שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
::::::::::מסכים בהחלט עם המשתמש האנונימי. אנחנו לא אתר חדשות, אבל גם לא ויקיפדיה. כחב"דפדיה אנחנו צריכים להיות אחראיים על התכנים שלא יביאו להיפך כבוד ליובאוויטש. אנחנו לא נשנה ונמציא תכנים חדשים, אלא לא נרחיב במה שאין צורך. מסכים איתו גם לגבי הגישה לאינטרנט. הקו של הרבי הוא לא התעלמות מחידושי הטכנולוגיה, אלא להיפך - ניצול הטכנולוגיה להפצת המעיינות, וחב"דפדיה בהחלט מנצלת.
::::::::::בונגע לתוכן שמופיע כעת כאן, בעמוד השיחה, הוא לא נראה כזה בעייתי שיש צורך למחוק. יתכן שאני טועה. --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 06:13, 19 במאי 2011 (UTC)
:אנונימי; א. כשאתה מצטט פסוק, תביא גם את המפרשים עליו, כדי שנבין על מה מדובר, בפרט כשאתה רוצה להסיק ממנו השלכות מעשיות. ב. תמונת אדמו"ר המהר"ש מתנוססת ברשת בריש גלי ובמילא גם בערך עליו (עדיף שמחפש התמונה, שבכל מקרה ימצא אותה, יגיע לכאן ויחשף גם לייחס הרבי לתמונה). חב"דניק, אין ספק שאנו מסכימים לגבי העקרונות, השאלה היא מה המשמעות שלהם לגבי הדיון על מחיקת דף שיחה זה וגם בזה אני רואה הסכמה מצידך, שאין שום צורך למחוקה. --[[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שׂיג ושׂיח''')</span>]], ט"ו באייר ה'תשע"א 07:02, 19 במאי 2011 (UTC)
== פרטים נוספים שאפשר להכניס ==

תפריט ניווט