שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
[[תמונה:רמת אביב זאל.jpg|left|thumb|250px|[[התוועדות ]] ב[[זאל]] של הישיבה ברמת אביב]]
'''ישיבת תומכי תמימים רמת אביב''' הינה ישיבה המיועדת בעיקר עבור [[בעלי תשובה]]בראשית הרב [[חיים יוסף גינזבורג]]. הישיבה ממקומת לקומותיה התחתונות ב'בית מילמן' ברחוב טאגור 32.
הישיבה ב[[רמת אביב]] הוקמה ביום [[ט"ו בשבט]] בשנת [[תשנ"ז]] על ידי ראש הישיבה הרב [[חיים יוסף גינזבורג]]. שנה וחצי לאחר הקמת הישיבה היא שכנה בבית ספר 'אלומות'. כעבור חצי שנה נוספת עברה הישיבה לקומותיה התחתונות בלב'בית מילמן' ברחוב טאגור 32, שם שוכנת הישיבה עד היוםנבנה גם מקווה חב"די.
כ’בישיבה מסלולים שונים ללימוד וכן מסלול לימוד [[משפיעסמיכה לרבנות|הסמכה לרבנות]]’ מונה . בראש המכון לסמיכה עומד הרב [[ראובן דונין]]שמעון גדסי. בישיבה ישנו גם פרוייקט בשם "יהדות - העולם שלי ושלך", שהוא מארגן לימוד משותף של בחור מהישיבה עם תושבי השכונה המעוניינים.
את שתי הקומות ששכרועד לפטירתו, הפכה הנהלת הישיבה לשלוש קומות. בקומה האמצעית נבנה שימש הרב [[מקווהראובן דונין]] טהרה. בקומה הראשונה חדר אוכל. בקומת הקרקע נמצאים חדרי הפנימיהכ[[משפיע]] ראשי בישיבה.
במשך היום שוקדים התלמידים על לימוד התורה. בישיבה רמות שונות הישיבה ברמת אביב זכתה לסיקור תקשורתי רחב, בעיקר בעקבות התארגנות תושבי שכונת רמת אביב שמתנגדים לקיומם של לימוד. למתחילים ולמתקדמים. גם מסלול מיוחד ללימודי ‘[[סמיכה לרבנות|הסמכה לרבנות]]’ קיים בישיבה. בראש המכון עומד הרב שמעון גדסי שמלווה את התלמידים עד אשר נמצאים ראויים להוציא תעודת הסמכה ולשמש כרבנים בישראל.  בישיבה ישנו גם פרוייקט בשם “יהדות העולם שלי ושלך”. הפרוייקט נותן מסגרת של לימודי חברותות עם תושבי השכונה המחפשים שעת לימוד בשבוע בצורה נינוחה ורגועהיהודים שומרי מצוות בקרבתם.
==צוות הישיבה==
 
*ראש הישיבה - הרב [[חיים יוסף גינזבורג]]
*מנהל רוחני: הרב בן ציון שוורץ

תפריט ניווט