שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
[[קטגוריה:חסידים ואנשי מעשה|9]]
אברהם (אבי) טאוב הינו המייסד של חברת שפע ימים (א.ט.מ.) בע"מ (Shefa Yamim (A.T.M.) Ltd.) ומאז הקמתה בחודש ינואר 1999 הוא משמש כמנכ"ל וכיו"ר מועצת המנהלים של החברה.
אבי נולד ב- ז' בתמוז תשי"א (10-07-1951) בעיר נתניה השוכנת לחוף ימה של ארץ ישראל.
בשלהי שנות ה- 70 הפך אבי לחסיד של הרבי מליובאוויטש ושמר עימו על קשר הדוק ואף זכה מהרבי ליחס מיוחד ואישי במגוון רחב של עניינים. אבי יחד עם שותפו וחברו הקרוב הרב דוד נחשון נשלחו על ידי הרבי לשליחויות שונות חשאיות ומסווגות בעניינים שונים ברחבי העולם.
 
 
בין השאר הם נשלחו על ידי הרבי באמצע שנות ה- 80 לעשרות מסעות אל מאחורי מסך הברזל הסובייטי, במסווה של אנשי עסקים - בשליחויות חשאיות אשר נפרסו על פני כ- 5 שנים, על מנת לתחזק ולהגדיל את התשתית של המחתרת היהודית החב"דית ששמרה לאורך שנות הדיכוי על הגחלת היהודית ברחבי רוסיה הקומוניסטית. בהתאם להוראות מפורטות שקיבלו מהרבי הם גם בנו, בין השאר, ברחבי ברית המועצות את ציוני אדמו"רי החסידות בכלל ואדמו"רי חב"ד בפרט.
 
מאז תחילת שנות ה- 90 נימנים אבי והרב נחשון על חסידי חב"ד המרכזיים אשר הובילו ומובילים עד היום את קמפיין "קבלת פני מלך המשיח" לאור הוראות ועידודים נמרצים שקיבלו מהרבי מליובאוויטש.
 
בעקבות הוראה שניתנה לאבי עוד בתחילת שנות ה- 90 ע"י הרבי מליובאוויטש להיות מעורב ב"כריית יהלומים" מקדיש אבי את רוב זמנו ומרצו מאז שלהי שנת 1998 לניהולה ופיתוחה של חברת שפע ימים - שהוקמה על בסיס נבואתו של הרבי מליובאוויטש בחודש אפריל 1988 למר אריה גוראל ז"ל (ראש עיריית חיפה דאז) שבה הצביע הרבי על הימצאותם הפלאית של אבנים טובות ומרגליות הטמונים לאורך נחל הקישון השוכן בעמק זבולון שבסמוך לעיר חיפה.
מאז הקמת חב' שפע ימים, מוביל אבי את החברה בהתמקדות בחיפושי המרבצים של "האבנים הטובות והמרגליות" – ותחת ניהולו ביצעה ומבצעת החברה קידוחים לאורך אפיק נחל הקישון, איסוף מדגמים וביצוע עבודות חקירה גיאולוגיות בשטחי הרשיונות הבלעדיים שהוענקו לחברה על ידי ממשלת ישראל. הממצאים שנמצאו עד כה על ידי החברה (יהלומים, מויסאניט, ספירים, רובינים, גארנטים ואלפים של מינרלים נלווים ליהלומים) כמו גם סלעי המקור של יהלומים המכונים "קימברלייט" שנמצאו ברכס הכרמל - היכו בתדהמה את כל הגיאולוגים בארץ אשר עד היום לא האמינו כי קיימת אפשרות להימצאות יהלומים באדמת ארץ ישראל. החברה בניהולו של אבי מעסיקה צוות גיאולוגים מיומן שתחום התמחותו ביהלומים אבני חן, ומרכזת תחת קורת גג אחת באתר שנשכר על ידה באזור התעשיה של העיר נשר (שליד חיפה) את אחסון מדגמי הקרקע שנאספים, מעבדות השטיפה, ניפוי וטיפול בחומר שנאסף, כמו גם מעבדות עם מכשור אלקטרוני מתקדם. משרדי הנהלת החברה ממוקמים במרכז הארץ - בעיר נתניה.
 
כיום עוסקת החברה בהנהגתו של אבי באיתור מיקומם המדויק של המרבצים במטרה לפתוח מכרה ולהתחיל בהפקה מסחרית של האוצרות הטמונים באדמת ארץ הקודש.
עבור אבי הקמתה והצלחתה של חברת שפע ימים בגילויים של האוצרות הפלאיים הטמונים באדמת ארץ הקודש הינה השגת מטרה טבעית מבחינת אבי, הן אישית והן מקצועית - של ביצועה והשלמתה בפועל של שליחות נוספת שהוטלה עליו על ידי הרבי
משתמש אלמוני

תפריט ניווט