משתמש:א ג
ב"ה. ט"ו בניסן ה'תשפ"ד
ראו גם: משתמש: תלמוד בבלי
משתמש זה גר בכפר חב"ד שבארץ הקודש.
אשמח אם תכתוב את הידוע לך בערך זה.
תוכן עניינים
הצטרפותי:[עריכה]
הצטרפתי לאחד מעורכי האתר חב"דפדיה, בתאריך ה' שבט תשפ"א.
ערכים שיצרתי[עריכה]
ערכים ששיפרתי:[עריכה]
תולדותיי בחב"דפדיה[עריכה]
2. ב-ח' שבט תשפ"א - מלאו לי 10 עריכות.
3. ב-ט' שבט תשפ"א - מלאו לי 20 עריכות.
4. ב-כ"ד שבט תשפ"א - מלאו לי 50 עריכות.
5. ב-כ"ה שבט תשפ"א - מלאו לי 100 עריכות.
6. ב-כ"ו שבט תשפ"א - מלאו לי 150 עריכות.
7. ב-כ"ח שבט תשפ"א - מלאו לי 200 עריכות.
8. ב-ב' אדר תשפ"א - מלאו לי 250 עריכות.
9. ב-ד' אדר תשפ"א - מלאו לי 300 עריכות.
10. ב-י"ב אדר תשפ"א - מלאו לי 350 עריכות.
11. ב-י"ג אדר תשפ"א - מלאו לי 400 עריכות.}}
דבר שלא ידעתם על חב"דפדיה[עריכה]
- לידיעתכם:
נכון ליום ט"ו בניסן ה'תשפ"ד,
יש בחב"דפדיה 62,659 דפים,
שעברו 685,321 עריכות,
מתוכם 10,486 ערכים.
ישנם 4,368 משתמשים רשומים.
- הערך האחרון שנוצר בחב"דפדיה הוא-
- 20:37, 22 באפריל 2024 תהלים קי"ח (היסטוריה) [401 בתים] 141.155.159.32 (שיחה) (יצירת דף עם התוכן "כא אוֹדְךָ כִּי עֲנִיתָנִי וַתְּהִי-לִי לִישׁוּעָה. כב אֶבֶן מָאֲסוּ הַבּוֹנִים הָיְת...")
- הגרסא הראשונה של הערך אדמו"ר הזקן, שנכתבה ב-כ"ו סיוון תשס"ז, היא:
"אדמו"ר הזקן - רבי שניאור זלמן בורוכוביץ - נולד בח"י אלול בשנת ה'תק"ה לאביו ר' ברוך באזני שבפלך מוהילוב בבלארוס, שהייתה אז תחת שלטון פולין. מייסדה וראשון בשושלת חסידות חב"ד".
הערך ה-1,000 נכתב ב-כ"ד סיוון תשס"ז.
הערך ה-5,000 נכתב ב-כ"ג סיוון תשע"ג.
משתמש זה מאמין שב-ט"ו בניסן ה'תשפ"ד, הרבי מלך המשיח מתגלה.[עריכה]
היום יום של היום ט"ו בניסן ה'תשפ"ד[עריכה]
א' דחג המצות. למרור וחזרת - הן חריין והן סלט. 'קידוש' בעמידה. "הא לחמא" - הה"א בציירי. בברכת אכילת מרור מכוונים גם על מרור שבכורך.
בסדר הראשון היה אבי אדמו"ר מקצר בכדי לאכול האפיקומן לפני חצות, אבל בשני היה מאריך. מתחיל לפני שעה ט' וגומרו בשעה ג'-ד' אחר חצות, והיה מאריך בביאור ההגדה.
אדמו"ר הזקן אמר: "מיכלא דמהימנותא" - לילה הראשון. "מיכלא דאסותא" - לילה השני. אז די רפואה בריינגט די אמונה, וואס ער זאגט א דאנק דיר ג-ט פאר מיין רפואה, איז ער דאך געווען קראנק. אבער אז די אמונה בריינגט די רפואה, איז מען לכתחילה ניט קראנק (= כשהרפואה מביאה את האמונה, שמודה לאלוקים על רפואתו, הרי היה חולה. אבל כשהאמונה מביאה את הרפואה, אזי לכתחילה לא חולים).