שיחה:סדר יומו של הרבי

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

מרגיש לי ממש לא טוב, מעין חדירה לפרטיות של הרבי או משהו כזה. קראתי את ההקדמה של זיגלבוים ל'סיפורים מחדר הרבי', וזה רק עורר בי תחושה עמוקה יותר של ריחוק למה שכתבתי...

לא יודע אם יהיה לי חשק להמשיך, אז אני מעלה את זה כדף 'בעבודה מתמשכת'. אם נראה שאף אחד לא מטפל בזה, יהיה אפשר להעביר את זה לארגז חול עד שמישהו יתעורר שוב. להתראות - שיחה 05:41, 24 באפריל 2017 (UTC)

לדעתי, הרגשותיך נכונות. בנוסף לזה שאין באפשרותך לדעת מה נכון ומה לא, ולכן אני מבקש את מחיקתו המיידית של הערך. בנוסף, אני מבקש להחליף את מנדל במענדל כנדרש ע"פ כללי הכתיב. שף ויתיבקאנפרענץ רום 06:00, 24 באפריל 2017 (UTC)
אני מבין היטב ומסכים עם דבריכם, אבל צריך לחשוב באיזה אופן צריך המידע הזה להיות בחב"דפדיה (ורובו צריך). • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:13, כ"ח בניסן ה'תשע"ז
שיע.ק נא דעתך. להתראות - שיחה 08:13, 24 באפריל 2017 (UTC)
אני דווקא Symbol support vote.svg.png בעד הערך. החומר מעניין ולא עורר בי רגשות ותחושות בלתי נעימות, אולי אני מגושם מידי תמיהה.gif --שיעשיחה א' באייר ה'תשע"ז 22:57, 27 באפריל 2017 (UTC)
אם אשמע עוד 2 תגובות בנוסח דומה מאנשים שאני מעריך, אשתדל להמשיך לכתוב אותו. להתראות - שיחה 08:33, 28 באפריל 2017 (UTC)
אינני יודע אם אני מהמוערכים, אבל לעניות דעתי רוב הפרטים בערך זה צריכים להיות בחבדפדי"ה, אין מה להסתיר זאת. כיפת יחי ~ שיח סוד ~ 11:34, כ"ז באב, ה'תש"ף (17 באוג' למניינם), ימות המשיח
כבר אינני זוכר את החניכה של התמים האחד והמיוחד הכי מוערך עלי מבין כל התמימים שאני מכיר (והרשימה הולכת ומצטמצמת לצערי עם השנים מצד אחד, והחדשים שנכנסים בשערי תות"ל וזכיתי להיכרות אישי עמם - צריך לעבור קצת זמן עד שאספיק להעריך אותם...). בכל אופן, אם מדובר במופלא שבחבורה, שאזכה לפגוש בו בשבת הקרובה בעהי"ת - אזי אין כלל התלבטות אם הינך נמנה על המוערכים, וכפשוט, רק שעבר כבר הרבה זמן ונראה לי שכל הפרטים שהיו חסרים בזמנו הושלמו. תכתוב מה חסר ואשלים בעזרת השם כפי מיסת ידי. להתראות - שיחה, 19:46, כ"ז באב, ה'תש"ף 19:46, 17 באוגוסט 2020 (UTC)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────להתראות הבטחת שתמשיך את הערך --שמואל חייםשיחה 11:46, 26 בספטמבר 2021 (UTC)

תקרא שוב מה שכתבתי, שלעניות דעתי מאז שכתבתי שאשלים "כל הפרטים שהיו חסרים בזמנו הושלמו. תכתוב מה חסר ואשלים בעזרת השם כפי מיסת ידי". להתראות - שיחה, 13:20, כ' בתשרי, ה'תשפ"ב 13:20, 26 בספטמבר 2021 (UTC)X

הרבי לא שוחח עם אנשים בטלפון מלבד פעמים חריגות[עריכה]

יש מקום מתאים להכניס את הפסקה הזו: הרבי העיד על עצמו שמעולם לא שוחח עם מישהו אחר בטלפון[1]}}, עם זאת שני אנשים זכו שהרבי יתקשר אליהם וישוחח עימם[2]. ? --משתמש: ברכת הגאולה הדרך הישרה 15:02, 14 בפברואר 2024 (UTC)

לי נראה שזה ברור מאליו שהרבי לא שוחח בטלפון. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (17:48, ה' באדר א', ה'תשפ"ד)
ברכת הגאולה: הרבי דיבר עם עוד אנשים בטל': משב"ק (אני לא בטוח, אבל נראה לי זה היה רש"ב גאנזבורג), ורופא, (תשמ"ח, כשהמשב"ק לא רצה להודיע לרבי על כל שהרבנית הסתלקה). חוץ מזה - הרבי דיבר בטל' גם עם חיים ברוך. ואם זכרוני אינו מטעה אותי - יש עוד. צוברענגען משיח - שיחה 17:54, ה' באדר א', ה'תשפ"ד.
יוסף בן מלמד אז אתה אומר שהרב מרדכי אליהו והניצול שואה שיקרו?
צוברענגען משיח נכון, אך אם הבנתי נכון בשתי המקרים דנן מדובר שהרבי התקשר אל אחרים, אצל חיים ברוך הוא התקשר לרבנית בכ"ב שבט והרבי ענה, וכן אצל האחרים. --משתמש: ברכת הגאולה הדרך הישרה 15:29, 15 בפברואר 2024 (UTC)
צוברענגען משיח מאיפה הבאת את זה שכתבתי שהללו שיקרו?!. ברכת הגאולה עכשיו כשהדגשת את העניין אז אני מבין את חשיבות הדברים, תכניס לערך. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (17:10, ו' באדר א', ה'תשפ"ד)
ברכת הגאולה הבנתי את כוונתך. ב': חיים ברוך התכוון שרש"ב (או מישהו אחר? אני כבר לא זוכר) יענה לו, כי הוא היה בד"כ בבית, והרבי ענה "יע". יוסף בן מלמד אני לא כתבתי שכתבת שהם שיקרו, איני יודע מי זה. צוברענגען משיח - שיחה 17:24, ו' באדר א', ה'תשפ"ד.
הקטע הוכנס לערך - Yes check.jpg בוצע (אף ששאלתי הייתה באיזה קטע בערך להכניסו ולכך לא קיבלתי מענה בדיון-שיח-כמו שיח חרשים שהתקיים כאן קריצה.jpg )

הערות שוליים

  1. שיחת י"ז תמוז תשמ"ג [צילום קטע השיחה עם העדות] קובץ תמונה
  2. הרב מרדכי אליהו (ראה בהרב מרדכי אליהו#ציטוטים על הרבי), וניצול שואה (שעמד בקשר עם הרב אליעזר קאין אך לא חשף את שמו) (ארי סמית אבא (ספר) ח"ב פרק שליחות מאישיות סודית ע' 293, כפר חב"ד גליון 2046 ע' 51), עם זאת ישנם המפקפקים באמינות הסיפור, בין היתר הם מונים את הכחשתם של ר' משה לינק ושל בני משפחתו של ר' חנוך בן ארזונה שהוצגו כ(חלק) מהמקורות לסיפור ומנסים להצביע על טעויות עובדתיות הקיימות בסיפור (פורום אוצר החכמה [h/forum.otzar.org/viewtopic.php?f=51&t=63740&start=40 תעלומת הבנש"ק]).