משתמש:שלום/ארכיון 13

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

שאלה[עריכה]

אני עוד לא מכיר מספיק את מנהגי המקום ולכן אשאל: מדוע נמחק הערך אדמו"ר הצמח צדק ותנועת ההשכלה, האם לא צריך קודם להתקיים דיון על כך? אני למשל התנגדתי למחיקתו, אולי יש עוד כמוני. האם התקיים דיון והצבעה? מהו הנוהל בחבד פדיה? באהבת ישראל נביא את הגואל ינון גלעדי - שיחה 04:27, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

הכלל הוא כי כאשר מתקיים דיון הולכים לפי רוב דיעות. הצבעה מקיימים רק כאשר יש אכן ספק רציני, דהיינו שיש כמה משתמשים לכל צד, ובאופן שאחד מהצדדים מתעקש על הצבעה. במקרה דידן, שהיה רק תומך 1 בהישארות הערך ו4 תומכים במחיקתו (היינו - שף ויתיב מציב התבנית, כתית למאור בדף השיחה, קרייזי, ואנכי הקטן מוחק הערך), אין צורך לקיים הצבעה. אגב, ליתר דיוק הערך לא נמחק אלא אוחד: כלומר תוכנו הועבר לערך מתאים וממוקד יותר (תנועת ההשכלה). --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 04:49, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

מגן אבות[עריכה]

מה פשר עריכת כת"ר, לכאורה אמור להיות ערך על הספר, או לכל הפחות על מחברו, ואם הערך אינו אדום אף אחד לא יחשוב לכתוב עליו ערך (מלבד שקשה לי להאמין שהמחפש ערך מגן אבות כוונתו לתלמוד תורה בחברון). שף ויתיבקאנפרענץ רום 05:38, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

מבדיקה בקישורים שהיו מקושרים לדף ההוא מתברר שחציים היו אכן שייכים לדף מגן אבות חברון. ומכיון שהערך השני עדיין לא נכתב א"כ יש לקשר לישיבה. אודות הבעיה של קישורים אדומים, תיקנתי זאת כמו שתוכל לראות בשינויים אחרונים. ובכל אופן בשעת מעשה אני לא הבנתי כלל את כוונתך ואולי להבא כדאי להסביר בדף שיחה או בתקציר עריכה. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 06:32, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

תבנית לעריכה[עריכה]

אני רואה שאתה עובר להסיר את כל ה{{לעריכה}}, האם זה בשל סיבה? • כתית למאורבית הבד 18:10, ט"ז בחשוון, ה'תשע"ז (17 בנוב' למניינם), ימות המשיח

אני משתדל לערוך את כל הערכים שניתן לערוך אותם בקלות ולשפרם באופן שיהיה להם מראה סביר (גם אם לא יהיו מושלמים בעליל). הערכים שטעונים עבודה יסודית - יחכו לזמן אחר. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ט"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 18:12, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

עוד שאלה[עריכה]

קטגוריה:סדר השתלשלות רוקנה ונמחקה תוך בערך 24 שעות משעת יצירתה. מדוע? למה לא התקיים דיון בנושא? ינון גלעדי - שיחה 20:37, 17 בנובמבר 2016 (UTC)

גם אני מתפלא קצת על מהירות המחיקה של ערכים וכו' שמשתמש אחר פעיל יוצר.--הנחה - שיחה 21:08, 17 בנובמבר 2016 (UTC)
כאשר משתמש פעיל ואחראי שם תבנית למחיקה על קטגוריה, אין לי שום דרך לברר מה היה בקטגוריה קודם לכן, להיכן הועברו הערכים, כו'. לכן אני נאלץ להסתמך על העורך ששם עליה תבנית למחיקה שסיכם את הענין עם שאר המשתמשים. בשנה האחרונה הונחו תבניות מחיקה על עשרות או מאות קטגוריות שנמחקו, ומעולם לא היה מי שפוצה פה על כך. אם יש ערעור על מחיקת הקטגוריה, בהחלט ניתן לשחזר וזה מה שנעשה כעת. וכאן המקום לבקש מכל מי שמניח תבנית למחיקה על ערך או קטגוריה, שיעשה זאת רק כאשר המחיקה אינה תלויה בספק, ולא כאשר השתרש לאחרונה בקרב כמה משתמשים להניח תבנית מחיקה על ערכים או קטגוריות שלא מוצאים חן בעיניהם, במקום התבנית המתאימה - תבנית חשיבות. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 00:40, 18 בנובמבר 2016 (UTC)‎

השאלה היא רק מה נחשב 'אינו מוטל בספק', לגבי הערך אינטרנט אכן הסתפקתי ולכן הנחתי תבנית חשיבות. אולם התבנית למחיקה שהונחה על הערך נס מבצע פורים תשל"ו הונחה אחרי שיחה בעל פה עם כמה וכמה, וכולם הסכימו שיש למחקו, ובפועל הרבה משתמשים אחרים לא הסכימו לאחר הנחת התבנית. שף ויתיבקאנפרענץ רום 01:24, 18 בנובמבר 2016 (UTC)

"לא מוטל בספק" הכוונה רק לערך הבל ממש, או ערך שמונה שני שורות. ערך לא אנציקלופדי או לא חשוב מספיק וכיו"ב, (בפרט אם הערך קיים גם זמן רב) זה תמיד מושג שמשתמשים שונים חלוקים בו, ולכן צריך להטיל בו תבנית חשיבות ולא "למחיקה מהירה". שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים י"ז בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 02:08, 18 בנובמבר 2016 (UTC)


בקשה[עריכה]

האם תוכל למחוק את הדף הזה וכן את זה. בתודה מראש! שף ויתיבקאנפרענץ רום 21:27, 20 בנובמבר 2016 (UTC)

האם תוכל למחוק גם את זה. יישר כח מראש! שף ויתיבקאנפרענץ רום 09:38, 7 בדצמבר 2016 (UTC)

הצמח צדק[עריכה]

רוב הדפים המפנים לערך של הצמח צדק הם הפניות כפולות. אם תוכל לתקן אותם כך שיפנו למקום הנכון, וזאת ע"י החלפת בוט של: #הפניה [[רבי מנחם מנדל שניאורסון (אדמו"ר הצמח צדק)]] ב: #הפניה [[רבי מנחם מענדל שניאורסון (אדמו"ר הצמח צדק)]]. תודה! • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 01:03, כ"ג בחשוון ה'תשע"ז

לא הבנתי מה החילוק בין שניהם. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ג בחשוון ה'תשע"ז, למניינם 14:29, 24 בנובמבר 2016 (UTC)
הע'. שם הערך כרגע עם ע', והדפים כולם מפנים לבלי ע'. תוכל לראות בעצמך אם תכנס לדף הצמח צדק, אדמו"ר ה"צמח צדק" וכד'. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 17:32, כ"ג בחשוון ה'תשע"ז

הגדרת תפקידך[עריכה]

ליתר ביטחון פתחתי שוב בויקי וכתוב שם בפירוש שלמפעילים אין זכויות יתר בנוגע לקבלת החלטות. תפקידו המוגדר הוא להיות הזרוע המבצעת של דעת הרוב. התנהגות כמו שלך בחמדת ימים ובכשרות ‏EK‏ רק תביא להורדת רמת האתר ולפרישת עורכים. אבקש שהתנהגות זו לא תחזור על עצמה. שף ויתיבקאנפרענץ רום 16:18, 4 בדצמבר 2016 (UTC)

תפקידו של מפעיל הוא לבצע את הפעולות הנדרשות לפי הכללים הקבועים. בנוגע לתבניות החשיבות, מתנהל כעת דיון אודות כלליו בדף שיחתך ושם המקום המתאים להמשך השיחה. --שָׁלוֹם - חַסִידִִים מְשׂוֹחֲחִים ד' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 17:40, 4 בדצמבר 2016 (UTC)

תפקידו של מפעיל הוא כשל כל משתמש אחר, אלא שיש לו יותר אפשרויות. כשם שישנם משתמשים שרשאים להעלות קבצים, יש משתמשים עם הרשאת העברה, כמו כן יש משתמשים עם הרשאה לעוד כמה דברים כגון למחוק גרסאות מהשרת כהמנהג שהתפשט לאחרונה, או מחיקת ערכים. משפט הפותח ב"רק מפעילים מחליטים" הינו שגוי מעיקרו. שף ויתיבקאנפרענץ רום 20:53, 4 בדצמבר 2016 (UTC)

מיקוד פתיח[עריכה]

בכבוד רב אבקשך שכאשר הינך כותב/עורך פתיח של ערך תדאג שבראש ובראשונה יהיה כתוב ענינו העיקרי של הערך ורק לאח"כ פרטים מסתעפים. למשל, בפתיח של מלך ישראל בראש ובראשונה צריך לכתוב "מלך ישראל הוא אחד שמולך על עם ישראל מכח נבואה או ירושה", ורק לאחר כך דינים צדדיים כגון "על המלך להיות מזרע ישראל מצד אביו ומצד אמו". שף ויתיבקאנפרענץ רום 02:01, 7 בדצמבר 2016 (UTC)‏


לתשומת לבך, ערכתי כעת את הפתיח של שלשה ערכים שכתבת כדי לתת לך רעיון למה כוונתי, לפני שכותבים אם איסור יחוד הוא דאורייתא או דרבנן יש לכתוב בקיצור מהו האיסור (כמו"כ בגוף הערך חסר דיני יחוד). לפני שכותבים שנפש השכלית היא ממוצע יש לכתוב בקיצור מהו נפש השכלית - בשביל זה נועד הפתיח. לפני שכותבים מהו מקור השנאה יש לכתוב מה זה (לא כ"כ נגעתי בפתיח שם אף שלדעתי אין זה לענין שהערך שנאת חנם יפנה לערך שהפתיח שלו מדבר אך ורק על חובת השנאה לרע, ולמה א"א להיות ערך ‎בפ"ע‎‏?). אבקש שמכאן ולהבא תשים לב לזה. שף ויתיבקאנפרענץ רום 21:29, 15 בדצמבר 2016 (UTC)

פתגם חסידי[עריכה]

בהמשך לערך פתגם חסידי שהעליתי היום, אם אפשר להוסיף לעמוד הראשי תיבה של 'פתגם חסידי', וכן בסיס של תבניות פתגמים (בדיוק כמו שיש ב'הידעת'), ואני אדאג למלא ולהחליף. תודה מראש. להתראות - שיחה 20:33, 8 בדצמבר 2016 (UTC)

דורש דיון מקדים, כמובן וגם פשוט. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:16, ט' בכסלו ה'תשע"ז
להתראות תבנית:פתגם חסידי. כמובן שהדבר דורש דיון, אך כמו בהצעות הקודמות שלנו מתברר שהקהל שלנו דורש שיפור והוספה בכל עת, אינו נרתע מחידושים ואינו מסתפק במועט. --שלום - עליכם ט' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 06:20, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
מה החשש? שזה לא יתחלף? שזה מעמיס על העמוד הראשי? שייבחרו פתגמים לא מתאימים? לא ממש מבין... להתראות - שיחה 06:21, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
ראשית, זה דורש דיון סתם כי זה שינוי משמעותי שיכול להתבצע רק על דעת הקהל.
שנית, וזאת דעתי בדיון שנפתח: מיזם ענק כזה עלול להביא מצב שההתלהבות הראשונית תחלוף והוא ישאר תקוע מכל הבחינות. וכנראה בחוש איך תבנית:אירועים בלוח העברי גוררת רגליים בקושי, ועד שהיו הרבה ימים (וכנראה, לצערנו גם יהיו עוד) שלא היה כלום בתבנית והעמוד הראשי נשאר מיותם ומביש.
זו רק דעתי, מה דעתכם? להעביר לאולם דיונים?קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:36, ט' בכסלו ה'תשע"ז
דווקא משם ראיה, שכשיש משתמש אחראי כמו להתראות שמתחייב משהו הוא מבצע זאת. מלבד זאת, אני חושב שאכן יש להעלות את מיזם "פתגם חסידי" לאתר רק לאחר שתהיה כמות מכובדת כל שהיא לתקופה הראשונה.
אגב עקיצה אישית לקרייזי: אם הקמת האתר חב"דפדיה היתה נשקלת על ידינו לפני הקמתו, אין ספק שהיית מתנגד אליו, מכיון שהקמת מיזם כזה דורשת עבודה רבה וניטור כו' כו' קריצה.jpg לשאלתך: יותר קל להפנות מאולם הדיונים לכאן --שלום - עליכם ט' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 06:45, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
אפתח בתודה על העקיצה. אכן הקמת חב"דפדיה היתה מוקדם מידי, והראיה - המצב שלו כיום 10 שנים אחרי הקמתו, ועדיין העמוד הראשי לא מחזיק מעמד וחוזר על פאדיחות שוב ושוב...
ועכשיו ברצינות: אין ספק שאני סומך על ידידנו להתראות ואחריותו, אבל אף אחד מאיתנו לא התחתן עם המקום הזה. אין ערבות לכך שעוד חצי שנה הוא עדיין יהיה פה, וגם אתה, וגם אני - החיים יכולים להפתיע ואולי זאת תהיה בכלל העריכה האחרונה שלי פה, מי יודע קריצה.jpg ... עכ"פ, לא אתנגד להעלאת הפתגמים לעמוד הראשי לאחר שיהיה מאגר מלא של פתגמים (מינימום 150-200) שעברו הגהה וביקורת. וגם זאת, לאחר שתהיה תצוגה מקדימה של מקום הפתגם בעמוד הראשי, ויתאפשר לכלל המשתמשים לחוות דעה על העיצוב וההתאמה לעמוד הראשי.
לא רוצה לקרר, ומצדיע לכל פעילות שתכבד את האתר, רק שאני רוצה לוודא שהיא באמת תכבד. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:57, ט' בכסלו ה'תשע"ז
בשמחה וטוב לבב. אני מתחייב למלא מאתיים פתגמים. אתה מתחייב להעביר הגהה וביקורת? קריצה.jpg להתראות - שיחה 07:06, 9 בדצמבר 201

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── ביקורת? זה תמיד היה הצד החזק שלי... קריצה.jpg אבל אם שאלת, אשמח שקודם כל תתווה קו כללי מה צריך להיות הקריטריונים לפתגמים, מה הייחודיות שצריכה להיות להם, ואז יקל אח"כ להגיה ולוודא שזה מתאים לקו שהוחלט. אתרום בזאת את דעתי הענייה בנושא. הפתגם לענ"ד צריך להיות:

  • מרבותינו נשיאנו (או מדברי חסידים שהוזכרו בדברי רבותינו נשיאנו)[1]
  • קצר (לענ"ד 40 מילה מקסימום)[2]
  • לא ידוע במיוחד (בשום אופן לא חשוב טוב יהיה טוב או קער א וועלט היינט)
  • בעל מסר מעניין, יחודיות כלשהי
  • מקור (לא "מפי ר' זונדל זעזמער" או "קראתי בשיחות לנוער")
  • מובן לציבור הלא חב"די

סליחה על האריכות... מחכה לדעות • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 07:16, ט' בכסלו ה'תשע"ז

מסכים עם הרוב, מלבד הראשון. מדוע שלא נצטט מר' מענדל? מאברהם אליהו פלוטקין? מהרח"ש ברוק? הרבה יותר פשוט להגדיר שניתן להכניס רק פתגמים שנדפסו בספר, וכמובן רק פתגמים עם מקורות מדוייקים, ולהשתדל ככל היותר לקשר באופן מקוון.
במקרה שיש מקור, לא לציין לאוצר פתגמי חב"ד, לדוגמא, אלא למקור עצמו.
להדגיש שזה לא ויקיציטוט ולכן לא ייכנסו ציטוטים (דוגמת: "הדבר היחיד שנותר בעבודת השליחות הוא קבלת פני משיח צדקנו"), אלא דווקא פתגמים.
עד כאן מה שחשבתי לעצמי כשניסיתי להגדיר מה ייכלל שם. גם אני אשמח לתגובות נוספות. להתראות - שיחה 08:44, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
לצורך אינדיקציה בקביעת הקריטריונים, אעתיק את הקריטריונים של ויקיציטוט (הנוגעים לענייננו):
*אנציקלופדי: 1. על הציטוט להיות משויך לערך הקיים בוויקיפדיה או לפורטל קיים. 2. אין להפנות מציטוט יומי לקצרמר או לערך לשכתוב/עריכה. 3. אין חובה שהציטוט יופיע גם בערך אליו הוא מפנה, אולם הדבר רצוי. 4. הציטוט יכול להפנות ליותר מערך אחד. 5. יש להעדיף ציטוט האופייני לנשוא הציטוט, כך לדוגמה יש לבחור ציטוט מתוך יצירה קאנונית מרכזית של כותב, ולא ציטוט איזוטרי ולא רלוונטי.
מהימן: 1. על הציטוט להיות מדויק מבחינה עובדתית. כלומר, אין להביא ציטוט שיש מחלוקת האם נאמר או על ידי מי נאמר. 2. על הציטוט להיות מעניין, מסקרן, אך עדיין אנציקלופדי. 3. להגברת המהימנות רצוי לציין מקור מדויק שממנו נלקח הציטוט, כלומר לא רק שם האומר, אלא גם המקור (נאום, מאמר, ספר וכו') שבו אמר זאת.
נייטרלי: 1. על הציטוט להיות נייטרלי, ולעמוד בתנאים המפורטים בויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית. 2. אין להשתמש בציטוט העלול להיות שנוי במחלוקת. מסיבה זו רצוי שלא להשתמש בציטוטים הנוגעים לערכים פוליטיים, או אשר יקושרו לערכים שיכולים להיות במחלוקת. 3. יש להימנע מנושאים פוגעניים, או נושאים שירתיעו משתמשים המגיעים לקריאת עמודה הראשי של ויקיפדיה, או ציטוט שאינו ראוי, מכל טעם שהוא, להופיע בעמודנו הראשי.
מה דעתכם? • כתית למאורבית הבד 08:57, ט' בכסלו, ה'תשע"ז (9 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
להתראות,בנוגע לענין הראשון - אבקש שתשים את הגבול המדוייק, אם לא רבותינו נשיאנו מה כן? (רק מחסידים שנפטרו?...)
בנוגע לענין השני - אשמח אם תחדד יותר את ההבדל בין פתגם לציטוט. לא ברור אצלי. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 09:03, ט' בכסלו ה'תשע"ז
כתית למאור, חלק מהכללים מתאימים וחלק לא. אנציקלופדי - הייתי מוריד את סעיף 1, 3, 5. נייטרלי - הייתי מוריד הכל, אולי משאיר "ציטוטים שאינם מתאימים לפרסום חב"די פורמלי המיועד לקהל ה'חוצה'" (זאת כדי שלא יכניסו את פתגם אדמו"ר הרש"ב, שכשפוגשים מחרפים על תומ"צ יש לומר להם את הפסוק השני בשיר השירים ותרגומו...). • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 09:03, ט' בכסלו ה'תשע"ז
א. לענ"ד אין מניעה לפרסם ציטוט מחסיד בן דורנו, באם הוא אכן מתאים. בדרך כלל, פתגמים שכבר נדפסו בספר - הם מתאימים. אם החשש הוא כמו שכתבת מקודם "כדי שלא נגיע לדיונים על ציטוטים ממשפיעים בני זמננו", אזי נצטרך להתמודד עם מעט מאוד דיונים...
אם היית קורא את הערך 'פתגם חסידי' אולי היה לך יותר ברור קריצה.jpg . כוונתי פשוטה, שציטוט הוא קטע מתוך ענין שלם. פתגם הוא ענין עמוק המתומצת במילים ספורות. אולי ניתן להגדיר זאת, שציטוט זה משהו שאני החלטתי לחתוך לעומת פתגם שהאומר עצמו החליט לתמצת את הרעיון השכלי במשפט קצר וקולע. להתראות - שיחה 10:37, 9 בדצמבר 2016 (UTC)
אולי צריך להוסיף עוד כלל: בלי ראשי תיבות וקיצורים (כלל שתקף אגב בכל מרחבי חב"דפדיה...). להתראות - שיחה 10:00, 11 בדצמבר 2016 (UTC)
קרייזי אבאוט משיח, אתה זה שדיברת על קיצור? שים לב לאורך... לענ"ד, לדוגמא, את המשפט של ההתוועדות - אפילו שהוא 'שלם' יותר עם כל ההקדמה והסיומת, הוא יהיה הרבה יותר 'פתגם' והרבה יותר חזק וקליט אם נכתוב רק "אם לאחרי ההתוועדות לא ניתוסף אצלו מאומה, חס ושלום – הרי זו הוכחה שלא היה נוכח בהתוועדות". להתראות - שיחה 10:04, 11 בדצמבר 2016 (UTC)
להתראות, בדקתי וזה פחות מ-40 מילים. [הסיבה שהבאתי באורך זה היא כי באופן שהצעת לא ברור מה צריך להתווסף: בשמחה? ביראת שמים? במשקל? קריצה.jpg הייתי מוכרח להביא הכל כדי שיהיה משפט תקין.]
ומידי דברי יש להעיר שזה באמת בעיה, כי רוב הפתגמים (כולל אלו שהכנסתי) אינם עומדים בתקן שהסברת. היינו, שאנחנו חתכנו אותם מתוך מקור נרחב, ולא שבעל הפתגם אמר זאת כפתגם. ואכן בחסידות חב"ד - ובמיוחד אצל אד"ש - יש הרבה ביאורים נרחבים ופחות אמרות קצרות.
בנוסף אני רואה חובה להדגיש שפתגם ללא שם אומרו מאבד את רוב האפקט, ולכן ערכתי כמה שידי מגעת ואבקשך להשלים ולהקפיד על כך להבא, חוץ מאלו שזה מובן מאליו ("אגרות קודש אדמו"ר הריי"צ" וכה"ג). • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 03:18, י"ג בכסלו ה'תשע"ז

הערות שוליים

  1. כדי שלא נגיע לדיונים על ציטוטים ממשפיעים בני זמננו וד"ל וק"ל.
  2. גם בשביל שיהיה קצר בהרבה מהיום יום, שלא יתערבבו.
אולי יהיה יותר נכון להגדיר: משפט שיש בו מסר שכלי מבלי להתחשב במי שאמר אותו, שניתן לצטט אותו כפתגם, ויש לו משמעות עצמאית גם בלי ההקשר שבו הוא נאמר. יותר מתקרב? אצלי בראש זה עומד מאוד ברור, משום מה אני לא מצליחלבטא זאת היטב. להתראות - שיחה 22:38, 15 בדצמבר 2016 (UTC)

ריבניץ[עריכה]

האם אוכל לבקש מכת"ר לערוך ערך על הצדיק המלוב"ן ר' חיים זנביל אברמוביץ נבג"מ האדמו"ר מריבניץ? יישר כח מראש. שף ויתיבקאנפרענץ רום 11:13, 9 בדצמבר 2016 (UTC)

וכן אם אינני טועה, גם האדמו"ר ממחניבקה הקודם ראוי לקצת יותר מאיזכור קטן בערך חסידות מחנובקה. שף ויתיבקאנפרענץ רום 11:46, 9 בדצמבר 2016 (UTC)

איני עוסק יותר בערכים אודות גדולי ישראל והרבי עקב חוסר זמן. --שלום - עליכם י"א בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 15:16, 11 בדצמבר 2016 (UTC)

תבניות פתגם חסידי[עריכה]

זה לא עובד כמו בהידעת. תצרף שלוש פתגמים ותראה שזה עובד, ואני כבר אמשיך הלאה. בנוסף, צריך לדאוג שהקישור 'פתגם חסידי' שבראש הארכיון יפנה לערך 'פתגם חסידי'. תודה מראש וגוט שבת. להתראות - שיחה 12:21, 9 בדצמבר 2016 (UTC)

עובד כעת. --שלום - עליכם ט' בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 15:14, 9 בדצמבר 2016 (UTC)

מחאה[עריכה]

אני מוחה על המגמה להסיר תבניות "לעריכה" מערכים לפני שטופלו כמתבקש. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 03:26, י"ג בכסלו ה'תשע"ז

על איזה ערך למשל תלונתך? --שלום - עליכם י"ג בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 04:16, 13 בדצמבר 2016 (UTC)
כולם, אבל תוכל לראות את השלושה שהחזרתי להם את התבנית. שלמה מלוצק, בטחון, החסידות כטעימה מהגאולה. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 05:11, י"ג בכסלו ה'תשע"ז
היה נחמד אם היית מקדיש דקות בודדות להשלים את עריכת הערך (זה לא הרבה יותר זמן מהזמן שהקדשת להחזיר את תבנית לעריכה). לפחות בשנים מהערכים שציינת, אני חושב שגם לפי הפרשנות שלך ניתן לסיים את העריכה בקלות. הערך השלישי (טעימה מהגאולה) אכן לא נכתב בצורה אנציקלופדית, אבל כעת הוא לא נורא. הברירה האחרת היא פשוט למחוק את הערך וצ"ע. --שלום - עליכם י"ג בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 05:23, 13 בדצמבר 2016 (UTC)
כאן בדיוק טמונה הבעיה. לערוך ערך זה לא "דקות בודדות" כלל וכלל. והראיה מהערכים שאני עוסק בהם כעת, שלאחר כל הזמן שהקדשתי עוד לא התחילו להסתדר. אם לדעתך יש למחוק את הערך, אפשר לקיים דיון; אבל להסיר תבנית בעריכה אפילו בלי לטפל בשגיאות כתיב - זה כמו לעשות "גמילות חסדים" עם חולה בטיפול נמרץ ולשלוח אותו לנוח בבית. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 06:05, י"ג בכסלו ה'תשע"ז
שגיעוט קטיוו? שלום - עליכם י"ג בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 07:06, 13 בדצמבר 2016 (UTC)
וואס? • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 07:16, י"ג בכסלו ה'תשע"ז
שגיאות כתיב? שלום - עליכם י"ג בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 07:19, 13 בדצמבר 2016 (UTC)
לא זכיתי להבין השאלה, במחילת כת"ר. • קרייזי אבאוט משיחמביאים אותו ביחד - 07:27, י"ג בכסלו ה'תשע"ז
ציינת כמדומה שלא תיקנתי שגיאות כתיב. --שלום - עליכם י"ג בכסלו ה'תשע"ז, למניינם 07:28, 13 בדצמבר 2016 (UTC)