כבר אחרי השלב הזה? ג'- תודה! ר'ובן - שיחה 16:14, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
שאלות אישיות, וודאי שלא כאן. אולי במייל. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 16:18, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
א'- אין לי מייל. ב'- מה זה שאלות אשיות א' או ב'. נכתב ע"י ר'ובן ששכח לחתום את שמו.
לא נורא. לא חשוב. הכול אישי. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 16:44, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
נו נו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ר'ובן - שיחה 16:52, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
זו לא אשמתי שאין לך מייל.שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בתשרי ה'תשע"ב, למניינם 16:58, 26 באוקטובר 2011 (UTC)
מה אומר לך, צודק. אולי אעשה מתישהו. ר'ובן - שיחה 17:03, 26 באוקטובר 2011 (UTC)

תרבות דיון[עריכה]

שלום, חב"דפדיה מתעדת את המציאות, אך לא אחראית עליה וכמובן שאינה שופטת. יש להיזהר מדיוני סרק והבעת דעות אישיות. מחקתי את כל הדיון כיוון שהוא הכיל השמצות ודברי הבל הדדיים. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח), כ"ח בתשרי ה'תשע"ב 14:57, 26 באוקטובר 2011 (UTC)


אתה לא נורמלי[עריכה]

מה אתה שם שם ה בדף שלך אחרי זה זו בעיה לצאת מזה!ליטווק - שיחה 11:09, 24 בנובמבר 2011 (UTC)

לא נראה לי שיש פוסק בעולם שסובר שזו מחיקת השם, אבל בשבילך ליטווק יקר החלפתי. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ז בחשוון ה'תשע"ב, למניינם 19:14, 24 בנובמבר 2011 (UTC)
תודה. תגידו, אתם מרשים לליטוק'ס לכתוב כאן?ליטווק - שיחה 22:15, 24 בנובמבר 2011 (UTC)
המיזם הזה מיועד בעיקר לליטווקים. לאחרונה מרשים גם לחבדניקים לכתוב כאן. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בחשוון ה'תשע"ב, למניינם 00:04, 25 בנובמבר 2011 (UTC)
נפגעתי. אני עוזב. נראה לי שאפנה ל"ויקיליטא"...ליטווק - שיחה 09:23, 25 בנובמבר 2011 (UTC)
בהצלחה! אם תרצה לחזור, אני כאן לעזרתך. שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ח בחשוון ה'תשע"ב, למניינם 14:40, 25 בנובמבר 2011 (UTC)